De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Dalando het volgende:
Maar Patjen, kun kan ken je devven dan?
show me your skillsquote:
HTML en CSS zijn ook geen programmeertalen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Dalando het volgende:
Erg eigenlijk, ik kan HTML, JS, CSS, PHP, MySQL, VB, json, en xml, maar dat laatste is niet echt een programmeertaal.
DM van laatste project waar ik mee bezig ben/was.quote:
HTML, JS, CSS, PHP, MySQL en VB ook niet echt echt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Dalando het volgende:
Erg eigenlijk, ik kan HTML, JS, CSS, PHP, MySQL, VB, json, en xml, maar dat laatste is niet echt een programmeertaal.
Heel baas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie kan zich nog herinneren dat je op de basisschool altijd in de herfst spinnen ging maken van satéstokjes en kastanjes. Dat was echt baas.
Dit kan ik mij herinneren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie kan zich nog herinneren dat je op de basisschool altijd in de herfst spinnen ging maken van satéstokjes en kastanjes. Dat was echt baas.
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef Roburtt het volgende:
ja omg ik moet terug naar het ziekenhuis
Maar wanneer "kan" je iets, in jouw ogen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Dalando het volgende:
Achievement unlocked.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef coban het volgende:
Ik heb vandaag kastanjes gehosseld in het bos en ze mee naar huis gelokt. Hosselskillz improved.
[img=650] is wel handigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen heb ik ook n kutdagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef Rezania het volgende:
Morgen heb ik een blokuur Nederlands en daarna een uur literatuurgeschiedenis.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Leer het mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef coban het volgende:
Ik heb vandaag kastanjes gehosseld in het bos en ze mee naar huis gelokt. Hosselskillz improved.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Morgen heb ik ook n kutdag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet hoe je iets ervan in elkaar moet zetten, dat het werkt zonder of met weinig bugs.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar wanneer "kan" je iets, in jouw ogen?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
[img=650] is wel handig
[/quote]
640 toch?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/99s.gif[/img] Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Morgen heb ik ook n kutdag![]()
Eikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Hey. Dat lijkt op diegene waar ik iets over heen gooidequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
MIJN SLAK IS VANDAAG GESTORVEN JA!
R.I.P. Harry
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hey. Dat lijkt op diegene waar ik iets over heen gooide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |