nog 2 nachtenquote:
Werk is werkquote:
Liggen jullie week 44 ook stop?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hopen op een week met dikke storing. Tenminste wat te doen
Let je wel even op je woorden? FOK! is een forum van normen en waarden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:11 schreef gekki het volgende:
Baaaahh wat ben jij zielig, ik vroeg of je er echt werkte
Pleur maar n eind op zieligerd dat je bent
Ik in elk geval nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Let je wel even op je woorden? FOK! is een forum van normen en waarden.
Wij hebben de VOC-mentaliteit!
Toch?
Werk jij er dan?quote:
Ga weg joh, hij moet normaal doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Let je wel even op je woorden? FOK! is een forum van normen en waarden.
Wij hebben de VOC-mentaliteit!
Toch?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Gatverdamme ts waarom pm jij mij zoiets???
Hier ben ik niet van gediend en zal de admins hierover inlichten ransbak!
Ik doe bodemonderzoek bij de gemeente, iets heel anders. Al weet ik wel het een en ander van mijn collega's af.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:13 schreef gekki het volgende:
[..]
Werk jij er dan?
[..]
Ga weg joh, hij moet normaal doen
Normaal doen in ONZ. Hmm ik zal het agenderen voor het volgende ONZ-moderatorsoverleg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:13 schreef gekki het volgende:
[..]
Werk jij er dan?
[..]
Ga weg joh, hij moet normaal doen
Zie bericht indien ontvangen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe bodemonderzoek bij de gemeente, iets heel anders. Al weet ik wel het een en ander van mijn collega's af.
Aprepoquote:
Ik zei niet dat ik er nu 1 gemaakt had.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Niet aangekomen. Postduif heeft het niet gehaald.
Omdat vosss haha
Huh meen je dit?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:20 schreef Dimens het volgende:
Wat ze nu toch van mij vraagt, dit kan niet hoor. Ik heb meteen aangifte gedaan bij de politie en ik hoop dat FOK! zal mee werken en het IP adres zal overhandigen aan de politie.
Je zou je moeten schamen TS, dit kan gewoon niet in Nederland.
Ben een zijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga ff pissen en hopelijk heeft de ts een permban voor dat vuiligheid dat hij stuurde per pm naar mij
Vind jij ook dat ze normaal moeten doen in ONZ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Niet aangekomen. Postduif heeft het niet gehaald.
Omdat vosss haha
Ow in dat geval moet je sowieso eerst je tieten laten zien.quote:
Ik vind het persoonlijk al niet normaal dat die ransaap van een oerbeer mod is, maargoed, wie ben ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind jij ook dat ze normaal moeten doen in ONZ?
Dit is Onzin voor je leven!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:22 schreef gekki het volgende:
Wat is dit voor hoekje zeg, niemand kan even serieus reageren bah!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:20 schreef Dimens het volgende:
Wat ze nu toch van mij vraagt, dit kan niet hoor. Ik heb meteen aangifte gedaan bij de politie en ik hoop dat FOK! zal mee werken en het IP adres zal overhandigen aan de politie.
Je zou je moeten schamen TS, dit kan gewoon niet in Nederland.
Laat het tot op de bodem uitzoeken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe bodemonderzoek bij de gemeente, iets heel anders. Al weet ik wel het een en ander van mijn collega's af.
Ransaapquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk al niet normaal dat die ransaap van een oerbeer mod is, maargoed, wie ben ik
Neeeh. Onz is toch een beetje de vrijhaven he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind jij ook dat ze normaal moeten doen in ONZ?
Nou heb toch echt n serieuze vraag, het is belangrijk. maar niemand doet even normaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is Onzin voor je leven!
Jewaids, 49ers!
Hetgeen wat jij vraagt schendt alle regels op het gebied van privacy, wat een ziek persoon moet jij wel niet zijn. Het is te hopen dat je een goede advocaat kunt betalen want hier staan hoge straffen op. U hoort nog van mij in de rechtzaal.quote:
Exactly, Ransaap.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Neeeh. Onz is toch een beetje de vrijhaven he.
Jij bent vosss...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk al niet normaal dat die ransaap van een oerbeer mod is, maargoed, wie ben ik
Weet je wat bah is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:25 schreef gekki het volgende:
[..]
Nou heb toch echt n serieuze vraag, het is belangrijk. maar niemand doet even normaal
Bah!
Voortaan thuis blijven!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet je wat bah is?
Een toilet in een kroeg met een centimeter urine op de vloer.
Ach als je laatzen aan hebt lijkt me dat prima te doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet je wat bah is?
Een toilet in een kroeg met een centimeter urine op de vloer.
Post dan in GC ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:22 schreef gekki het volgende:
Wat is dit voor hoekje zeg, niemand kan even serieus reageren bah!
Ik hang hem makkelijker in de barmeid over het algemeen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach als je laatzen aan hebt lijkt me dat prima te doen.
Aan de andere kant; je hangt hem net zo makkelijk gewoon tegen de bar aan
Weer een aandachtzoeker!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:27 schreef Dimens het volgende:
En dan het bericht wat ze mij nu nog durft te sturen, de mentaliteit.
Welk weldenkend mens wilt dat nou. De pipi van de gemeente zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:28 schreef gekki het volgende:
[..]
Weer een aandachtzoeker!
Je kan ook terug reageren, zegt al genoeg, wanne b never gonne b ambtenaar.
Goed zo, Gekkie. Bijt van je af meid!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:28 schreef gekki het volgende:
[..]
Weer een aandachtzoeker!
Mijn moeder gaf mij vroeger nooit een kusje voordat ik naar bed ging, nu nog steeds niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:28 schreef gekki het volgende:
[..]
Weer een aandachtzoeker!
Krijg je met zon acne hoofd!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn moeder gaf mij vroeger nooit een kusje voordat ik naar bed ging, nu nog steeds niet.
Dan nog, ef het fatsoen om serieus te reageren kom nouquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat maar gekki, dan gooien wij 'm niet dicht.
General Chat
als ik extra knopjes had flikkerde ik hem in GC meteen dicht en een ban erachter aan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat maar gekki, dan gooien wij 'm niet dicht.
General Chat
Zo, jij bent ook al aardig van het padje af hè Steven?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel elke vrijdag vrij heb ik goorlap
Volgens mij wil jij het niet helemaal snappen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:30 schreef gekki het volgende:
[..]
Dan nog, ef het fatsoen om serieus te reageren kom nou
JA WAT WIL JE NOU EIUGENLIJK??????quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:30 schreef gekki het volgende:
[..]
Dan nog, ef het fatsoen om serieus te reageren kom nou
Ga maar WC's poetsen. Ben jij vast pro in.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij het niet helemaal snappen.
ThnQquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goed zo, Gekkie. Bijt van je af meid!!!
Ik versta vloeiend duitsquote:
Ik heb serieus een slok pis gehad gehad omdat ik in een lege halve liter blik gepist had en de volle wou pakken toen ik een nipje bier wouquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo, jij bent ook al aardig van het padje af hè Steven?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ga maar WC's poetsen. Ben jij vast pro in.
Wat niet? Ik vraag iets serieus met je domme reactiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij het niet helemaal snappen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb serieus een slok pis gehad gehad omdat ik in een lege halve liter blik gepist had en de volle wou pakken toen ik een nipje bier wou
Dikke faalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb serieus een slok pis gehad gehad omdat ik in een lege halve liter blik gepist had en de volle wou pakken toen ik een nipje bier wou
Wat is dat voor afbeelding?? Ik heb altijd gedacht dat mensen die wc's schoonmaakten een doekje in hun handen hadden. Of lik je het eraf? Dan ben je een echte pro.quote:
Ik vraag me eerder af welke volslagen schlemiel NIPT aan zn bier?????quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dikke faalWie pist er dan ook in een half liter blik
Das hijzelfquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat is dat voor afbeelding?? Ik heb altijd gedacht dat mensen die wc's schoonmaakten een doekje in hun handen hadden. Of lik je het eraf. Dan ben je een echte pro.
Ja was te lui om naar beneden te lopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dikke faalWie pist er dan ook in een half liter blik
Je hebt keuze uit 52 forums en je post je topic in ONZ.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:33 schreef gekki het volgende:
[..]
Wat niet? Ik vraag iets serieus met je domme reactie
Ik woon gelijksvloers met de koelschranke. Wel zo handigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was te lui om naar beneden te lopen
Maar, jij kan het topic helemaal niet sluiten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:35 schreef gekki het volgende:
Nou ik ga te topic sluiten ga maar ergens anders lullen koekewausen!!
Ow je sluit het topic?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:35 schreef gekki het volgende:
Nou ik ga te topic sluiten ga maar ergens anders lullen koekewausen!!
Dat ben jij die daar afgebeeld staat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat is dat voor afbeelding?? Ik heb altijd gedacht dat mensen die wc's schoonmaakten een doekje in hun handen hadden. Of lik je het eraf? Dan ben je een echte pro.
wij ambtenaren nemen nipjes en zijn soms van ons aprepoquote:
Met je muis helemaal rechtsboven gaan en dan klikken.quote:
Ook dat. Nippenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af welke volslagen schlemiel NIPT aan zn bier?????
Door uit te loggenquote:
Ik mis soms de tijd wel dat ik nog ambtenaar was. Op kantoor. Godsklere. Ik had 115 jaar kunnen worden bij dat bedrijfquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wij ambtenaren nemen nipjes en zijn soms van ons aprepo
In tegenstelling tot jou heb ik naast een digitaal leven ook een echte leven. Ben je dag en nacht op Fokkie? Denk het wel. Als ik je postgeschiedenis erbij pak. Dus waarschijnlijk staat die afbeelding op jou.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ben jij die daar afgebeeld staat.
Jouw is hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou heb ik naast een digitaal leven ook een echte leven. Ben je dag en nacht op Fokkie? Denk het wel. Als ik je postgeschiedenis erbij pak. Dus waarschijnlijk staat die afbeelding op jou.
Klopt is hij ook, echt n kneus hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou heb ik naast een digitaal leven ook een echte leven. Ben je dag en nacht op Fokkie? Denk het wel. Als ik je postgeschiedenis erbij pak. Dus waarschijnlijk staat die afbeelding op jou.
Is er iets mis met je ogen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Gratis koffie en elke vrijdag vrijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik mis soms de tijd wel dat ik nog ambtenaar was. Op kantoor. Godsklere. Ik had 115 jaar kunnen worden bij dat bedrijf
Iemand zn postcount zegt imo vrij weinig over het de ja al dan wel niet te nee hebben van een sociaal leven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee het was jou lul, je verbeterd hem foutquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Iemand zn postcount zegt imo vrij weinig over het de ja al dan wel niet te nee hebben van een sociaal leven.
Ik schijn er ook 1 te hebben
IK BEN RUSTIG!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:39 schreef gekki het volgende:
Ga ergens anders praten jullie, hoe het rustig hier aub
Heel rustigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:39 schreef gekki het volgende:
Ga ergens anders praten jullie, hoe het rustig hier aub
Hahahahaquote:
Jou, jezus man dislektquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, met jouw leven. Gezien je postgeschiedenis!
Okay ik heb het even vlug gegoogled, maar daar staat dus niets over in de bijbel dat die LCD tripper dyslectisch zou zijn?!quote:
remlof spaart tietenquote:
Eigen knar te vaak gezien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:43 schreef gekki het volgende:
Ik weet zeker dat jullie allemaal hartstikke lelijk zijn
Ik ben mooi van binnen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:43 schreef gekki het volgende:
Heb jou niets gevraagdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niets om op te fappen wilt hij daarmee zeggen.
Vraag je mammiequote:
Ik heb een techwood lcdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Okay ik heb het even vlug gegoogled, maar daar staat dus niets over in de bijbel dat die LCD tripper dyslectisch zou zijn?!
Ik ben heul knap:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:43 schreef gekki het volgende:
Jij hebt mij zeker weten wel iets gevraagd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:44 schreef gekki het volgende:
[..]
Heb jou niets gevraagd
[..]
Vraag je mammie
WTF je hebt een bierbuik!!!!!quote:
Fu!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt mij zeker weten wel iets gevraagd.
Mijn moeder vindt mij speciaal anders hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:43 schreef gekki het volgende:
Speciaal zeg ik toch netquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jezus schrijf je met een hoofdletter. Volgens mij ben je zelf dyslectisch!
Het antwoord is ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:47 schreef vosss het volgende:
Hey Remlof ik wilde je iets vragen, maar ik ben het vergeten wat het was
jesus schrijf je met de kleinst mogelijke letter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jezus schrijf je met een hoofdletter. Volgens mij ben je zelf dyslectisch!
Fighting!!.ohhoooooohhhh tutututuutiuu ohhoooooohquote:
Godver, nu ben ik wel benieuwd naar de vraag die ik niet meer weet eigenlijkquote:
Gezien je mijn geschiedenis bekijkt, ben ik zelf ook maar eens gaan kijken. Wat ik vond was toch wel interessant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, met jouw leven. Gezien je postgeschiedenis!
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:54 schreef Jellereppe het volgende:
Vandaag ben ik helemaal hoteldebotel op een vrouw van 31 jaar geworden. Heb met haar gesproken en afgesproken om een keer wat te gaan drinken.
Ben 21 jaar. Is de leeftijdverschil niet te groot. Zij vindt mij ook leuk. Hele tijd glimlachen en met haar hand door haar haar heen gaan.
Wat denken jullie????????????
quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Omdat ik sinds een paar weekjes een relatie heb. Dus lang gaat het maagd zijn niet meer duren.
Oh, nee. Ik had nooit echt interesse in meisjes/vrouwen. Ben een laatbloeier op dat gebied.
geweldig nummerquote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:48 schreef vosss het volgende:
[..]
jesus schrijf je met de kleinst mogelijke letter.
Overigens schrijven we god ook allang niet meer met een hoofdletter. Check je groene boekje!!
Ik hoorde dat je 45 en nog maagd bent en je ex was een travo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gezien je mijn geschiedenis bekijkt, ben ik zelf ook maar eens gaan kijken. Wat ik vond was toch wel interessant.
[..]
[..]
God schrijven we al jaren niet meer met een hoofdletter, behalve dan als je er een zin mee begint en ja check je groene boekje, taal veranderd jeweetsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Het is een naam. En namen schrijf je met een hoofdletter. Dat hebben ze mij al op de basisschool geleerd.
Ik had het over het woord Jezus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:51 schreef vosss het volgende:
[..]
God schrijven we al jaren niet meer met een hoofdletter, behalve dan als je er een zin mee begint en ja check je groene boekje, taal veranderd jeweets
Je komt op dreef. Maar er moet nog wel wat aan geschaafd wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:51 schreef gekki het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je 45 en nog maagd bent en je ex was een travo?
Ja ik weet het jelle! Het zijn allemaal kneusjes in het echt leven, dit is hun uitlaatklep!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:51 schreef Jellereppe het volgende:
Hé TS. Je kunt beter geen topic openen op dit late tijdstip. Je krijgt alleen maar reacties van trolls en aandachtshoeren!!!!
Mijn moeder is een transsexueelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:51 schreef gekki het volgende:
[..]
Je bent wel goedgelovig zeg. Eerst geloven dat ik bij de gemeente werk en ondertussen ook al aannemen van iemand dat ik een 45 jarige maagd ben. Als je nu even wat research had gedaan, dan had je kunnen weten dat ik nog lang geen 45 jaar ben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:51 schreef gekki het volgende:
[..]
Nouja als god niet met een hoofdletter is wat denktie zoon dan wel niet? Dat hij (kleine letter ook) wel met een hoofdletter is? No way!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik had het over het woord Jezus.
Maar god schrijf je inderdaad niet meer met een hoofdletter.
Vandaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn moeder is een transsexueel
Het is de naam jezusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik had het over het woord Jezus.
Maar god schrijf je inderdaad niet meer met een hoofdletter.
Dat ik ambtenaar ben?quote:
Heb gehoord dat je je graag als n meisje kleed?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent wel goedgelovig zeg. Eerst geloven dat ik bij de gemeente werk en ondertussen ook al aannemen van iemand dat ik een 45 jarige maagd ben. Als je nu even wat research had gedaan, dan had je kunnen weten dat ik nog lang geen 45 jaar ben.
als ik mijn echte naam verkeerd om schrijf dan lijkt het net of ik van de drugs benquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:52 schreef stevenmac26 het volgende:
ik schreef mijn naam altijd verkeerd om, nevets, mensen dachten dat ik turks was
HAHA. Ik haalde je postgeschiedenis er expres bij. Ik had al mijlenver zien aankomen dat je terug zou komen op mijn postgeschiedenis. Zo voorspelbaar!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gezien je mijn geschiedenis bekijkt, ben ik zelf ook maar eens gaan kijken. Wat ik vond was toch wel interessant.
[..]
[..]
Nee dat was ik, ik ben speciaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:54 schreef gekki het volgende:
[..]
Heb gehoord dat je je graag als n meisje kleed?
ownee, dat klopt niet, als ik de eerste letter voornaam wissel met de eerste letter achternaam.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:54 schreef vosss het volgende:
[..]
als ik mijn echte naam verkeerd om schrijf dan lijkt het net of ik van de drugs ben
dtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:54 schreef gekki het volgende:
[..]
special edquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat was ik, ik ben speciaal
Heb je zeker van je moederquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat was ik, ik ben speciaal
Ik ben koffiejuf wat lul jequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:54 schreef gekki het volgende:
[..]
Dat je mislukt bent en als putjesschepper werkt =)
Check je bronnen meid.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:54 schreef gekki het volgende:
[..]
Neen vader, mijn moeder kleedt zich al als vrouwquote:
Obvious trollquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
HAHA. Ik haalde je postgeschiedenis er expres bij. Ik had al mijlenver zien aankomen dat je terug zou komen op mijn postgeschiedenis. Zo voorspelbaar!!!
Je vader is je moeder, wist je niet hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neen vader, mijn moeder kleedt zich al als vrouw
Wat een gekke ontdekking hihiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:57 schreef gekki het volgende:
[..]
Je vader is je moeder, wist je niet he
Net alsof fok leuk hoort te zijn mallerdquote:
Zijn we zussen?quote:
Tis mijn topic, jullie blijven posten en met name jij!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
En toch blijf je posten, zo interessant zijn wij.
Dat was haar zusje:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij hebt een hele reeks psychische stoornissen maar je vindt het stiekem wel leuk hier
Tis mijn topic, niet de jouwe of die van je moederquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij hebt een hele reeks psychische stoornissen maar je vindt het stiekem wel leuk hier
Je moet wat op de late uren, andere topics zijn niet zo actief.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:59 schreef gekki het volgende:
[..]
Zijn we zussen?
[..]
Tis mijn topic, jullie blijven posten en met name jij!
Ik fok nu mobiel dus geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:59 schreef vosss het volgende:
Hey steve, je mist een R en een I in je ondertitel
We gaan hem ook zeker helemaal volposten daar kun je nu wel van uitgaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:59 schreef gekki het volgende:
Tis mijn topic, jullie blijven posten en met name jij!
Je bent toch een neger?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik fok nu mobiel dus geen flauw idee waar je het over hebt
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Hahah jullie vinden me interessant!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was haar zusje:
Wanneer :9 en wanneer :p?
Nee, het is FOK!'s topic. Je hebt de algemene voorwaarden toch wel gelezen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:00 schreef gekki het volgende:
[..]
Tis mijn topic, niet de jouwe of die van je moeder
Bleeehhhhquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet wat op de late uren, andere topics zijn niet zo actief.
Ik heb hem gestart u idiot!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is FOK!'s topic. Je hebt de algemene voorwaarden toch wel gelezen?
Ja, we gaan je zo vragen om je tieten te posten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:01 schreef gekki het volgende:
[..]
[..]
Hahah jullie vinden me interessant!
Ik ben iers en vrij witquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Je bent toch een neger?
In je ondertitel staat AFCA
Oehhhhquote:
Dit *is* de nachtbaggerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:02 schreef Oerbeer het volgende:
Het is hier actiever dan de nachtbagger
Je moederquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, we gaan je zo vragen om je tieten te posten.
Troll? Ben je uitgepraat. Ga je nu terug kruipen?quote:
Dat had ik op pagina 1 al gevraagd:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, we gaan je zo vragen om je tieten te posten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow in dat geval moet je sowieso eerst je tieten laten zien.
En dan ben ik even zo vrij om namens heel fok te spreken
Nee, ik hap gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Troll? Ben je uitgepraat. Ga je nu terug kruipen?
Jullie zijn zo voorspelbaar. Ik dol jullie als ik wil. Het bewijs heb je. Zie vorige posts. Succes jongen. Met je digitale leven.
Ga slapen, dan zijn we zo weer wegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:03 schreef gekki het volgende:
Bedankt, had geen slaap maar dat is al gauw gekomen door jullie!
Mensen met een echt levenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Troll? Ben je uitgepraat. Ga je nu terug kruipen?
Jullie zijn zo voorspelbaar. Ik dol jullie als ik wil. Het bewijs heb je. Zie vorige posts. Succes jongen. Met je digitale leven.
Wie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:04 schreef vosss het volgende:
[..]
En PR? Een PrivateRyan??
Reminds me, waar is die kerel eik?
Ik word echt oudquote:
quote:
Ik heb serieus altijd gedacht dat jij neger wasquote:
Linkje naar zn profiel toegevoegdquote:
Je hebt het over die film?quote:
Nee man hahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb serieus altijd gedacht dat jij neger was
De user, niet de film, zie mijn editquote:
Net ff gerookt en slok bier uit juiste blik genomen, het gaat wel weerquote:
6jaar geleden voor het laatst op fok die gast hahaquote:
Als het Heineken was proef je het verschil niet eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net ff gerookt en slok bier uit juiste blik genomen, het gaat wel weer
Waarom zou ik een echt leven willen? Ik heb fok en habbo hotelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker. Iemand moet het goede voorbeeld geven. Jaloers??
Amstelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het Heineken was proef je het verschil niet eens
Wil je wel. Kan je niemand krijgen? Dat je mensen welterusten moet wensen met: kusjes op je kutje.quote:
Wie werkt er bij de gemeente het liefst afdeling burgerzaken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
Wie helpt me even dit topic te snappen in 5 zinnen?
weet je hem nog?quote:
Ja maar hij moet wel opschietenquote:
Wat niet aankan? In tegenstelling tot jullie doe ik meer achter mijn laptop dan alleen wat dom reageren op Fokkie. Maar zal jullie wat meer aandacht geven. Aandachtshoeren blijven jullie wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:08 schreef Dimens het volgende:
Ik stel mij nu voor, jellereppe die met een rood hoofd boos achter zijn computertje zit en het allemaal niet meer aankan.
Ik heb het al gehad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wil je wel. Kan je niemand krijgen? Dat je mensen welterusten moet wensen met: kusjes op je kutje.
het was een zij toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hij moet wel opschieten
Ik vroeg je iets remlofquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Amstel herinnert me altijd aan Griekenland
Ik fap ook achter mijn computer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat niet aankan? In tegenstelling tot jullie doe ik meer achter mijn laptop dan alleen wat dom reageren op Fokkie achter mijn laptop. Maar zal jullie wat meer aandacht geven. Aandachtshoeren blijven jullie wel.
Sukkiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat niet aankan? In tegenstelling tot jullie doe ik meer achter mijn laptop dan alleen wat dom reageren op Fokkie. Maar zal jullie wat meer aandacht geven. Aandachtshoeren blijven jullie wel.
Wat moet ie bij de gemeente danquote:
Ah, mijn eerste gedachte over dit topic klopt dus. Goed topic.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie werkt er bij de gemeente het liefst afdeling burgerzaken?
Wie ben jij nou weer?
Ik ben een eikel en snap jullie humor niet.
Ow ok, dan gaan we je afzeiken.
Ik probeer nog effe terug af te zeiken maar dan geef ik het op.
stevenmac weet niet wie PR was en toen vroeg ik je of jij hem nog wel eens ziet/spreekt oid en indien ja dat je hem maar de groeten moet doenquote:
Mij aan pis nu dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Amstel herinnert me altijd aan Griekenland
koffie rondbrengen en bukken in het kopieermachinehokquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat moet ie bij de gemeente dan
Je masturbeert toch niet achter je faptop hè?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat niet aankan? In tegenstelling tot jullie doe ik meer achter mijn laptop dan alleen wat dom reageren op Fokkie.
Nee, je neemt het met 3 man liever tegen 1 meid op. Lafaard.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het al gehad.
Tevens probeer ik niet in haar broekje te komen door haar te verdedigen.
Dat doe ik alquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:16 schreef vosss het volgende:
[..]
koffie rondbrengen en bukken in het kopieermachinehok
Ow en waar die lul tegenwoordig uithangt. Dat vroeg ik ook nogquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:15 schreef vosss het volgende:
[..]
stevenmac weet niet wie PR was en toen vroeg ik je of jij hem nog wel eens ziet/spreekt oid en indien ja dat je hem maar de groeten moet doen
3 tegen 2, jij had gekki gekkiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, je neemt het met 3 man liever tegen 1 meid op. Lafaard.
PrivateRyan heb ik ook al jaren niet gezienquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:15 schreef vosss het volgende:
[..]
stevenmac weet niet wie PR was en toen vroeg ik je of jij hem nog wel eens ziet/spreekt oid en indien ja dat je hem maar de groeten moet doen
Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar, de sterke schakelen de zwakke uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, je neemt het met 3 man liever tegen 1 meid op. Lafaard.
Rem heeft er de nachtbagger van gemaakt. Gelijk heeft 'ie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, mijn eerste gedachte over dit topic klopt dus. Goed topic.
Tag in de TT gezet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Rem heeft er de nachtbagger van gemaakt. Gelijk heeft 'ie.
Jawel maar dit is te leukquote:
Ik wel zo. Ik ben richting de nachtdienst van morgen aan het werken zegmaar.quote:
HAHA. Ook al lang voorzien deze reactie. Ik doe andere dingen achter mijn laptop dan wat jullie fappen noemen. Vandaar dat ik die reactie zo had neergezet op Fok. Ik stuur jullie met jullie reacties. Jullie moeten iets vernieuwender worden in het posten van reacties. Anders is het niet meer leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik fap ook achter mijn computer.
Nu jij.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:19 schreef vosss het volgende:
3 uur lijkt me een mooie tijd om te gaan.
Mooi. Dan schakel ik jou vanacht uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar, de sterke schakelen de zwakke uit.
Als het je niet bevalt, dan rot je toch lekker op?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
HAHA. Ook al lang voorzien deze reactie. Ik doe andere dingen achter mijn laptop dan wat jullie fappen noemen. Vandaar dat ik die reactie zo had neergezet op Fok. Ik stuur jullie met jullie reacties. Jullie moeten iets vernieuwender worden in het posten van reacties. Anders is het niet meer leuk.
En om mijzelf te bevredigen? Daar heb ik een vriendin voor. Veel beter!!!!
Dus jij stuurt mij dus!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
HAHA. Ook al lang voorzien deze reactie. Ik doe andere dingen achter mijn laptop dan wat jullie fappen noemen. Vandaar dat ik die reactie zo had neergezet op Fok. Ik stuur jullie met jullie reacties. Jullie moeten iets vernieuwender worden in het posten van reacties. Anders is het niet meer leuk.
En om mijzelf te bevredigen? Daar heb ik een vriendin voor. Veel beter!!!!
Dat kun je dan beter vannacht doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mooi. Dan schakel ik jou vanacht uit.
Bevalt. Het bevalt mij op het moment uitstekend. Oprotten wil je wel. Wordt het je wat te moeilijk. Moet ik mij een beetje voor je inhouden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan rot je toch lekker op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |