abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102602585
Ik ben een man/jongen van 22. Tot nu toe heb ik nooit echt iets serieus gehad, waar ik enigzins van baalde.

Een paar weken geleden ontmoette ik echter een knap meisje waar ik verliefd op ben geworden (sinds jaren weer eens ja). We hebben al iets van 5x afgesproken, en het een en ander gedaan, maar het probleem is dat ze 16 is.. Ik schrok redelijk toen ik hoorde, want ik schatte haar op +- 19. M'n maten doen redelijk lacherig en denigrerend erover, wat ik wel begrijp.

Ik twijfel dus erg of dit wel slim is en kan. Ik studeer zelf (5de jaar), en zij zit in de 5de van de middelbare..

Ik hoor graag reacties/adviezen of ik hier mee door moet gaan of niet.
pi_102602630
Open zo'n topic niet op zaterdagnacht rond half 4. Dit topic is gedoemd te mislukken door trolls en andere aandachtshoeren ;(

Ontopic: het verschil is niet té groot, maar wel groot..
Brutal. Fucking. Metal.
pi_102602633
Dat is echt geen probleem hoor, je bent nog jong dus geniet er maar van zolang het kan ^O^
Nieuw is niet altijd beter.
pi_102602649
Man...

Jij bent de baas over jezelf! Niet je vrienden! Als jij er blij mee bent dan zijn je vrienden ook blij met jou!

... maak de balans verder maar op :)

Succes man!
Rustig aan.
pi_102602655
Als jullie elkaar leuk genoeg vinden om voorlopig van elkaar af te blijven is er nog veel minder probleem.

Ik leerde mijn echtgenote ook kennen toen ze 17 was (en ik 27). We zijn nu ook alweer bijna 14 jaar samen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_102602668
Je maten zijn gewoon jaloers trouwens, 16 is echt ideaal hoor.
Nieuw is niet altijd beter.
  zondag 2 oktober 2011 @ 03:55:24 #7
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_102602780
Naar mijn formule voor de perfecte partner binnen de leeftijdsgrenzen verschillen jullie een jaar te veel voor en serieuze relatie dat goed gaat... maar joh, als jullie over een jaar nog samen zijn, dan neemt de kans toe dat het leeftijdsverschil steeds minder een breekijzer wordt. ;)

Geniet er gewoon nog even van... Gaat het mis, dan gaat het mis, gaat het goed, dan worden jullie misschien wel zo'n heerlijk oud koppel dat je zo nu en dan nog arm in arm en elkaar kussend tegen komt.

Hoe dan ook, laat nooit je vrienden de maatstaf nemen... want die willen meestal een vrijgezelle kameraad om mee te stappen. :{
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_102603769
22 = volwassen
16= minderjarig

22+16= Strafbaar

Maarja.. Zo werkt dat natuurlijk niet in de praktijk.
Ik zou zeggen volg je hart.
Ik ben zelf 24 en mijn vriend is 35.
Nogal shocking voor mezelf in het begin, omdat ik vooral bang was voor de reacties van anderen.
Maar daar kom je vanzelf ook wel doorheen, vooral als je zelf erin gelooft.
pi_102604001
Uiteraard moet je je weinig aantrekken van wat de rest er van vindt. Als jullie het beiden naar jullie zin hebben zie ik het probleem niet.

De vraag is wel of zo'n relatie op de langere termijn gaat lukken. Om maar een voorbeeld te noemen: Over een paar jaar ben jij full-time aan het werk en zij full-time aan het studeren. En dat zijn twee tijdschema's die behoorlijk kunnen botsen...

Maar nogmaals, als het NU leuk is, dan zou ik er NU zeker van genieten :)
pi_102604122
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 09:31 schreef miaeak het volgende:
22 = volwassen
16= minderjarig

22+16= Strafbaar
Mag gewoon, het wordt een probleem als ze niet wilt.
Daar zit juist het probleem, als ze kwaad wilt, hoeft ze maar te roepen dat ze verkracht is, en dan heeft TS een probleem.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 2 oktober 2011 @ 11:33:58 #11
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_102605552
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 10:09 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Mag gewoon, het wordt een probleem als ze niet wilt.
Daar zit juist het probleem, als ze kwaad wilt, hoeft ze maar te roepen dat ze verkracht is, en dan heeft TS een probleem.
Dat is ook met een vrouw van 22.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_102608836
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 11:33 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Dat is ook met een vrouw van 22.
Klopt, maar in geval van minderjarig ben je meer de lul.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')