Hahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, ik beheers Java niet, maar als het moet zet ik er zo wat van in elkaar, met behulp van onze grote vriend Google.
Vraag ik me bij sommige naakte vrouwen ook afquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Naaktslakken, waarom bestaan die.
Wat?quote:
Ik hoop dat je dat niet hebt, dan gaan ze het geloof ik opzettelijk breken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef Roburtt het volgende:
[..]
sleutelbeen 5 maanden geleden gebroken, misschien verkeerd aangegroeid.
Zonder dat ik het zo bedoelde.quote:
Ik heb een haatliefde relatie met je.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef Intronic het volgende:
[..]
Vraag ik me bij sommige naakte vrouwen ook af.
ja, en opereren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ik hoop dat je dat niet hebt, dan gaan ze het geloof ik opzettelijk breken.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef coban het volgende:
Ik haat jullie allemaal, zomaar diertjes pijnigen.
Ohh jij bent er zo 1. Wil je een boterham voor me maken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb een haatliefde relatie met je.
@flippiee zo lief
Ja, ik bedoel, in de meeste gevallen is de basis van elke programmeertaal het zelfde, alleen de benamingen en methodes die gebruikt worden zijn vaak anders. Dus code begrijpen, is al heel anders dan het echt kunnen schrijven, zonder enige hulp van boeken / internet.quote:
Post die pics dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ik bouwde er zelfs een grafsteen voor.
Ja he, nu heb ik wel jeuk, maar wat is jeuk in verhouding tot een muggenleven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb een haatliefde relatie met je.
@flippiee zo lief
Ik bedoel dan ook wel zelf schrijven, af en toe op php.net kijken hoe het nou ook alweer zat, maar voor de rest alleen maar zelf schrijven. Bijvoorbeeld, ik heb voor de huidige kennis kwa applicaties maken geen boeken gebruikt, puur internet, het wereld wijde web en interwebz.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, in de meeste gevallen is de basis van elke programmeertaal het zelfde, alleen de benamingen en methodes die gebruikt worden zijn vaak anders. Dus code begrijpen, is al heel anders dan het echt kunnen schrijven, zonder enige hulp van boeken / internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |