Nou nou.. .quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Het uitmoorden van hele steden en vrouwen verkrachten. Kindermoord enz...dat is prima...
Maar een grapje over een verkoudheid kan niet?
De eeuwige dooddoener om de vervelende feitjes weg te wuiven.quote:
Opvallend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Er gaan stemmen op om Mein Kampf met een dergelijk etiket op de markt te brengen.
Wow. Dan heeft die dat boek in fucking rap tempo geschreven in de bunkers van Berlijn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:14 schreef GSbrder het volgende:
EG, je moet Mein Kampf ook in de context van een gedesillusioneerde Hitler zien, die net de oorlog had verloren met Duitsland.
Hitler was geen krijgsgevangene toen hij Mein Kampf schreef.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:14 schreef GSbrder het volgende:
EG, je moet Mein Kampf ook in de context van een gedesillusioneerde Hitler zien, als krijgsgevangene, die net de oorlog had verloren.
De eerste wereldoorlog, ik ging er vanuit dat je dat wist.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wow. Dan heeft die dat boek in fucking rap tempo geschreven in de bunkers van Berlijn.
In 1924 zat hij gevangen in de gevangenis van Landsberg am Lech.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hitler was geen krijgsgevangene toen hij Mein Kampf schreef.
Ja, maar hij is opgepakt omdat hij een staatsgreep wilde plegen. Dat maakt hem geen krijgsgevangene.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In 1924 zat hij gevangen in de gevangenis van Landsberg am Lech.
Ik voel me heel stom nu.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De eerste wereldoorlog, ik ging er vanuit dat je dat wist.
Ah, goede toevoeging. Inderdaad was hij gevangene en geen krijgsgevangene.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar hij is opgepakt omdat hij een staatsgreep wilde plegen. Dat maakt hem geen krijgsgevangene.
Yup.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, goede toevoeging. Inderdaad was hij gevangene en geen krijgsgevangene.
De Bierhal-Putsch in Munchen, toch?
Oh, ik dacht dat je gewoon een grapje maakte. Vond em ergens ook nog wel grappig ook.quote:
Babybijbel. Met Nijntjes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Kweenie, misschien lees je een kinderbijbel, of één of andere gekuiste versie.
Nou ja zeg. Je lijkt wel GL.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:24 schreef GSbrder het volgende:
Elk bekend boek heeft wel wat morbide passages.
Nijntje van Dick Bruna was ook racistisch
quote:
Fietsenmaker.quote:
Bron?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:24 schreef GSbrder het volgende:
Elk bekend boek heeft wel wat morbide passages.
Nijntje van Dick Bruna was ook racistisch
Neeeeeeeeeeeeeee!quote:
Hallo hoe was Youp?quote:
Jawel, die gore rode bloem, niet alle bloemen zijn rood. Discriminatie van de andere bloemen.quote:
Kijk , dit welquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deden we vroeger toch beter dat rascisme-concept.
[ afbeelding ]
Kwestie van context.quote:
Erg geslaagd.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, die gore rode bloem, niet alle bloemen zijn rood. Discriminatie van de andere bloemen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kwestie van context.
Ik las dit boek altijd met mijn witte papa, witte mama en witte zusje, terwijl we stenen gooiden naar onze donkere schoonmaakster.
Heb je hem gegeven achter de schermen ?quote:
En terecht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Waarom? Die blanken zien er namelijk ook belachelijk uit.
Klopt. Bruintje mocht alleen op komen draven als er fysieke klusjes moesten worden gedaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Witte nijntje staat ook rechts, bevoordeelde positie.
Nederland is ziekquote:Als één man overeind te komen voor een man die het blijkbaar als een prestatie ziet om in dit land überhaupt een prijs te kunnen winnen, dat heeft iets vernietigend tragisch
Nah, heb hem naar jou doorverwezen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Heb je hem gegeven achter de schermen ?
Oki en Doki waren 2 olijke matrozen die allerlei avonturen beleefden. Onder andere bij negers die ze op wilden eten, want negers zijn kannibalen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:38 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Waarom? Die blanken zien er namelijk ook belachelijk uit.
Nee nee, het is knap dat een marokkaan iets wint.quote:
Precies, wit nijntje speelt met de bal terwijl hij wijst dat het onkruid gewied moet worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Bruintje mocht alleen op komen draven als er fysieke klusjes moesten worden gedaan.
Okquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, heb hem naar jou doorverwezen.
Klopt. Veel psychopaten zijn ook slim.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:41 schreef De_Nuance het volgende:
Psychopaten zijn hoogstwaarschijnlijk best wel oververtegenwoordigd in de top van het bedrijfsleven, maar daar wordt nog onderzoek aan gedaan.
Daar ageert de schrijver juist tegen, klapkakker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee nee, het is knap dat een marokkaan iets wint.
Klappuhhh!!
Ja, dat was ook een gewoon idee destijds.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oki en Doki waren 2 olijke matrozen die allerlei avonturen beleefden. Onder andere bij negers die ze op wilden eten, want negers zijn kannibalen.
Al gelezen.quote:
Dat ookquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, wit nijntje speelt met de bal terwijl hij wijst dat het onkruid gewied moet worden.
Ik verwoord het sentiment van de gemiddelde Nederlander toch ook, klapjosti.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar ageert de schrijver juist tegen, klapkakker.
De gemiddelde NL'er juicht niet als een micro iets wint.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik verwoord het sentiment van de gemiddelde Nederlander toch ook, klapjosti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |