Jawel. De gemiddelde Nederlander stemt PvdA.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
De gemiddelde NL'er juicht niet als een micro iets wint.
Moet ik jou soms een pak op de broek geven, bijdehand stuk vreten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verwoord het sentiment van de gemiddelde Nederlander toch ook, klapjosti.
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel. De gemiddelde Nederlander stemt PvdA.
Henk en Ingrid zijn uitzonderingen.
Ja anders is het niet duidelijk genoeg. Beter was geweest dat Duo Penotti nijntjes graag spelen bij rode bloemen met een gekleurde bal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat hier ook op de website staat:
http://waarom-niet.blogspot.com/2009/01/hallo-dick.html
Nijntje speelt met een bruin vriendje.
Niet zomaar een vriendje, maar een bruin vriendje.
Iemand moet het zeggen.
En hij heeft nog gelijk ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar ageert de schrijver juist tegen, klapkakker.
Je zou mijn broer kunnen zijn, dus bek houwe.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ik jou soms een pak op de broek geven, bijdehand stuk vreten?
Je kunt ook het hele jaar ze goed opvoeden. Scheelt je die 130 euro en die jaarlijkse momentopname van voldoening.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:53 schreef remlof het volgende:
Zo, ¤130 lichter, maar mijn feline huisgenootjes zijn in puike gezondheid.
Onzin. Het probleem is dat roeptoeters als Wilders ontkennen dat moslims net zoals jij en ik zijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En hij heeft nog gelijk ook.
Beetje juichen als hij over "Marokkaan" begint terwijl we met zijn allen krampachtig proberen ze als Nederlanders te zien.
We zijn weer terug bij af. Maar de euforie van de juichers belet ze dat in te zien. Komt wel.
Mjah, ach. Zie het als een soort verzekering. En die wormenkuur kan ook geen kwaad. 130 euro per jaar voor twee katten vind ik nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je kunt ook het hele jaar ze goed opvoeden. Scheelt je die 130 euro en die jaarlijkse momentopname van voldoening.
Zijn ze ook niet, ik ben geen moslim.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin. Het probleem is dat roeptoeters als Wilders ontkennen dat moslims net zoals jij en ik zijn.
Je hebt ook een kattenverzekering.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, ach. Zie het als een soort verzekering. En die wormenkuur kan ook geen kwaad. 130 euro per jaar voor twee katten vind ik nog wel meevallen.
En ik geen homo. Maar daarom lijken we nog wel heel erg op elkaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn ze ook niet, ik ben geen moslim.
Nee, 1x per jaar met ze naar de dierenarts gaan zie ik als een verzekeringquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt ook een kattenverzekering.
Jaja, vrije markt, mensen!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik geen homo. Maar daarom lijken we nog wel heel erg op elkaar
Dat zeg ik: het kwartje valt nog wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Onzin. Het probleem is dat roeptoeters als Wilders ontkennen dat moslims net zoals jij en ik zijn.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn ze ook niet, ik ben geen moslim.
Ga daar maar wel van uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow er zullen ongetwijfeld moslims zijn die meer op mij lijken dan Vs
Kate Bush.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:01 schreef eriksd het volgende:
Ik kan niet kiezen wat te luisteren. Genesis, Phil of Peter.
Komt het niet een beetje je reet uit om telkens dezelde muziek te luisteren?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:01 schreef eriksd het volgende:
Wat een faal, Nina is een meisje. Een penvriendin.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat hier ook op de website staat:
http://waarom-niet.blogspot.com/2009/01/hallo-dick.html
Nijntje speelt met een bruin vriendje.
Niet zomaar een vriendje, maar een bruin vriendje.
Iemand moet het zeggen.
Anders maar in stijl: Roger Daltryquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:01 schreef eriksd het volgende:
Hm, I fail to see any resemblance.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:57 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik geen homo. Maar daarom lijken we nog wel heel erg op elkaar
Ik heb het met je te doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:03 schreef eriksd het volgende:
Nah. Zoveel albums, zoveel mixen, zoveel niet uitgegeven materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |