quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik geen homo. Maar daarom lijken we nog wel heel erg op elkaar
Dat zeg ik: het kwartje valt nog wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin. Het probleem is dat roeptoeters als Wilders ontkennen dat moslims net zoals jij en ik zijn.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn ze ook niet, ik ben geen moslim.
Ga daar maar wel van uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow er zullen ongetwijfeld moslims zijn die meer op mij lijken dan Vs
Kate Bush.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:01 schreef eriksd het volgende:
Ik kan niet kiezen wat te luisteren. Genesis, Phil of Peter.
Komt het niet een beetje je reet uit om telkens dezelde muziek te luisteren?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:01 schreef eriksd het volgende:
Wat een faal, Nina is een meisje. Een penvriendin.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat hier ook op de website staat:
http://waarom-niet.blogspot.com/2009/01/hallo-dick.html
Nijntje speelt met een bruin vriendje.
Niet zomaar een vriendje, maar een bruin vriendje.
Iemand moet het zeggen.
Anders maar in stijl: Roger Daltryquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:01 schreef eriksd het volgende:
Hm, I fail to see any resemblance.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik geen homo. Maar daarom lijken we nog wel heel erg op elkaar
Ik heb het met je te doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:03 schreef eriksd het volgende:
Nah. Zoveel albums, zoveel mixen, zoveel niet uitgegeven materiaal.
Een neger die nina heet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat een faal, Nina is een meisje. Een penvriendin.
quote:
Goed zo Gert.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
Leers noemt immigratie verrijking, Wilders reageert direct
NO WAY!quote:
Gerd.quote:
Moet Leers gewoon schijt aan hebben. We hebben inmiddels geleerd dat de PVV de boel toch niet laat klappen.quote:Geert Wilders twittert: 'Leers bezigt CDA-onzinteksten over immigratie. Beetje dom. Maar PVV rekent hard af op nakomen afspraken en resultaten.'
Om maar in het nijntje segment te blijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
Leers noemt immigratie verrijking, Wilders reageert direct
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |