Nou daar noem je me toch een paar goede genre'squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rustig maar, luister ook rock, techno en electro.
Beetje Lowlands-stijl zegmaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gadgets: iPhone 3GS, HP LaserJet P2035, Acer V193HQV
Yuck Fou he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Speel die shit allang niet meer man.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:26 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Nou daar noem je me toch een paar goede genre'sNee, van Emile Roemer worden we lekker vrolijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Wat ben je toch ook een stuk chagrijn hè kameraad Koos?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
Mij kansloos noemen om vervolgens zelf Easy Lover aan te slingeren.
Nigger please.
Het is weer bijna zo ver.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:28 schreef remlof het volgende:
Maar als je bier op hebt ben je wel te pruimen
Die is 1,5. Ik ben een klootzak, maar niet zo'n grote.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:31 schreef remlof het volgende:
Dan ga je toch bier drinken met je nichtje?
Maak pannenkoeken van bierbeslag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die is 1,5. Ik ben een klootzak, maar niet zo'n grote.
Gewoon een trechter erin en opschenken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die is 1,5. Ik ben een klootzak, maar niet zo'n grote.
Het is maar goed dat jij geen vader bent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon een trechter erin en opschenken.
Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij geen vader bent.
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
Naamsverbasteringen zijn tof.
Dr. Kwartjeshoer.
Het is dan ook een lachwekkende partij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:42 schreef Disana het volgende:
Ik wist niet dat posten in het PVV-topic zoveel humor veroorzaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |