Ik fok nu mobiel dus geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:59 schreef vosss het volgende:
Hey steve, je mist een R en een I in je ondertitel
We gaan hem ook zeker helemaal volposten daar kun je nu wel van uitgaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:59 schreef gekki het volgende:
Tis mijn topic, jullie blijven posten en met name jij!
Je bent toch een neger?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik fok nu mobiel dus geen flauw idee waar je het over hebt
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij hebt een hele reeks psychische stoornissen maar je vindt het stiekem wel leuk hier
Hahah jullie vinden me interessant!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was haar zusje:
Wanneer :9 en wanneer :p?
Nee, het is FOK!'s topic. Je hebt de algemene voorwaarden toch wel gelezen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:00 schreef gekki het volgende:
[..]
Tis mijn topic, niet de jouwe of die van je moeder
Bleeehhhhquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet wat op de late uren, andere topics zijn niet zo actief.
Ik heb hem gestart u idiot!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is FOK!'s topic. Je hebt de algemene voorwaarden toch wel gelezen?
Ja, we gaan je zo vragen om je tieten te posten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:01 schreef gekki het volgende:
[..]
[..]
Hahah jullie vinden me interessant!
Ik ben iers en vrij witquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Je bent toch een neger?
In je ondertitel staat AFCA
Oehhhhquote:
Dit *is* de nachtbaggerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:02 schreef Oerbeer het volgende:
Het is hier actiever dan de nachtbagger
Je moederquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, we gaan je zo vragen om je tieten te posten.
Troll? Ben je uitgepraat. Ga je nu terug kruipen?quote:
Dat had ik op pagina 1 al gevraagd:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, we gaan je zo vragen om je tieten te posten.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow in dat geval moet je sowieso eerst je tieten laten zien.
En dan ben ik even zo vrij om namens heel fok te spreken
Nee, ik hap gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Troll? Ben je uitgepraat. Ga je nu terug kruipen?
Jullie zijn zo voorspelbaar. Ik dol jullie als ik wil. Het bewijs heb je. Zie vorige posts. Succes jongen. Met je digitale leven.
Ga slapen, dan zijn we zo weer wegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:03 schreef gekki het volgende:
Bedankt, had geen slaap maar dat is al gauw gekomen door jullie!
Mensen met een echt levenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Troll? Ben je uitgepraat. Ga je nu terug kruipen?
Jullie zijn zo voorspelbaar. Ik dol jullie als ik wil. Het bewijs heb je. Zie vorige posts. Succes jongen. Met je digitale leven.
Wie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:04 schreef vosss het volgende:
[..]
En PR? Een PrivateRyan??
Reminds me, waar is die kerel eik?
Ik word echt oudquote:
quote:
Ik heb serieus altijd gedacht dat jij neger wasquote:
Linkje naar zn profiel toegevoegdquote:
Je hebt het over die film?quote:
Nee man hahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb serieus altijd gedacht dat jij neger was
De user, niet de film, zie mijn editquote:
Net ff gerookt en slok bier uit juiste blik genomen, het gaat wel weerquote:
6jaar geleden voor het laatst op fok die gast hahaquote:
Als het Heineken was proef je het verschil niet eensquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net ff gerookt en slok bier uit juiste blik genomen, het gaat wel weer
Waarom zou ik een echt leven willen? Ik heb fok en habbo hotelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zeker. Iemand moet het goede voorbeeld geven. Jaloers??
Amstelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het Heineken was proef je het verschil niet eens
Wil je wel. Kan je niemand krijgen? Dat je mensen welterusten moet wensen met: kusjes op je kutje.quote:
Wie werkt er bij de gemeente het liefst afdeling burgerzaken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:09 schreef BBQSausage het volgende:
Wie helpt me even dit topic te snappen in 5 zinnen?
weet je hem nog?quote:
Ja maar hij moet wel opschietenquote:
Wat niet aankan? In tegenstelling tot jullie doe ik meer achter mijn laptop dan alleen wat dom reageren op Fokkie. Maar zal jullie wat meer aandacht geven. Aandachtshoeren blijven jullie wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:08 schreef Dimens het volgende:
Ik stel mij nu voor, jellereppe die met een rood hoofd boos achter zijn computertje zit en het allemaal niet meer aankan.
Ik heb het al gehad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wil je wel. Kan je niemand krijgen? Dat je mensen welterusten moet wensen met: kusjes op je kutje.
het was een zij toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar hij moet wel opschieten
Ik vroeg je iets remlofquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Amstel herinnert me altijd aan Griekenland
Ik fap ook achter mijn computer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat niet aankan? In tegenstelling tot jullie doe ik meer achter mijn laptop dan alleen wat dom reageren op Fokkie achter mijn laptop. Maar zal jullie wat meer aandacht geven. Aandachtshoeren blijven jullie wel.
Sukkiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat niet aankan? In tegenstelling tot jullie doe ik meer achter mijn laptop dan alleen wat dom reageren op Fokkie. Maar zal jullie wat meer aandacht geven. Aandachtshoeren blijven jullie wel.
Wat moet ie bij de gemeente danquote:
Ah, mijn eerste gedachte over dit topic klopt dus. Goed topic.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie werkt er bij de gemeente het liefst afdeling burgerzaken?
Wie ben jij nou weer?
Ik ben een eikel en snap jullie humor niet.
Ow ok, dan gaan we je afzeiken.
Ik probeer nog effe terug af te zeiken maar dan geef ik het op.
stevenmac weet niet wie PR was en toen vroeg ik je of jij hem nog wel eens ziet/spreekt oid en indien ja dat je hem maar de groeten moet doenquote:
Mij aan pis nu dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Amstel herinnert me altijd aan Griekenland
koffie rondbrengen en bukken in het kopieermachinehokquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat moet ie bij de gemeente dan
Je masturbeert toch niet achter je faptop hè?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat niet aankan? In tegenstelling tot jullie doe ik meer achter mijn laptop dan alleen wat dom reageren op Fokkie.
Nee, je neemt het met 3 man liever tegen 1 meid op. Lafaard.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb het al gehad.
Tevens probeer ik niet in haar broekje te komen door haar te verdedigen.
Dat doe ik alquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:16 schreef vosss het volgende:
[..]
koffie rondbrengen en bukken in het kopieermachinehok
Ow en waar die lul tegenwoordig uithangt. Dat vroeg ik ook nogquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:15 schreef vosss het volgende:
[..]
stevenmac weet niet wie PR was en toen vroeg ik je of jij hem nog wel eens ziet/spreekt oid en indien ja dat je hem maar de groeten moet doen
3 tegen 2, jij had gekki gekkiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, je neemt het met 3 man liever tegen 1 meid op. Lafaard.
PrivateRyan heb ik ook al jaren niet gezienquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:15 schreef vosss het volgende:
[..]
stevenmac weet niet wie PR was en toen vroeg ik je of jij hem nog wel eens ziet/spreekt oid en indien ja dat je hem maar de groeten moet doen
Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar, de sterke schakelen de zwakke uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, je neemt het met 3 man liever tegen 1 meid op. Lafaard.
Rem heeft er de nachtbagger van gemaakt. Gelijk heeft 'ie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, mijn eerste gedachte over dit topic klopt dus. Goed topic.
Tag in de TT gezet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Rem heeft er de nachtbagger van gemaakt. Gelijk heeft 'ie.
Jawel maar dit is te leukquote:
Ik wel zo. Ik ben richting de nachtdienst van morgen aan het werken zegmaar.quote:
HAHA. Ook al lang voorzien deze reactie. Ik doe andere dingen achter mijn laptop dan wat jullie fappen noemen. Vandaar dat ik die reactie zo had neergezet op Fok. Ik stuur jullie met jullie reacties. Jullie moeten iets vernieuwender worden in het posten van reacties. Anders is het niet meer leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik fap ook achter mijn computer.
Nu jij.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:19 schreef vosss het volgende:
3 uur lijkt me een mooie tijd om te gaan.
Mooi. Dan schakel ik jou vanacht uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar, de sterke schakelen de zwakke uit.
Als het je niet bevalt, dan rot je toch lekker op?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
HAHA. Ook al lang voorzien deze reactie. Ik doe andere dingen achter mijn laptop dan wat jullie fappen noemen. Vandaar dat ik die reactie zo had neergezet op Fok. Ik stuur jullie met jullie reacties. Jullie moeten iets vernieuwender worden in het posten van reacties. Anders is het niet meer leuk.
En om mijzelf te bevredigen? Daar heb ik een vriendin voor. Veel beter!!!!
Dus jij stuurt mij dus!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
HAHA. Ook al lang voorzien deze reactie. Ik doe andere dingen achter mijn laptop dan wat jullie fappen noemen. Vandaar dat ik die reactie zo had neergezet op Fok. Ik stuur jullie met jullie reacties. Jullie moeten iets vernieuwender worden in het posten van reacties. Anders is het niet meer leuk.
En om mijzelf te bevredigen? Daar heb ik een vriendin voor. Veel beter!!!!
Dat kun je dan beter vannacht doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mooi. Dan schakel ik jou vanacht uit.
Bevalt. Het bevalt mij op het moment uitstekend. Oprotten wil je wel. Wordt het je wat te moeilijk. Moet ik mij een beetje voor je inhouden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan rot je toch lekker op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |