Ow en waar die lul tegenwoordig uithangt. Dat vroeg ik ook nogquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:15 schreef vosss het volgende:
[..]
stevenmac weet niet wie PR was en toen vroeg ik je of jij hem nog wel eens ziet/spreekt oid en indien ja dat je hem maar de groeten moet doen
3 tegen 2, jij had gekki gekkiequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, je neemt het met 3 man liever tegen 1 meid op. Lafaard.
PrivateRyan heb ik ook al jaren niet gezienquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:15 schreef vosss het volgende:
[..]
stevenmac weet niet wie PR was en toen vroeg ik je of jij hem nog wel eens ziet/spreekt oid en indien ja dat je hem maar de groeten moet doen
Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar, de sterke schakelen de zwakke uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, je neemt het met 3 man liever tegen 1 meid op. Lafaard.
Rem heeft er de nachtbagger van gemaakt. Gelijk heeft 'ie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, mijn eerste gedachte over dit topic klopt dus. Goed topic.
Tag in de TT gezet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Rem heeft er de nachtbagger van gemaakt. Gelijk heeft 'ie.
Jawel maar dit is te leukquote:
Ik wel zo. Ik ben richting de nachtdienst van morgen aan het werken zegmaar.quote:
HAHA. Ook al lang voorzien deze reactie. Ik doe andere dingen achter mijn laptop dan wat jullie fappen noemen. Vandaar dat ik die reactie zo had neergezet op Fok. Ik stuur jullie met jullie reacties. Jullie moeten iets vernieuwender worden in het posten van reacties. Anders is het niet meer leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik fap ook achter mijn computer.
Nu jij.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:19 schreef vosss het volgende:
3 uur lijkt me een mooie tijd om te gaan.
Mooi. Dan schakel ik jou vanacht uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar, de sterke schakelen de zwakke uit.
Als het je niet bevalt, dan rot je toch lekker op?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
HAHA. Ook al lang voorzien deze reactie. Ik doe andere dingen achter mijn laptop dan wat jullie fappen noemen. Vandaar dat ik die reactie zo had neergezet op Fok. Ik stuur jullie met jullie reacties. Jullie moeten iets vernieuwender worden in het posten van reacties. Anders is het niet meer leuk.
En om mijzelf te bevredigen? Daar heb ik een vriendin voor. Veel beter!!!!
Dus jij stuurt mij dus!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
HAHA. Ook al lang voorzien deze reactie. Ik doe andere dingen achter mijn laptop dan wat jullie fappen noemen. Vandaar dat ik die reactie zo had neergezet op Fok. Ik stuur jullie met jullie reacties. Jullie moeten iets vernieuwender worden in het posten van reacties. Anders is het niet meer leuk.
En om mijzelf te bevredigen? Daar heb ik een vriendin voor. Veel beter!!!!
Dat kun je dan beter vannacht doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mooi. Dan schakel ik jou vanacht uit.
Bevalt. Het bevalt mij op het moment uitstekend. Oprotten wil je wel. Wordt het je wat te moeilijk. Moet ik mij een beetje voor je inhouden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan rot je toch lekker op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |