quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die had ik dan net weer niet van je verwacht.
Geef mij maar gewoon fijne electronica.
Beatles, Pink Floyd misschien? Ook deels elektronisch.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:57 schreef remlof het volgende:
Ik heb elektronische muziek nooit een ruk aan gevonden.
Kraftwerk, DAF....niets mis mee!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:57 schreef remlof het volgende:
Ik heb elektronische muziek nooit een ruk aan gevonden.
Aardige clip wel. Grappig: de agent druipt van de regen en de man in pak is kurkdroog.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:31 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Soundtrack op het leven van Reya.
Nu zal ie dat nooit meer doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:07 schreef betyar het volgende:
Mijn zoontje snijdt zich met een rolmaat, na herhaaldelijke waarschuwingen. Wat een knurft.
quote:‘A View To A Kill' bevat ook verreweg de slechtste acteerprestaties van eender welke Bondfilm. Roger Moore begint er pijnlijk oud uit te zien, lijkt buiten adem telkens wanneer hij een paar meter moet lopen zonder dat z'n stuntman het kan overnemen en slaakt tijdens actiescènes regelmatig een tamelijk lachwekkend "Ooooow"-geluidje. ‘A View To A Kill' werd z'n zevende en laatste Bond - het was er minstens één, en eigenlijk twee, te veel.
Dan is er nog Tanya Roberts als Stacey Sutton, Bondgirl van dienst. Roberts acteert zoals veertienjarige meisjes in een schooltoneel dat wel eens doen: ze laat haar stem omhoog gaan aan het einde van elke zin en maakt er een punt van om elke emotie die ze dient te voelen expliciet ook nog eens op haar gezicht te tonen. Bezorgdheid of verbazing: frons! Angst: grote ogen en wijde mond! Het publiek moet vooral kunnen verstaan wat je zegt en duidelijk aan je mimiek kunnen aflezen wat je voelt. Haar vertolking is dan ook verregaand irritant.
De voornaamste cast wordt afgerond door Christopher Walken, voordat die zelfbewuste... pauzes... begon te leggen... in z'n... zinnen, en die het er ietsje beter van afbrengt, hoewel het eigenlijk geen naam mag hebben.
Zolang het maar geen Timothy Dalton Bond film is, wat is die vent een slechte Bond zeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:50 schreef remlof het volgende:
Ik vond elke Bondfilm met Sean Connery beter.
What the fuck is dit nou weer? Heeft er totaal niets mee te maken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |