quote:
Tja, misschien moet je het zoeken buiten de kroeg.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:37 schreef Thederminator het volgende:
Ts ging leuk met 2 vrienden op stap leuk lekker de kroeg in dachten we. Eenmaal in de kroeg aangekomen dronken we een paar biertjes en zagen wat vrienden van de voetbal waar we even mee praten. Na een tijdje viel het me op dat 70% van de mensen in de kroeg mannelijk was dus dan blijft er nog maar 30 % procent vrouwvolk over. Dan heb je altijd daar weer van 75 % die dik is,niet knap , bezet en dat soort grapjes. Dan blijft er nog maar 7.5 % over die wel te doen is. Dus ts zocht een leuk meisje op van rond de 17 maar die vallen alleen nog maar op oudere jongens van 20. Echt fan van naar lagere leeftijdsklasses gaan ben ik niet dus ik heb maar gepast vanavond.
Klacht: Mannenoverschot in het uitgaansleven
Klacht2: Meisjes van 17 die studeren vallen opeens op mensen van 20 jaar en ouder
Klacht3: Fatsoenlijk scoren word mij bijna onmogelijk gemaakt
Ja die staan echt te springen om een maagdelijk 17 jarig jochiequote:Op zondag 2 oktober 2011 02:41 schreef Taxidude het volgende:
Je gaat gewoon naar de verkeerde kroeg, als 17 jarige moet je voor de cougars gaan man
Ja maar wie zegt dat ik dan niet op 20 jarige chicks val en die vallen dan weer op mannen van 25 het is een soort vicieuze cirkel volgens mij.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:43 schreef nattermann het volgende:
Boeiend. Als je straks 20 bent, staan de 17-jarige chicks in rij
Ik ben niet maagdquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:43 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Ja die staan echt te springen om een maagdelijk 17 jarig jochie
Wie is er tegenwoordig nog maagd op zijn 17e? En echt welquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:43 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Ja die staan echt te springen om een maagdelijk 17 jarig jochie
Ja, ik ken iemand van rond de 17 die interesse in mij heeft. Maakt het duidelijk kenbaar. Maar heb al een relatie.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:44 schreef Thederminator het volgende:
[..]
Ja maar wie zegt dat ik dan niet op 20 jarige chicks val en die vallen dan weer op mannen van 25 het is een soort vicieuze cirkel volgens mij.
Meeste cougars vallen toch wel op jochies ouder dan 17 hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:45 schreef Taxidude het volgende:
[..]
Wie is er tegenwoordig nog maagd op zijn 17e? En echt welOp een oude fiets moet je het leren, je weet toch
Haha, je hebt duidelijk wat gemistquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:47 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Meeste cougars vallen toch wel op jochies ouder dan 17 hoor
Het was meer een jongeren kroeg veel volk ouder dan 20 zie je er niet..quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:47 schreef Strani het volgende:
Het is sowieso een schande dat het uitgaansleven ook overspoeld wordt door minderjarigen. Volwassenen willen ook wel eens gewoon even onder elkaar zijn.
Okay, dan is het goed.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:48 schreef Thederminator het volgende:
[..]
Het was meer een jongeren kroeg veel volk ouder dan 20 zie je er niet..
Haha nee ben 21 en neuk nu bitches van eind 20, maar je gaat me niet vertellen dat die ook vallen op knaapjes van onder de 18.quote:
Nou, ik ben nog maagd zijnde op mijn 21ste. Dus niet iedereen die elke dag in bed duikt. Maar daar gaat snel verandering in komen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:45 schreef Taxidude het volgende:
[..]
Wie is er tegenwoordig nog maagd op zijn 17e? En echt welOp een oude fiets moet je het leren, je weet toch
Hangt van het knaapje af natuurlijk, maar een beetje flinke puber maakt echt wel kans bij vrouwen tussen de 25 en de 40quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:50 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Haha nee ben 21 en neuk nu bitches van eind 20, maar je gaat me niet vertellen dat die ook vallen op knaapjes van onder de 18.
Ieder zijn ding natuurlijk, maar een beetje experimenteren rond 15/16 kan geen kwaadquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog maagd zijnde op mijn 21ste. Dus niet iedereen die elke dag in bed duikt. Maar daar gaat snel verandering in komen.
Klopt helemaal. Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik er wel nieuwsgierig naar ben.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:54 schreef Taxidude het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk, maar een beetje experimenteren rond 15/16 kan geen kwaad
waarom? omdat je verliefd bent of omdat je vind dat het hoort?quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nou, ik ben nog maagd zijnde op mijn 21ste. Dus niet iedereen die elke dag in bed duikt. Maar daar gaat snel verandering in komen.
Omdat ik sinds een paar weekjes een relatie heb. Dus lang gaat het maagd zijn niet meer duren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
waarom? omdat je verliefd bent of omdat je vind dat het hoort?
Ok, true thatquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:52 schreef Taxidude het volgende:
[..]
Hangt van het knaapje af natuurlijk, maar een beetje flinke puber maakt echt wel kans bij vrouwen tussen de 25 en de 40Het jeugdige enthousiasme wordt meestal wel gewaardeerd
Te groot leeftijdsverschil?quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:41 schreef joris321 het volgende:
Regel chicks van 15/16 als 17jarige nu het nog kan
in de OP staat er 30% mafkees en daar 75% vanquote:Op zondag 2 oktober 2011 08:27 schreef Ouqz het volgende:
Ik heb even je rekensommen gecontroleerd, en 100% - 75% = 25%. Geen 7,5%.
Die vrouwelijke 75% is gewoon een nieuw hoofdaantal. Daar moet je mee verder rekenen, dus 100%. Maar wat jij zegt kan ook!quote:Op zondag 2 oktober 2011 08:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
in de OP staat er 30% mafkees en daar 75% van
Maakt niet uit, die beesten eten allesquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:47 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Meeste cougars vallen toch wel op jochies ouder dan 17 hoor
30:100=0,3x75= 22,5 vrouwen waren dan onaantrekkelijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 08:37 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Die vrouwelijke 75% is gewoon een nieuw hoofdaantal. Daar moet je mee verder rekenen, dus 100%. Maar wat jij zegt kan ook!
Oii en dan maakt ze het uit voordat je de kans hebt om t te doen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hee Rogier, lul, waarom doet je website het niet?quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:23 schreef Hexagon het volgende:
Probeer dan een van die meiden te scoren die niet uitgaan
Waarom wordt klacht 1 homo?quote:Op zondag 2 oktober 2011 03:24 schreef Rezania het volgende:
Klacht 1: Wordt homo.
Klacht 2: Wacht een paar jaar.
Klacht 3: Wordt opgelost door de oplossingen voor klacht 1 en 2.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:37 schreef sinepedraap het volgende:
Uitgaan als 17 jarigeUitgaan is leuk tot je legaal mag drinken
wat is het dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:22 schreef Sapstengel het volgende:
Meisjes van 17 die studeren? MBO is geen studie man.
Verder: TS gaat naar cockfests.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:22 schreef Sapstengel het volgende:
Meisjes van 17 die studeren? MBO is geen studie man.
Dat ook ja. Uitgaan om te "scoren"quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:24 schreef Ryon het volgende:
Uitgaan om te "scoren" en nog te jong zijn om de disco in te mogen![]()
Probeer het eens bij je rechterhand. Succes verzekerd!
Dertigers die denken de eeuwige jeugd te hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:47 schreef Strani het volgende:
Het is sowieso een schande dat het uitgaansleven ook overspoeld wordt door minderjarigen. Volwassenen willen ook wel eens gewoon even onder elkaar zijn.
TS is 17.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat ook ja. Uitgaan om te "scoren".
Onzin. Hieruit blijkt dat je liegt, je hebt gewoon niet kunnen regelen en verzint daar nu allerlei excuses voor met je neppe statistiek.quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:37 schreef Thederminator het volgende:
Echt fan van naar lagere leeftijdsklasses gaan ben ik niet dus ik heb maar gepast vanavond.
misschien helpt het als je eens verder kijkt dan je zolderkamertjequote:Op zondag 2 oktober 2011 13:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Voel je pijn TS. Bij mij gaat het scoren de laatste tijd ook niet zo heel lekker..
Ha! Originele grap man! Wanneer ga jij eens terug naar je fornuis?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
misschien helpt het als je eens verder kijkt dan je zolderkamertje
Gottegod, wat zijn we toch weer orgineel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het teveel aan chocola heeft behalve haar kin ook haar hersenen aangetast.quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:48 schreef Posucice het volgende:
[..]
Ha! Originele grap man! Wanneer ga jij eens terug naar je fornuis?
okee succes ermeequote:Op zondag 2 oktober 2011 13:48 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gottegod, wat zijn we toch weer orgineel.
En om er toch maar op in te gaan, ik ga gewoon minimaal 1x per week uit. En daarbij, ik zei de laatste tijd, heb in het verleden wel gewoon regelmatig succes gehad hoor. Ben gewoon niet op dreef ofzo
quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:48 schreef Posucice het volgende:
[..]
Ha! Originele grap man! Wanneer ga jij eens terug naar je fornuis?
héwat, net zei je nog dat ik niet kon painten!quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:05 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
héwat, net zei je nog dat ik niet kon painten!
[edit]o kudt, dat was moeraskat[/edit]
sorry, vrouwen, ik hou ze niet zo goed uit elkander
Omdat al die mannen er dus heen denken te gaan voor de kkgeile sletjes.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:09 schreef RickoKun het volgende:
Sowieso is het in NL zwaar triest gesteld. Namelijk in ELKE kroeg / disco / 'dancing' (gore kut FOK! term dat, ik ga de bedenker hier van nog een keer slaan) is het precies hetzelfde, zoveel meer mannen dan kk geile sletjes.
Sowieso dat het gros van de mannen met te hoge verwachtingen de kroeg induikt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Omdat al die mannen er dus heen denken te gaan voor de kkgeile sletjes.
haha en jij kunt het nu niet meer uit je vocabulair halen? xDquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:09 schreef RickoKun het volgende:
Sowieso is het in NL zwaar triest gesteld. Namelijk in ELKE kroeg / disco / 'dancing' (gore kut FOK! term dat, ik ga de bedenker hier van nog een keer slaan) is het precies hetzelfde, zoveel meer mannen dan kk geile sletjes.
En dan lekker 12-jarigen hosselen zeker? Beter gaat ie dan gewoon naar een 16+ party.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:31 schreef Shispeed het volgende:
ja TS, als je zo graag chicks hosselt als 17-jarige dan kun je beter naar een 14+ party gaan IPV de kroeg
Dit, echt je mag blij zijn met een chick bro ratio van 0,25.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:09 schreef RickoKun het volgende:
Idd je leven is nu al gedoemd te mislukken. Ik zou homo wordenquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:44 schreef Thederminator het volgende:
Ja maar wie zegt dat ik dan niet op 20 jarige chicks val en die vallen dan weer op mannen van 25 het is een soort vicieuze cirkel volgens mij.
Ik ben 18 en maagd. :cquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:45 schreef Taxidude het volgende:
[..]
ik ben nog maagd. en ben 18 (bijna 19)quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:45 schreef Taxidude het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:13 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik ben nog maagd. en ben 18 (bijna 19)
Wat is nou het hele probleem van dat iemand nog maagd is?quote:
Opzich is het geen probleem maar het is wel typisch voor de meeste foknurtsquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:31 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Wat is nou het hele probleem van dat iemand nog maagd is?
Nooit gesnapt, misschien kun jij mij meer uitleg verschaffen.
Feit is dat ik niet de hele dag op fok zitquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Opzich is het geen probleem maar het is wel typisch voor de meeste foknurts
Hey jij zit ook op fok. So shut up.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Opzich is het geen probleem maar het is wel typisch voor de meeste foknurts
Weet je wat jij moet doen? Richt een rockband op!quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:37 schreef Thederminator het volgende:
Ts ging leuk met 2 vrienden op stap leuk lekker de kroeg in dachten we. Eenmaal in de kroeg aangekomen dronken we een paar biertjes en zagen wat vrienden van de voetbal waar we even mee praten. Na een tijdje viel het me op dat 70% van de mensen in de kroeg mannelijk was dus dan blijft er nog maar 30 % procent vrouwvolk over. Dan heb je altijd daar weer van 75 % die dik is,niet knap , bezet en dat soort grapjes. Dan blijft er nog maar 7.5 % over die wel te doen is. Dus ts zocht een leuk meisje op van rond de 17 maar die vallen alleen nog maar op oudere jongens van 20. Echt fan van naar lagere leeftijdsklasses gaan ben ik niet dus ik heb maar gepast vanavond.
Klacht: Mannenoverschot in het uitgaansleven
Klacht2: Meisjes van 17 die studeren vallen opeens op mensen van 20 jaar en ouder
Klacht3: Fatsoenlijk scoren word mij bijna onmogelijk gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |