nog 2 nachtenquote:
Werk is werkquote:
Liggen jullie week 44 ook stop?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hopen op een week met dikke storing. Tenminste wat te doen
Let je wel even op je woorden? FOK! is een forum van normen en waarden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:11 schreef gekki het volgende:
Baaaahh wat ben jij zielig, ik vroeg of je er echt werkte
Pleur maar n eind op zieligerd dat je bent
Ik in elk geval nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Let je wel even op je woorden? FOK! is een forum van normen en waarden.
Wij hebben de VOC-mentaliteit!
Toch?
Werk jij er dan?quote:
Ga weg joh, hij moet normaal doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Let je wel even op je woorden? FOK! is een forum van normen en waarden.
Wij hebben de VOC-mentaliteit!
Toch?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Gatverdamme ts waarom pm jij mij zoiets???
Hier ben ik niet van gediend en zal de admins hierover inlichten ransbak!
Ik doe bodemonderzoek bij de gemeente, iets heel anders. Al weet ik wel het een en ander van mijn collega's af.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:13 schreef gekki het volgende:
[..]
Werk jij er dan?
[..]
Ga weg joh, hij moet normaal doen
Normaal doen in ONZ. Hmm ik zal het agenderen voor het volgende ONZ-moderatorsoverleg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:13 schreef gekki het volgende:
[..]
Werk jij er dan?
[..]
Ga weg joh, hij moet normaal doen
Zie bericht indien ontvangen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe bodemonderzoek bij de gemeente, iets heel anders. Al weet ik wel het een en ander van mijn collega's af.
Aprepoquote:
Ik zei niet dat ik er nu 1 gemaakt had.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Niet aangekomen. Postduif heeft het niet gehaald.
Omdat vosss haha
Huh meen je dit?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:20 schreef Dimens het volgende:
Wat ze nu toch van mij vraagt, dit kan niet hoor. Ik heb meteen aangifte gedaan bij de politie en ik hoop dat FOK! zal mee werken en het IP adres zal overhandigen aan de politie.
Je zou je moeten schamen TS, dit kan gewoon niet in Nederland.
Ben een zijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga ff pissen en hopelijk heeft de ts een permban voor dat vuiligheid dat hij stuurde per pm naar mij
Vind jij ook dat ze normaal moeten doen in ONZ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Niet aangekomen. Postduif heeft het niet gehaald.
Omdat vosss haha
Ow in dat geval moet je sowieso eerst je tieten laten zien.quote:
Ik vind het persoonlijk al niet normaal dat die ransaap van een oerbeer mod is, maargoed, wie ben ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind jij ook dat ze normaal moeten doen in ONZ?
Dit is Onzin voor je leven!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:22 schreef gekki het volgende:
Wat is dit voor hoekje zeg, niemand kan even serieus reageren bah!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:20 schreef Dimens het volgende:
Wat ze nu toch van mij vraagt, dit kan niet hoor. Ik heb meteen aangifte gedaan bij de politie en ik hoop dat FOK! zal mee werken en het IP adres zal overhandigen aan de politie.
Je zou je moeten schamen TS, dit kan gewoon niet in Nederland.
Laat het tot op de bodem uitzoeken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe bodemonderzoek bij de gemeente, iets heel anders. Al weet ik wel het een en ander van mijn collega's af.
Ransaapquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk al niet normaal dat die ransaap van een oerbeer mod is, maargoed, wie ben ik
Neeeh. Onz is toch een beetje de vrijhaven he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind jij ook dat ze normaal moeten doen in ONZ?
Nou heb toch echt n serieuze vraag, het is belangrijk. maar niemand doet even normaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is Onzin voor je leven!
Jewaids, 49ers!
Hetgeen wat jij vraagt schendt alle regels op het gebied van privacy, wat een ziek persoon moet jij wel niet zijn. Het is te hopen dat je een goede advocaat kunt betalen want hier staan hoge straffen op. U hoort nog van mij in de rechtzaal.quote:
Exactly, Ransaap.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Neeeh. Onz is toch een beetje de vrijhaven he.
Jij bent vosss...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk al niet normaal dat die ransaap van een oerbeer mod is, maargoed, wie ben ik
Weet je wat bah is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:25 schreef gekki het volgende:
[..]
Nou heb toch echt n serieuze vraag, het is belangrijk. maar niemand doet even normaal
Bah!
Voortaan thuis blijven!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet je wat bah is?
Een toilet in een kroeg met een centimeter urine op de vloer.
Ach als je laatzen aan hebt lijkt me dat prima te doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet je wat bah is?
Een toilet in een kroeg met een centimeter urine op de vloer.
Post dan in GC ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:22 schreef gekki het volgende:
Wat is dit voor hoekje zeg, niemand kan even serieus reageren bah!
Ik hang hem makkelijker in de barmeid over het algemeen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach als je laatzen aan hebt lijkt me dat prima te doen.
Aan de andere kant; je hangt hem net zo makkelijk gewoon tegen de bar aan
Weer een aandachtzoeker!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:27 schreef Dimens het volgende:
En dan het bericht wat ze mij nu nog durft te sturen, de mentaliteit.
Welk weldenkend mens wilt dat nou. De pipi van de gemeente zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:28 schreef gekki het volgende:
[..]
Weer een aandachtzoeker!
Je kan ook terug reageren, zegt al genoeg, wanne b never gonne b ambtenaar.
Goed zo, Gekkie. Bijt van je af meid!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:28 schreef gekki het volgende:
[..]
Weer een aandachtzoeker!
Mijn moeder gaf mij vroeger nooit een kusje voordat ik naar bed ging, nu nog steeds niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:28 schreef gekki het volgende:
[..]
Weer een aandachtzoeker!
Krijg je met zon acne hoofd!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn moeder gaf mij vroeger nooit een kusje voordat ik naar bed ging, nu nog steeds niet.
Dan nog, ef het fatsoen om serieus te reageren kom nouquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat maar gekki, dan gooien wij 'm niet dicht.
General Chat
als ik extra knopjes had flikkerde ik hem in GC meteen dicht en een ban erachter aan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat maar gekki, dan gooien wij 'm niet dicht.
General Chat
Zo, jij bent ook al aardig van het padje af hè Steven?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Wel elke vrijdag vrij heb ik goorlap
Volgens mij wil jij het niet helemaal snappen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:30 schreef gekki het volgende:
[..]
Dan nog, ef het fatsoen om serieus te reageren kom nou
JA WAT WIL JE NOU EIUGENLIJK??????quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:30 schreef gekki het volgende:
[..]
Dan nog, ef het fatsoen om serieus te reageren kom nou
Ga maar WC's poetsen. Ben jij vast pro in.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij het niet helemaal snappen.
ThnQquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Goed zo, Gekkie. Bijt van je af meid!!!
Ik versta vloeiend duitsquote:
Ik heb serieus een slok pis gehad gehad omdat ik in een lege halve liter blik gepist had en de volle wou pakken toen ik een nipje bier wouquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo, jij bent ook al aardig van het padje af hè Steven?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:31 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ga maar WC's poetsen. Ben jij vast pro in.
Wat niet? Ik vraag iets serieus met je domme reactiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij het niet helemaal snappen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb serieus een slok pis gehad gehad omdat ik in een lege halve liter blik gepist had en de volle wou pakken toen ik een nipje bier wou
Dikke faalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb serieus een slok pis gehad gehad omdat ik in een lege halve liter blik gepist had en de volle wou pakken toen ik een nipje bier wou
Wat is dat voor afbeelding?? Ik heb altijd gedacht dat mensen die wc's schoonmaakten een doekje in hun handen hadden. Of lik je het eraf? Dan ben je een echte pro.quote:
Ik vraag me eerder af welke volslagen schlemiel NIPT aan zn bier?????quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dikke faalWie pist er dan ook in een half liter blik
Das hijzelfquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat is dat voor afbeelding?? Ik heb altijd gedacht dat mensen die wc's schoonmaakten een doekje in hun handen hadden. Of lik je het eraf. Dan ben je een echte pro.
Ja was te lui om naar beneden te lopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dikke faalWie pist er dan ook in een half liter blik
Je hebt keuze uit 52 forums en je post je topic in ONZ.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:33 schreef gekki het volgende:
[..]
Wat niet? Ik vraag iets serieus met je domme reactie
Ik woon gelijksvloers met de koelschranke. Wel zo handigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was te lui om naar beneden te lopen
Maar, jij kan het topic helemaal niet sluiten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:35 schreef gekki het volgende:
Nou ik ga te topic sluiten ga maar ergens anders lullen koekewausen!!
Ow je sluit het topic?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:35 schreef gekki het volgende:
Nou ik ga te topic sluiten ga maar ergens anders lullen koekewausen!!
Dat ben jij die daar afgebeeld staat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat is dat voor afbeelding?? Ik heb altijd gedacht dat mensen die wc's schoonmaakten een doekje in hun handen hadden. Of lik je het eraf? Dan ben je een echte pro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |