Waarom zou ik een echt leven willen? Ik heb fok en habbo hotelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker. Iemand moet het goede voorbeeld geven. Jaloers??
Amstelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het Heineken was proef je het verschil niet eens
Wil je wel. Kan je niemand krijgen? Dat je mensen welterusten moet wensen met: kusjes op je kutje.quote:
Wie werkt er bij de gemeente het liefst afdeling burgerzaken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
Wie helpt me even dit topic te snappen in 5 zinnen?
weet je hem nog?quote:
Ja maar hij moet wel opschietenquote:
Wat niet aankan? In tegenstelling tot jullie doe ik meer achter mijn laptop dan alleen wat dom reageren op Fokkie. Maar zal jullie wat meer aandacht geven. Aandachtshoeren blijven jullie wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:08 schreef Dimens het volgende:
Ik stel mij nu voor, jellereppe die met een rood hoofd boos achter zijn computertje zit en het allemaal niet meer aankan.
Ik heb het al gehad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wil je wel. Kan je niemand krijgen? Dat je mensen welterusten moet wensen met: kusjes op je kutje.
het was een zij toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hij moet wel opschieten
Ik vroeg je iets remlofquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Amstel herinnert me altijd aan Griekenland
Ik fap ook achter mijn computer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat niet aankan? In tegenstelling tot jullie doe ik meer achter mijn laptop dan alleen wat dom reageren op Fokkie achter mijn laptop. Maar zal jullie wat meer aandacht geven. Aandachtshoeren blijven jullie wel.
Sukkiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat niet aankan? In tegenstelling tot jullie doe ik meer achter mijn laptop dan alleen wat dom reageren op Fokkie. Maar zal jullie wat meer aandacht geven. Aandachtshoeren blijven jullie wel.
Wat moet ie bij de gemeente danquote:
Ah, mijn eerste gedachte over dit topic klopt dus. Goed topic.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie werkt er bij de gemeente het liefst afdeling burgerzaken?
Wie ben jij nou weer?
Ik ben een eikel en snap jullie humor niet.
Ow ok, dan gaan we je afzeiken.
Ik probeer nog effe terug af te zeiken maar dan geef ik het op.
stevenmac weet niet wie PR was en toen vroeg ik je of jij hem nog wel eens ziet/spreekt oid en indien ja dat je hem maar de groeten moet doenquote:
Mij aan pis nu dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Amstel herinnert me altijd aan Griekenland
koffie rondbrengen en bukken in het kopieermachinehokquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat moet ie bij de gemeente dan
Je masturbeert toch niet achter je faptop hè?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat niet aankan? In tegenstelling tot jullie doe ik meer achter mijn laptop dan alleen wat dom reageren op Fokkie.
Nee, je neemt het met 3 man liever tegen 1 meid op. Lafaard.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het al gehad.
Tevens probeer ik niet in haar broekje te komen door haar te verdedigen.
Dat doe ik alquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:16 schreef vosss het volgende:
[..]
koffie rondbrengen en bukken in het kopieermachinehok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |