Mij lijkt het relevanter om er van uit te gaan dat grosso modo die dingen gewoon rijden en dat de voorzieningen daar dus ook op afgesteld zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:32 schreef Reya het volgende:
[..]
De frequentie waarin hij stopt is toch niet relevant? Het gaat erom wat er gebeurt als zo'n ding noodgedwongen stilstaat.
Nee dat komt door de bom die jij eerder plaatste.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:33 schreef von_Preussen het volgende:
Casual chicks, ik ben er nog steeds niet over uit of ik die leuk moet vinden of niet. Affijn, mij vinden ze toch niet leuk, dus zo gezien is het ook maar puur theoretisch.
Wat kijken de mensen in de trein mij trouwens raar aan, alleen maar omdat ik wat technische documentatie over de Glock 17 (pistool) en Diemaco C7 (geweer) aan het doornemen ben.
quote:ROME - Premier Silvio Berlusconi van Italië heeft opnieuw de verontwaardiging van de oppositie en de Rooms-Katholieke Kerk over zich afgeroepen met een omstreden uitlating. Hij stelde voor de naam van zijn partij Volk van de Vrijheid (PDL) te wijzigen, omdat die de kiezers niet meer aanspreekt. Een beter alternatief lijkt hem Forza Gnocca (Hup K*t), wat lijkt op Forza Italia (Hup Italië), de partijnaam waarmee hij ooit succesvol de Italiaanse politiek in stapte.
Dat was geen bom maar een koffer met Job Cohen erin.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat komt door de bom die jij eerder plaatste.
Educated guess: khaki Dockers, streepjesoverhemd, jagersjasje, en bootschoenen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:33 schreef von_Preussen het volgende:
Casual chicks, ik ben er nog steeds niet over uit of ik die leuk moet vinden of niet. Affijn, mij vinden ze toch niet leuk, dus zo gezien is het ook maar puur theoretisch.
Wat kijken de mensen in de trein mij trouwens raar aan, alleen maar omdat ik wat technische documentatie over de Glock 17 (pistool) en Diemaco C7 (geweer) aan het doornemen ben.
Hehe, emancipatie op haar volste glorie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was geen bom maar een koffer met Job Cohen erin.
Haha, wat we'll grappig was dat de vrouwelijke agente door een andere agent werd afgesnauwd met de opmerking 'jij let op de fietsen van de collega's, begrepen?'
Maar die plaszakken zijn dus uitsluitend bedoeld voor noodsituaties.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mij lijkt het relevanter om er van uit te gaan dat grosso modo die dingen gewoon rijden en dat de voorzieningen daar dus ook op afgesteld zijn.
Wie, ik?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:40 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Educated guess: khaki Dockers, streepjesoverhemd, jagersjasje, en bootschoenen.
Dat verandert nog niks aan de situatie dat ze gewoon WC's moeten hebben in die dingen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar die plaszakken zijn dus uitsluitend bedoeld voor noodsituaties.
Ik wist wel dat Rock_de_Braziliaan ooit nog eens aan de andere kant van de bar zou eindigen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:43 schreef du_ke het volgende:
Zo de lokale horecatycoon heeft me voorzien van ruim voldoende drank![]()
![]()
Je woonde toch weer bij pa & ma? (of loop ik weer achter)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
O God, ik hoor net dat ik buren uit Blaricum krijg.
Had je liever buren uit de Achterhoek gehad dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
O God, ik hoor net dat ik buren uit Blaricum krijg.
Yegh blergh bah pff grrr arghh blerghh blargh bughh.quote:
Welnee, maar de beschrijving van die mensen zint me niet, incluis importbruid.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had je liever buren uit de Achterhoek gehad dan?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NIET BUITENLANDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, maar de beschrijving van die mensen zint me niet, incluis importbruid.
Die borrel heb ik al opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Zoooow, klaar met werken, waarvan ik het laatste beetje even thuis heb gedaan. Tijd voor een stevige borrel.
DE VERPOOLSIFISERING!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NIET BUITENLANDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rock blijft een heldquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:44 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Rock_de_Braziliaan ooit nog eens aan de andere kant van de bar zou eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |