JA WAT WIL JE NOU EIUGENLIJK??????quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:30 schreef gekki het volgende:
[..]
Dan nog, ef het fatsoen om serieus te reageren kom nou
Ga maar WC's poetsen. Ben jij vast pro in.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij het niet helemaal snappen.
ThnQquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goed zo, Gekkie. Bijt van je af meid!!!
Ik versta vloeiend duitsquote:
Ik heb serieus een slok pis gehad gehad omdat ik in een lege halve liter blik gepist had en de volle wou pakken toen ik een nipje bier wouquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo, jij bent ook al aardig van het padje af hè Steven?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ga maar WC's poetsen. Ben jij vast pro in.
Wat niet? Ik vraag iets serieus met je domme reactiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij het niet helemaal snappen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb serieus een slok pis gehad gehad omdat ik in een lege halve liter blik gepist had en de volle wou pakken toen ik een nipje bier wou
Dikke faalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb serieus een slok pis gehad gehad omdat ik in een lege halve liter blik gepist had en de volle wou pakken toen ik een nipje bier wou
Wat is dat voor afbeelding?? Ik heb altijd gedacht dat mensen die wc's schoonmaakten een doekje in hun handen hadden. Of lik je het eraf? Dan ben je een echte pro.quote:
Ik vraag me eerder af welke volslagen schlemiel NIPT aan zn bier?????quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dikke faalWie pist er dan ook in een half liter blik
Das hijzelfquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat is dat voor afbeelding?? Ik heb altijd gedacht dat mensen die wc's schoonmaakten een doekje in hun handen hadden. Of lik je het eraf. Dan ben je een echte pro.
Ja was te lui om naar beneden te lopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dikke faalWie pist er dan ook in een half liter blik
Je hebt keuze uit 52 forums en je post je topic in ONZ.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:33 schreef gekki het volgende:
[..]
Wat niet? Ik vraag iets serieus met je domme reactie
Ik woon gelijksvloers met de koelschranke. Wel zo handigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was te lui om naar beneden te lopen
Maar, jij kan het topic helemaal niet sluiten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:35 schreef gekki het volgende:
Nou ik ga te topic sluiten ga maar ergens anders lullen koekewausen!!
Ow je sluit het topic?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:35 schreef gekki het volgende:
Nou ik ga te topic sluiten ga maar ergens anders lullen koekewausen!!
Dat ben jij die daar afgebeeld staat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat is dat voor afbeelding?? Ik heb altijd gedacht dat mensen die wc's schoonmaakten een doekje in hun handen hadden. Of lik je het eraf? Dan ben je een echte pro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |