remlof spaart tietenquote:
Eigen knar te vaak gezien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:43 schreef gekki het volgende:
Ik weet zeker dat jullie allemaal hartstikke lelijk zijn
Ik ben mooi van binnen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:43 schreef gekki het volgende:
Heb jou niets gevraagdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niets om op te fappen wilt hij daarmee zeggen.
Vraag je mammiequote:
Ik heb een techwood lcdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Okay ik heb het even vlug gegoogled, maar daar staat dus niets over in de bijbel dat die LCD tripper dyslectisch zou zijn?!
Ik ben heul knap:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:43 schreef gekki het volgende:
Jij hebt mij zeker weten wel iets gevraagd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:44 schreef gekki het volgende:
[..]
Heb jou niets gevraagd
[..]
Vraag je mammie
WTF je hebt een bierbuik!!!!!quote:
Fu!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt mij zeker weten wel iets gevraagd.
Mijn moeder vindt mij speciaal anders hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:43 schreef gekki het volgende:
Speciaal zeg ik toch netquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jezus schrijf je met een hoofdletter. Volgens mij ben je zelf dyslectisch!
Het antwoord is ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:47 schreef vosss het volgende:
Hey Remlof ik wilde je iets vragen, maar ik ben het vergeten wat het was
jesus schrijf je met de kleinst mogelijke letter.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 02:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jezus schrijf je met een hoofdletter. Volgens mij ben je zelf dyslectisch!
Fighting!!.ohhoooooohhhh tutututuutiuu ohhoooooohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |