wij ambtenaren nemen nipjes en zijn soms van ons aprepoquote:
Met je muis helemaal rechtsboven gaan en dan klikken.quote:
Ook dat. Nippenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af welke volslagen schlemiel NIPT aan zn bier?????
Door uit te loggenquote:
Ik mis soms de tijd wel dat ik nog ambtenaar was. Op kantoor. Godsklere. Ik had 115 jaar kunnen worden bij dat bedrijfquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wij ambtenaren nemen nipjes en zijn soms van ons aprepo
In tegenstelling tot jou heb ik naast een digitaal leven ook een echte leven. Ben je dag en nacht op Fokkie? Denk het wel. Als ik je postgeschiedenis erbij pak. Dus waarschijnlijk staat die afbeelding op jou.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ben jij die daar afgebeeld staat.
Jouw is hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou heb ik naast een digitaal leven ook een echte leven. Ben je dag en nacht op Fokkie? Denk het wel. Als ik je postgeschiedenis erbij pak. Dus waarschijnlijk staat die afbeelding op jou.
Klopt is hij ook, echt n kneus hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou heb ik naast een digitaal leven ook een echte leven. Ben je dag en nacht op Fokkie? Denk het wel. Als ik je postgeschiedenis erbij pak. Dus waarschijnlijk staat die afbeelding op jou.
Is er iets mis met je ogen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Gratis koffie en elke vrijdag vrijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik mis soms de tijd wel dat ik nog ambtenaar was. Op kantoor. Godsklere. Ik had 115 jaar kunnen worden bij dat bedrijf
Iemand zn postcount zegt imo vrij weinig over het de ja al dan wel niet te nee hebben van een sociaal leven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee het was jou lul, je verbeterd hem foutquote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Iemand zn postcount zegt imo vrij weinig over het de ja al dan wel niet te nee hebben van een sociaal leven.
Ik schijn er ook 1 te hebben
IK BEN RUSTIG!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:39 schreef gekki het volgende:
Ga ergens anders praten jullie, hoe het rustig hier aub
Heel rustigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:39 schreef gekki het volgende:
Ga ergens anders praten jullie, hoe het rustig hier aub
Hahahahaquote:
Jou, jezus man dislektquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, met jouw leven. Gezien je postgeschiedenis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |