Bedankt kut.quote:
JOAH! EEN RADIO ERBIJquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Oceanview het volgende:
Ik voel iets soortgelijks als de radio opkomen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Oceanview het volgende:
Ik voel iets soortgelijks als de radio opkomen.
Porren op UDOWU.nlquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat porren op facebookZoooo irritant.
Des te meer reden om het te doen. Een vriend postte van de week op mijn facebookpagina dat we al anderhalf jaar bezig waren. Hij snapte niet dat het tijd wordt voor een move irlquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat porren op facebookZoooo irritant.
Kan wel, maar dan staat ie nog niet op udowu.nl , ohja, en dan weet straks iedereen mijn naam.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Patje1987 het volgende:
Iemand maak een minecraft server, nu.
Maakt toch niet uit, dan DM je diegene die erop komen, dan geef ik je mijn naam ook. Nou en?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan staat ie nog niet op udowu.nl , ohja, en dan weet straks iedereen mijn naam.
udowu sitequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
Hoi enzo iedereeen
Wat mis ik, wat is er gaande?!
ICT-nerds maken een udowu site.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
Hoi enzo iedereeen
Wat mis ik, wat is er gaande?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |