Ik ben 18 en maagd. :cquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:45 schreef Taxidude het volgende:
[..]
Wie is er tegenwoordig nog maagd op zijn 17e? En echt welOp een oude fiets moet je het leren, je weet toch
ik ben nog maagd. en ben 18 (bijna 19)quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:45 schreef Taxidude het volgende:
[..]
Wie is er tegenwoordig nog maagd op zijn 17e? En echt welOp een oude fiets moet je het leren, je weet toch
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:13 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik ben nog maagd. en ben 18 (bijna 19)
Wat is nou het hele probleem van dat iemand nog maagd is?quote:
Opzich is het geen probleem maar het is wel typisch voor de meeste foknurtsquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:31 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Wat is nou het hele probleem van dat iemand nog maagd is?
Nooit gesnapt, misschien kun jij mij meer uitleg verschaffen.
Feit is dat ik niet de hele dag op fok zitquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Opzich is het geen probleem maar het is wel typisch voor de meeste foknurts
Hey jij zit ook op fok. So shut up.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Opzich is het geen probleem maar het is wel typisch voor de meeste foknurts
Weet je wat jij moet doen? Richt een rockband op!quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:37 schreef Thederminator het volgende:
Ts ging leuk met 2 vrienden op stap leuk lekker de kroeg in dachten we. Eenmaal in de kroeg aangekomen dronken we een paar biertjes en zagen wat vrienden van de voetbal waar we even mee praten. Na een tijdje viel het me op dat 70% van de mensen in de kroeg mannelijk was dus dan blijft er nog maar 30 % procent vrouwvolk over. Dan heb je altijd daar weer van 75 % die dik is,niet knap , bezet en dat soort grapjes. Dan blijft er nog maar 7.5 % over die wel te doen is. Dus ts zocht een leuk meisje op van rond de 17 maar die vallen alleen nog maar op oudere jongens van 20. Echt fan van naar lagere leeftijdsklasses gaan ben ik niet dus ik heb maar gepast vanavond.
Klacht: Mannenoverschot in het uitgaansleven
Klacht2: Meisjes van 17 die studeren vallen opeens op mensen van 20 jaar en ouder
Klacht3: Fatsoenlijk scoren word mij bijna onmogelijk gemaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |