Check je bronnen meid.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:54 schreef gekki het volgende:
[..]
Heb gehoord dat je je graag als n meisje kleed?
Neen vader, mijn moeder kleedt zich al als vrouwquote:
Obvious trollquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
HAHA. Ik haalde je postgeschiedenis er expres bij. Ik had al mijlenver zien aankomen dat je terug zou komen op mijn postgeschiedenis. Zo voorspelbaar!!!
Je vader is je moeder, wist je niet hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neen vader, mijn moeder kleedt zich al als vrouw
Wat een gekke ontdekking hihiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:57 schreef gekki het volgende:
[..]
Je vader is je moeder, wist je niet he
Net alsof fok leuk hoort te zijn mallerdquote:
Zijn we zussen?quote:
Tis mijn topic, jullie blijven posten en met name jij!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
En toch blijf je posten, zo interessant zijn wij.
Dat was haar zusje:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij hebt een hele reeks psychische stoornissen maar je vindt het stiekem wel leuk hier
Tis mijn topic, niet de jouwe of die van je moederquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij hebt een hele reeks psychische stoornissen maar je vindt het stiekem wel leuk hier
Je moet wat op de late uren, andere topics zijn niet zo actief.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:59 schreef gekki het volgende:
[..]
Zijn we zussen?
[..]
Tis mijn topic, jullie blijven posten en met name jij!
Ik fok nu mobiel dus geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:59 schreef vosss het volgende:
Hey steve, je mist een R en een I in je ondertitel
We gaan hem ook zeker helemaal volposten daar kun je nu wel van uitgaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:59 schreef gekki het volgende:
Tis mijn topic, jullie blijven posten en met name jij!
Je bent toch een neger?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik fok nu mobiel dus geen flauw idee waar je het over hebt
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Hahah jullie vinden me interessant!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was haar zusje:
Wanneer :9 en wanneer :p?
Nee, het is FOK!'s topic. Je hebt de algemene voorwaarden toch wel gelezen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:00 schreef gekki het volgende:
[..]
Tis mijn topic, niet de jouwe of die van je moeder
Bleeehhhhquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet wat op de late uren, andere topics zijn niet zo actief.
Ik heb hem gestart u idiot!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is FOK!'s topic. Je hebt de algemene voorwaarden toch wel gelezen?
Ja, we gaan je zo vragen om je tieten te posten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:01 schreef gekki het volgende:
[..]
[..]
Hahah jullie vinden me interessant!
Ik ben iers en vrij witquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 03:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Je bent toch een neger?
In je ondertitel staat AFCA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |