De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Dalando het volgende:
Maar Patjen, kun kan ken je devven dan?
show me your skillsquote:
HTML en CSS zijn ook geen programmeertalen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Dalando het volgende:
Erg eigenlijk, ik kan HTML, JS, CSS, PHP, MySQL, VB, json, en xml, maar dat laatste is niet echt een programmeertaal.
DM van laatste project waar ik mee bezig ben/was.quote:
HTML, JS, CSS, PHP, MySQL en VB ook niet echt echt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Dalando het volgende:
Erg eigenlijk, ik kan HTML, JS, CSS, PHP, MySQL, VB, json, en xml, maar dat laatste is niet echt een programmeertaal.
Heel baas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie kan zich nog herinneren dat je op de basisschool altijd in de herfst spinnen ging maken van satéstokjes en kastanjes. Dat was echt baas.
Dit kan ik mij herinneren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie kan zich nog herinneren dat je op de basisschool altijd in de herfst spinnen ging maken van satéstokjes en kastanjes. Dat was echt baas.
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef Roburtt het volgende:
ja omg ik moet terug naar het ziekenhuis
Maar wanneer "kan" je iets, in jouw ogen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Dalando het volgende:
Achievement unlocked.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef coban het volgende:
Ik heb vandaag kastanjes gehosseld in het bos en ze mee naar huis gelokt. Hosselskillz improved.
[img=650] is wel handigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen heb ik ook n kutdagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef Rezania het volgende:
Morgen heb ik een blokuur Nederlands en daarna een uur literatuurgeschiedenis.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Leer het mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef coban het volgende:
Ik heb vandaag kastanjes gehosseld in het bos en ze mee naar huis gelokt. Hosselskillz improved.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Morgen heb ik ook n kutdag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet hoe je iets ervan in elkaar moet zetten, dat het werkt zonder of met weinig bugs.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar wanneer "kan" je iets, in jouw ogen?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
[img=650] is wel handig
[/quote]
640 toch?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/99s.gif[/img] Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Morgen heb ik ook n kutdag![]()
Eikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Hey. Dat lijkt op diegene waar ik iets over heen gooidequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
MIJN SLAK IS VANDAAG GESTORVEN JA!
R.I.P. Harry
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hey. Dat lijkt op diegene waar ik iets over heen gooide.
Mja, ik beheers Java niet, maar als het moet zet ik er zo wat van in elkaar, met behulp van onze grote vriend Google.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Weet hoe je iets ervan in elkaar moet zetten, dat het werkt zonder of met weinig bugs.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef Oceanview het volgende:
Slakken helpen de weg over te steken.
Ik laat al een paar dagen een mug bloed zuigenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef coban het volgende:
Ik haat jullie allemaal, zomaar diertjes pijnigen.
Net hield je nog van mequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef coban het volgende:
sleutelbeen 5 maanden geleden gebroken, misschien verkeerd aangegroeid.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, ik beheers Java niet, maar als het moet zet ik er zo wat van in elkaar, met behulp van onze grote vriend Google.
Vraag ik me bij sommige naakte vrouwen ook afquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Naaktslakken, waarom bestaan die.
Wat?quote:
Ik hoop dat je dat niet hebt, dan gaan ze het geloof ik opzettelijk breken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef Roburtt het volgende:
[..]
sleutelbeen 5 maanden geleden gebroken, misschien verkeerd aangegroeid.
Zonder dat ik het zo bedoelde.quote:
Ik heb een haatliefde relatie met je.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
Vraag ik me bij sommige naakte vrouwen ook af.
ja, en opereren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ik hoop dat je dat niet hebt, dan gaan ze het geloof ik opzettelijk breken.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef coban het volgende:
Ohh jij bent er zo 1. Wil je een boterham voor me maken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb een haatliefde relatie met je.
@flippiee zo lief
Ja, ik bedoel, in de meeste gevallen is de basis van elke programmeertaal het zelfde, alleen de benamingen en methodes die gebruikt worden zijn vaak anders. Dus code begrijpen, is al heel anders dan het echt kunnen schrijven, zonder enige hulp van boeken / internet.quote:
Post die pics dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ik bouwde er zelfs een grafsteen voor.
Ja he, nu heb ik wel jeuk, maar wat is jeuk in verhouding tot een muggenleven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb een haatliefde relatie met je.
@flippiee zo lief
Ik bedoel dan ook wel zelf schrijven, af en toe op php.net kijken hoe het nou ook alweer zat, maar voor de rest alleen maar zelf schrijven. Bijvoorbeeld, ik heb voor de huidige kennis kwa applicaties maken geen boeken gebruikt, puur internet, het wereld wijde web en interwebz.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, in de meeste gevallen is de basis van elke programmeertaal het zelfde, alleen de benamingen en methodes die gebruikt worden zijn vaak anders. Dus code begrijpen, is al heel anders dan het echt kunnen schrijven, zonder enige hulp van boeken / internet.
Waarom BH er achter?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb een idee, laten we een eigen community opzetten, de nieuwe social-media generatie van Nederland! We noemen het, UDOWUBH! We hebben de devskills, nu nog de actieve leden!
Al mijn kennis heb ik mijzelf aangeleerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook wel zelf schrijven, af en toe op php.net kijken hoe het nou ook alweer zat, maar voor de rest alleen maar zelf schrijven. Bijvoorbeeld, ik heb voor de huidige kennis kwa applicaties maken geen boeken gebruikt, puur internet, het wereld wijde web en interwebz.
Nou meid, het is toch wat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke, waarom word ik zo vaak genaaid?Ik zou toch economiepresentatie over wisselkoers van VAE doen, nu is het veranderd en moet ik het over inflatie doen
tfoe
Dev skills hebben we, design door Patjen & Co, scripting door "Dalsausages Dev Company", en nu nog de leden idd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb een idee, laten we een eigen community opzetten, de nieuwe social-media generatie van Nederland! We noemen het, UDOWUBH! We hebben de devskills, nu nog de actieve leden!
Waarom ga je daarmee akkoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke, waarom word ik zo vaak genaaid?Ik zou toch economiepresentatie over wisselkoers van VAE doen, nu is het veranderd en moet ik het over inflatie doen
tfoe
Dat is wat ik probeerde te zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Al mijn kennis heb ik mijzelf aangeleerd.
Omdat iemand anders al die presentatie deed over wisselkoers vandaag, ik ga niet weer over koersen doen hequote:
Doe ik het serverbeheer wel. Design kan ik wel aan meewerken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dev skills hebben we, design door Patjen & Co, scripting door "Dalsausages Dev Company", en nu nog de leden idd.
www.wolframalpha.comquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat was die site ookweer die alles wist
Wist je dat niet eerder dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omdat iemand anders al die presentatie deed over wisselkoers vandaag, ik ga niet weer over koersen doen he
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
Neequote:
Tsja, dan is mijn kennis niet zo heel breed, maar ik focus dan ook echt veel op webdevelopment, voornamelijk javascript/jquery nu, gezien dat toch wel de toekomst is. Binnenkort waarschijnlijk wel meer java en dat soort bende, omdat ik met apps bezig moet gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook wel zelf schrijven, af en toe op php.net kijken hoe het nou ook alweer zat, maar voor de rest alleen maar zelf schrijven. Bijvoorbeeld, ik heb voor de huidige kennis kwa applicaties maken geen boeken gebruikt, puur internet, het wereld wijde web en interwebz.
Als ik dan al begonnen was/bijna klaar dan zou ik gewoon alsnog over hetzelfde onderwerp het doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee
Maar ons heel groepje he
ineens doet het ander groepje onze vragenmaar daar kunnen ze niets aandoen, het is gewoon vaag uitgelegd
java? asjeplease man, dat is ook binnen 5 jaar dood. VB en C#quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tsja, dan is mijn kennis niet zo heel breed, maar ik focus dan ook echt veel op webdevelopment, voornamelijk javascript/jquery nu, gezien dat toch wel de toekomst is. Binnenkort waarschijnlijk wel meer java en dat soort bende, omdat ik met apps bezig moet gaan.
Ja laterna zeiden we dat ook tegen de leraar, mja hij zei van doe maar gewoon die andere vragen, en als je nog aanvulling hebt op die van deze week plak je die er maar bijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als ik dan al begonnen was/bijna klaar dan zou ik gewoon alsnog over hetzelfde onderwerp het doen.
je vergat de " ! yognaught"quote:
Die vergat ik niet, ik wilde even kijken of er nog kenners zaten hier.quote:
BBQ wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die vergat ik niet, ik wilde even kijken of er nog kenners zaten hier.
We zitten hier met 5 devversquote:
Heb je part 32 al gezien van de shadows of israphel?quote:
Maar natuurlijk, ik check dagelijks mijn joeptjoep inboxquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb je part 32 al gezien van de shadows of israphel?
Die serie blijft zo baas
Die serie is beter dan elke andere serie op TV.
Developers, javascript, html, css, php, db management (mysql enzo)quote:
adresgegevens en pics van udowu'ersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef Dalando het volgende:
Even kijken, wat moet er op de website komen? Ideeën.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef Dalando het volgende:
Even kijken, wat moet er op de website komen? Ideeën.
quote:
No shit!quote:
DB Management ben ik in thuisquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Developers, javascript, html, css, php, db management (mysql enzo)
Ik lach hier hardopquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
No shit!
[..]
DB Management ben ik in thuisCSS en HTML gaan mij ook wel goed af, ben alleen verrekte lui.
Ik ben meer geïnteresseerd in bètavakken hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
mompelt iets over fok en autisten.
Heb je hem nou ook besteld?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:31 schreef BBQSausage het volgende:
Ok, ben benieuwd wie het domein krijgt.
Beter geef je mij ook wat. Ik ben nu bezig met ideën verzamelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even wat paprika ribbelchips pakken.
EN JE HEBT ME NOGSTEEDS NIET HET DESIGN GEGEVEN.quote:
Idem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben best lui, maar ik ben allergisch voor vieze code.
van 'tzelfdequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben ook een beta en geen autist. win-winquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben meer geïnteresseerd in bètavakken hoor.En ik ben een rasechte autist.
Maar we hadden het toch over FOK! autisten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben ook een beta en geen autist. win-win
Ik ben twee weken weggeweest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
EN JE HEBT ME NOGSTEEDS NIET HET DESIGN GEGEVEN.
Oke oke, alle delen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom zo simpel, we zitten hier met zoveel devvers, dat moet beter kunnen.
Oh, dan. Laat maar danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar we hadden het toch over FOK! autisten?
Daar zou ik wel op willen spelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:36 schreef Patje1987 het volgende:
Wie maakt trouwens de UDOWU minecraft server? Haters gaan haten.
Gebruik last.fm api om muziek van elkaar te kunnen checken enzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:36 schreef Dalando het volgende:
Even kijken:
Profielen + informatie van iedereen die normaal in UDOWU zit
Extra stats
Links naar downloads (plugin enzulks)
Link naar nieuwste topic
Backup IRC applet (mbv LightIRC)
Nog extra dingen?
Ik eis wel UDOWU mailadressen. Hang ik er even een postfix-config achter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:36 schreef Dalando het volgende:
Even kijken:
Extra stats
Link naar nieuwste topic
Nog extra dingen?
Proberen jullie een sekte op te richten of wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gebruik last.fm api om muziek van elkaar te kunnen checken enzo.
Das tof.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gebruik last.fm api om muziek van elkaar te kunnen checken enzo.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Proberen jullie een sekte op te richten of wat?
quote:
Profielen + informatie van iedereen die normaal in UDOWU zitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:36 schreef Dalando het volgende:
Even kijken:
Extra stats
Link naar nieuwste topic
Nog extra dingen?
Met alle liefde, klootzak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh jij bent er zo 1. Wil je een boterham voor me maken?
Die is er alquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Proberen jullie een sekte op te richten of wat?
Bedankt kut.quote:
JOAH! EEN RADIO ERBIJquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Oceanview het volgende:
Ik voel iets soortgelijks als de radio opkomen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Oceanview het volgende:
Ik voel iets soortgelijks als de radio opkomen.
Porren op UDOWU.nlquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat porren op facebookZoooo irritant.
Des te meer reden om het te doen. Een vriend postte van de week op mijn facebookpagina dat we al anderhalf jaar bezig waren. Hij snapte niet dat het tijd wordt voor een move irlquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat porren op facebookZoooo irritant.
Kan wel, maar dan staat ie nog niet op udowu.nl , ohja, en dan weet straks iedereen mijn naam.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Patje1987 het volgende:
Iemand maak een minecraft server, nu.
Maakt toch niet uit, dan DM je diegene die erop komen, dan geef ik je mijn naam ook. Nou en?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan staat ie nog niet op udowu.nl , ohja, en dan weet straks iedereen mijn naam.
udowu sitequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
Hoi enzo iedereeen
Wat mis ik, wat is er gaande?!
ICT-nerds maken een udowu site.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
Hoi enzo iedereeen
Wat mis ik, wat is er gaande?!
houd je mond gewoonquote:
De harde schijf van mijn laptop implodeerde, en aangezien ik helemaal platzak ben, heb ik nog geen geld gehad om een nieuwe te kopen.quote:
Oh vandaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Des te meer reden om het te doen. Een vriend postte van de week op mijn facebookpagina dat we al anderhalf jaar bezig waren. Hij snapte niet dat het tijd wordt voor een move irl
Want omdat ik geen pi of een smiley erbij zet kan jij het alleen serieus opvatten?quote:
Ik vond dat nerds niet zo leuk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want omdat ik geen pi of een smiley erbij zet kan jij het alleen serieus opvatten?
Tering man.
Hahha. Heb je nu wel nieuwe,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:41 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
De harde schijf van mijn laptop implodeerde, en aangezien ik helemaal platzak ben, heb ik nog geen geld gehad om een nieuwe te kopen.
Verder schoolschoolschoolschoolschoolschoolschoolscho..
Danny kan hier niks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens vind danny dit wel chil en alles?
Maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Nee man. Hij mag het afkopen voor minimaal ¤1M.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Nee, ik heb de laptop van mijn zus gepakt. Ik moet echt een keer een baantje gaan zoeken.quote:
Wat? UDOWU? Heeft hij dat bedacht dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Hoi boterbartje, fijn voor je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben boterbartje, ik ben net klaar met werken
dankje. ik mocht bier drinken onder werktijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoi boterbartje, fijn voor je.
Er was al eenUDOWU reeks voor deze reeks. En die reeks kwam uit 2008 ofzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat? UDOWU? Heeft hij dat bedacht dan?
En waar werk jij dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dankje. ik mocht bier drinken onder werktijd
Ja ik ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Nee, ik heb de laptop van mijn zus gepakt. Ik moet echt een keer een baantje gaan zoeken.Alles snor met jou?
Ik heb nog wel een bot mesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben stoer, wie wil mij aanraken? Het liefst niet met scherpe voorwerpen.
Oh, dan mag ik je niet aanrakenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Patje1987 het volgende:
Ligt eraan waarquote:
Ik. Met knuppel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Patje1987 het volgende:
I know, maar dat betekent niet dat er een merkrecht op UDOWU staatquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er was al eenUDOWU reeks voor deze reeks. En die reeks kwam uit 2008 ofzo.
quote:
quote:
Kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
I know, maar dat betekent niet dat er een merkrecht op UDOWU staat
Klopt. Maar daar staat geen copyright opquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er was al eenUDOWU reeks voor deze reeks. En die reeks kwam uit 2008 ofzo.
horeca, ik was nog alleen in de tent, nog anderhalf uur opruimen enzo.. biertjes drinken ondertussenquote:
Someone's using the right client therequote:
Filezillaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Someone's using the right client thereFilezilla
Toch geen magazijn of houtbedrijf geworden ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
horeca, ik was nog alleen in de tent, nog anderhalf uur opruimen enzo.. biertjes drinken ondertussen
Aaah.. horeca is inderdaad het beste. Heb zelf 4 jaar in zo'n zuipkroeg in een boerendorp gewerkt. Tientje per uur zwart en ik mocht de hele avond zuipen als ik maar gewoon mijn werk deed en niet kotste. Beste baan ooitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
horeca, ik was nog alleen in de tent, nog anderhalf uur opruimen enzo.. biertjes drinken ondertussen
ja ik werk in magazijn, vandaag heftrucktheorieles gehadquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Toch geen magazijn of houtbedrijf geworden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |