De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Dalando het volgende:
Maar Patjen, kun kan ken je devven dan?
show me your skillsquote:
HTML en CSS zijn ook geen programmeertalen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Dalando het volgende:
Erg eigenlijk, ik kan HTML, JS, CSS, PHP, MySQL, VB, json, en xml, maar dat laatste is niet echt een programmeertaal.
DM van laatste project waar ik mee bezig ben/was.quote:
HTML, JS, CSS, PHP, MySQL en VB ook niet echt echt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Dalando het volgende:
Erg eigenlijk, ik kan HTML, JS, CSS, PHP, MySQL, VB, json, en xml, maar dat laatste is niet echt een programmeertaal.
Heel baas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie kan zich nog herinneren dat je op de basisschool altijd in de herfst spinnen ging maken van satéstokjes en kastanjes. Dat was echt baas.
Dit kan ik mij herinneren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie kan zich nog herinneren dat je op de basisschool altijd in de herfst spinnen ging maken van satéstokjes en kastanjes. Dat was echt baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |