Godver, nu ben ik wel benieuwd naar de vraag die ik niet meer weet eigenlijkquote:
Gezien je mijn geschiedenis bekijkt, ben ik zelf ook maar eens gaan kijken. Wat ik vond was toch wel interessant.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nee, met jouw leven. Gezien je postgeschiedenis!
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:54 schreef Jellereppe het volgende:
Vandaag ben ik helemaal hoteldebotel op een vrouw van 31 jaar geworden. Heb met haar gesproken en afgesproken om een keer wat te gaan drinken.
Ben 21 jaar. Is de leeftijdverschil niet te groot. Zij vindt mij ook leuk. Hele tijd glimlachen en met haar hand door haar haar heen gaan.
Wat denken jullie????????????
quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Omdat ik sinds een paar weekjes een relatie heb. Dus lang gaat het maagd zijn niet meer duren.
Oh, nee. Ik had nooit echt interesse in meisjes/vrouwen. Ben een laatbloeier op dat gebied.
geweldig nummerquote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:48 schreef vosss het volgende:
[..]
jesus schrijf je met de kleinst mogelijke letter.
Overigens schrijven we god ook allang niet meer met een hoofdletter. Check je groene boekje!!
Ik hoorde dat je 45 en nog maagd bent en je ex was een travo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gezien je mijn geschiedenis bekijkt, ben ik zelf ook maar eens gaan kijken. Wat ik vond was toch wel interessant.
[..]
[..]
God schrijven we al jaren niet meer met een hoofdletter, behalve dan als je er een zin mee begint en ja check je groene boekje, taal veranderd jeweetsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Het is een naam. En namen schrijf je met een hoofdletter. Dat hebben ze mij al op de basisschool geleerd.
Ik had het over het woord Jezus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:51 schreef vosss het volgende:
[..]
God schrijven we al jaren niet meer met een hoofdletter, behalve dan als je er een zin mee begint en ja check je groene boekje, taal veranderd jeweets
Je komt op dreef. Maar er moet nog wel wat aan geschaafd wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:51 schreef gekki het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je 45 en nog maagd bent en je ex was een travo?
Ja ik weet het jelle! Het zijn allemaal kneusjes in het echt leven, dit is hun uitlaatklep!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:51 schreef Jellereppe het volgende:
Hé TS. Je kunt beter geen topic openen op dit late tijdstip. Je krijgt alleen maar reacties van trolls en aandachtshoeren!!!!
Mijn moeder is een transsexueelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:51 schreef gekki het volgende:
[..]
Je bent wel goedgelovig zeg. Eerst geloven dat ik bij de gemeente werk en ondertussen ook al aannemen van iemand dat ik een 45 jarige maagd ben. Als je nu even wat research had gedaan, dan had je kunnen weten dat ik nog lang geen 45 jaar ben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:51 schreef gekki het volgende:
[..]
Nouja als god niet met een hoofdletter is wat denktie zoon dan wel niet? Dat hij (kleine letter ook) wel met een hoofdletter is? No way!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik had het over het woord Jezus.
Maar god schrijf je inderdaad niet meer met een hoofdletter.
Vandaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn moeder is een transsexueel
Het is de naam jezusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik had het over het woord Jezus.
Maar god schrijf je inderdaad niet meer met een hoofdletter.
Dat ik ambtenaar ben?quote:
Heb gehoord dat je je graag als n meisje kleed?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent wel goedgelovig zeg. Eerst geloven dat ik bij de gemeente werk en ondertussen ook al aannemen van iemand dat ik een 45 jarige maagd ben. Als je nu even wat research had gedaan, dan had je kunnen weten dat ik nog lang geen 45 jaar ben.
als ik mijn echte naam verkeerd om schrijf dan lijkt het net of ik van de drugs benquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:52 schreef stevenmac26 het volgende:
ik schreef mijn naam altijd verkeerd om, nevets, mensen dachten dat ik turks was
HAHA. Ik haalde je postgeschiedenis er expres bij. Ik had al mijlenver zien aankomen dat je terug zou komen op mijn postgeschiedenis. Zo voorspelbaar!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gezien je mijn geschiedenis bekijkt, ben ik zelf ook maar eens gaan kijken. Wat ik vond was toch wel interessant.
[..]
[..]
Nee dat was ik, ik ben speciaalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:54 schreef gekki het volgende:
[..]
Heb gehoord dat je je graag als n meisje kleed?
ownee, dat klopt niet, als ik de eerste letter voornaam wissel met de eerste letter achternaam.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:54 schreef vosss het volgende:
[..]
als ik mijn echte naam verkeerd om schrijf dan lijkt het net of ik van de drugs ben
dtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:54 schreef gekki het volgende:
[..]
Heb gehoord dat je je graag als n meisje kleed?
special edquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat was ik, ik ben speciaal
Heb je zeker van je moederquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee dat was ik, ik ben speciaal
Ik ben koffiejuf wat lul jequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:54 schreef gekki het volgende:
[..]
Dat je mislukt bent en als putjesschepper werkt =)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |