Dat zei Martijn ook al.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:56 schreef DanaScully het volgende:
Nee hoor, ik date met iemand die 11 jaar ouder is. Als er een klik is waarom zou t niet kunnen, "age is just a number" toch?
Als je echt 21 bent, dan ben je een volwassen vent die prima keuzes kan maken.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:00 schreef Jellereppe het volgende:
Oke, iedereen. Ik ga er gewoon voor. Wou even weten hoe mensen denken over een leeftijdsverschil van 10 jaar.
Als zij 40/41 is, dan is hij 30. Dan ben je wel klaar met wekelijks je piemel te laten zien in ruil voor bier en bezopen op straat mensen uit hun remslaap trappen in hun woonwijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:02 schreef Strani het volgende:
Men zegt wel 'age is just a number' maar ik ben zelf toch wel sceptisch. Ik ben 30 en zou er echt niet aan moeten denken om een vriendin te hebben die nog midden in haar studietijd zit. Hele andere levensfase is dat. En zodra jij 40 bent, zit je vriendin net in de uitgaansscene. Of andersom natuurlijk.
Dat gezegd hebbende: Er is geen directe reden om aan te nemen dat dit dan ook meteen een langdurige relatie wordt voor TS. Ook als het niet lang duurt, kan het wel een mooie ervaring zijn.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als zij 40/41 is, dan is hij 30. Dan ben je wel klaar met wekelijks je piemel te laten zien in ruil voor bier en bezopen op straat mensen uit hun remslaap trappen in hun woonwijk.
Als ze een beetje ervaren is, dan maakt ze er een wokkel en zit je na afloop in de foetushouding al heen en weer biggende te huilen.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:05 schreef Jellereppe het volgende:
Hmm, Strani. Ga er gewoon voor. Zij is namelijk mijn eerste liefde. Nog wel pril, maar toch.
Aldus Martijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:56 schreef DanaScully het volgende:
Nee hoor, ik date met iemand die 11 jaar ouder is. Als er een klik is waarom zou t niet kunnen, "age is just a number" toch?
Zie m'n post voor deze.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef Jellereppe het volgende:
Piemel. Ja, tegen die tijd wel. Maar ben maagd dus?
* Strani zegt iets over een oude fiets.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef Jellereppe het volgende:
Zij ook?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:06 schreef Jellereppe het volgende:
Okay, wij wachten hier rustig. Wat ga je doen?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:12 schreef Jellereppe het volgende:
Ben zo terug mensen. Moet even iets doen. Tot over een kwartier.
* Juxtaposition zegt iets over lekke banden en een kapotte voorlamp.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
* Strani zegt iets over een oude fiets.
Laat hem het eerst nou eens leren, dan kunnen we altijd nog kijken of hij daarna een nieuwere fiets krijgt.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
* Juxtaposition zegt iets over lekke banden en een kapotte voorlamp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |