De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verveelde je niet, dat is het positieve puntquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dit soort speciale gelegenheden mis ik altijd.
Is al goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:38 schreef coban het volgende:
Rezzooo wij zijn matties tochh niet huilen
Kermis is weg.quote:Kom we gaan chillen bij kermis
Alsof sassenheim enige plek is op de hele wereldquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is al goed.Ik wist dat je maar aan het plagen was.
[..]
Kermis is weg.
De kermis in Sassenheim is allang weg, ik bedoelde de kermis in Leiden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef coban het volgende:
[..]
Alsof sassenheim enige plek is op de hele wereld
Pechgehad danniet he
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, eindelijk een update van Minecraft?
denken dat het minecraft isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, eindelijk een update van Minecraft?
Wat moet het dan voorstellen?quote:
Mij serieus nemenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
denken dat het minecraft is
Skyrimquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat moet het dan voorstellen?
[..]
Mij serieus nemen
Ik durf daar niet eens te posten, elk topic lijkt daar op bagger, en ik wil niet meer in baggertopics posten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ROL is verpest door de baggerende kutusers die het niet snappen
Natuurlijk is dat niet Skyrim! Het is de provincie eronder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dat is wel baas. 11/11/11 enzo, die gaat wel gehaald worden.
Cyrodiil dus, man, hoe de fuck moet ik dat nou weten aan de hand van een plaatje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet Skyrim! Het is de provincie eronder.
De toren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Cyrodiil dus, man, hoe de fuck moet ik dat nou weten aan de hand van een plaatje.
Wees dan duidelijk joh!quote:
Dit plaatje dan:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wees dan duidelijk joh!Ik heb Oblivion al een tweetal jaar niet gespeeld, Morrowind nog wel recentelijk!
Yup, hoewel het bij daglicht wat duidelijker is:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus je herkent Imperial City gelijk?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:04 schreef coban het volgende:
ROL mag wel dChit wat is dit voor gespam.
The sun goes down, the stars shines bright and all that counts, is here and now, my universe will never be the same i'm glad you came!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:03 schreef coban het volgende:
Im glad you cameee tutuduudutuuuu dududutuuduuduu
Zei ik dat je tegen mij mocht praten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nu mag je een keer baggeren en dan doe je het niet!
JA AH KAHBA DOE NOG EEN KEER ZO EN IK VERKORT JE KETTINGquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef coban het volgende:
[..]
Zei ik dat je tegen mij mocht praten?
Nais lied heequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
The sun goes down, the stars shines bright and all that counts, is here and now, my universe will never be the same i'm glad you came!![]()
Noemde je mij nou hoer? Moet je billenkoek ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
JA AH KAHBA DOE NOG EEN KEER ZO EN IK VERKORT JE KETTING
Ik wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:08 schreef coban het volgende:
[..]
Noemde je mij nou hoer? Moet je billenkoek ofzo?
Hayvan.
Oh god, die kwaliteit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yup, hoewel het bij daglicht wat duidelijker is:
[ afbeelding ]
Verder zijn er niet echt torens van dat soort pluimage te vinden
Het was ook niet mijn screenshot en jij hebt daar best wat leuke mods geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh god, die kwaliteit.
Screenshot uit mijn spel:
[ afbeelding ]
Ziet er nog steeds slecht uit, maar wel beter dan die van jouw.
Alleen je Nederlands heeft nog wat verbetering nodigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh god, die kwaliteit.
Screenshot uit mijn spel:
[ afbeelding ]
Ziet er nog steeds slecht uit, maar wel beter dan die van jouw.
In-game wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn screenshot en jij hebt daar best wat leuke mods geïnstalleerd.
Ik heb denk ik iets van 50 mods actief op het moment.quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alleen je Nederlands heeft nog wat verbetering nodig
Merel.quote:
Doe eerst S01, kun je tijdens het kijken de rest downloadenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
Zal ik How I Met Your Mother seizoen 1 t/m 6 samen of apart downloaden? Samen is 24 gb![]()
Gwn online kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
Zal ik How I Met Your Mother seizoen 1 t/m 6 samen of apart downloaden? Samen is 24 gb![]()
Dat is best geen geniale. Ik was al begonnen met alles downloadenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe eerst S01, kun je tijdens het kijken de rest downloaden![]()
Trouwens, HIMYM![]()
Dat vind ik irritant, moet ik weer gaan opzoeken waar en dan wachten totdat t geladen is enzo. Veel te irritantquote:
Www.tv-links.euquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat vind ik irritant, moet ik weer gaan opzoeken waar en dan wachten totdat t geladen is enzo. Veel te irritant
Nja is goed pak mijn knuppel alvast.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had het over de billenkoek
Oh, ik ging ervan uit dat je onder een steen leefde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:17 schreef LompeHork het volgende:
Ja, ik heb de screenshots ook online gezien.
Ja maar ik moet het alsnog opzoekenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik ging ervan uit dat je onder een steen leefde.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:18 schreef coban het volgende:
Kloterez mijn ipod kan die plaatjes niet aan
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Komt doordat je wat ouder bent.Sorry.
Ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef Rezania het volgende:
Wie heeft er voor 'Wat is Skyrim?' gekozen?
Ja ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
van buitenje maar van binnen
je.
ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef Rezania het volgende:
Wie heeft er voor 'Wat is Skyrim?' gekozen?
Ik ga er steeds van uit dat je bent zoals de meeste 30-plussers in mijn omgeving, die spelen meestal geen games.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wilt niet zeggen dat ik niet game. Alleen doe ik het tegenwoordig op de PS3 in plaats van de PC
Mag ik ook een kopje?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
Zo lekker warme douche, nu ga ik thee zetten.
Avond iedereen
Hoi Patjequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
Zo lekker warme douche, nu ga ik thee zetten.
Avond iedereen
Ik heb meer dan 80 PS3 games.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga er steeds van uit dat je bent zoals de meeste 30-plussers in mijn omgeving, die spelen meestal geen games.En als ze al spelen zijn het van die retrogames.
Hou oud was je ook al weer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 80 PS3 games.![]()
En ik ben geen 30-plusser
Fifa.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:25 schreef aight1 het volgende:
elke game die geen fifa islekker fantasiewereld joepieeeeee
Ja, maar deze vond ik leuker, omdat het blijk gaf van een heule stoere 'i don't give a crap'-attitudequote:
Die laatste, die glimt zo mooi.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
P_z heeft een nieuwe jas nodig, welke zal hij halen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik kan het voor geen meter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dank je
[..]
Oneens, Fifa is tof.
Die vrouwenjasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Beiden zijn primaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan het voor geen meter.Doe mij maar een RPG.
500MB?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef Dalando het volgende:
Kan iemand mij uitleggen?
[ afbeelding ]
Was grapje weet jequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dank je
[..]
Oneens, Fifa is tof.
3equote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Een nul te veel?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard, de volgende keer zal ik het sarcasme benadrukken met een "quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard, de volgende keer zal ik het sarcasme benadrukken met een ""
¤2,50 voor 10MB internetquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zou simpel niet zo simpel meer zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een nul te veel?Of een nu te weinig bij de andere groepen. Ik hoop die laatste, anders is het wel heel erg duur.
quote:
Niets.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
LH & Flips lopen te giechelen. Wat is er nou weer aan de hand?
haha ik snap hem simpelweg van simpel want zo heet dat ding toch? simpelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Dalando het volgende:
Dan zou het Simpelweg niet meer zo goedkoop zijn. SNAPJENUM, SIMPEL? SIMPELWEG?!
; apdl; PALD:p :p ;ap : xD XD xXdDxd; p;p
Ja ja.quote:
ja XDquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha ik snap hem simpelweg van simpel want zo heet dat ding toch? simpel
hahah
Je krijgt eindelijk een paar ballen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:36 schreef coban het volgende:
Ik ga later ook zo bazig zijn als sam en dean van supernatural.
Jonge, die heb ik al.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je krijgt eindelijk een paar ballen?
Moet je je rijbewijsert nog halen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Morgen eindelijk weer rijles voor het eerst sinds een half jaar
DAT IS NIET MIJN WINKEL VRIEND - headhunterz.mp3quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die is ook wel nice.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
DAT IS NIET MIJN WINKEL VRIEND - headhunterz.mp3
Heb jij nog geen rijbewijs dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Jepquote:
Had half jaar geleden afgereden, gezakt jammergenoeg, maar toen gingen ze bij het CBR lopen zeuren dat ik niet rijvaardig zou zijn (terwijl ik gewoon zenuwachtig was) en toen moest ik allemaal medische testen doen bij mijn huisarts en in het ziekenhuis, die vonden allebei dat er geen problemen waren met mij en toen gaf het CBR groen licht waardoor ik nu weer verder magquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi.Maar hoezo die onderbreking van een halfjaar dan?
oblivion?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef Rezania het volgende:
Laatste plaatje van de avond:
[ afbeelding ]
En nu stop ik ermee.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En je bent 29?
ga je hem nog wel halen dan?
Kut CBR.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Jep
[..]
Had half jaar geleden afgereden, gezakt jammergenoeg, maar toen gingen ze bij het CBR lopen zeuren dat ik niet rijvaardig zou zijn (terwijl ik gewoon zenuwachtig was) en toen moest ik allemaal medische testen doen bij mijn huisarts en in het ziekenhuis, die vonden allebei dat er geen problemen waren met mij en toen gaf het CBR groen licht waardoor ik nu weer verder mag
Ja.quote:
geboorte datum 1981 stond op je profielquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nee, ik ben slechts 20 lentes jong.
slokje drinken en dan webdevven, maar niet debuggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
Morgen pas om 14:00 les, wat zal ik doen, wat zal ik doen vannacht.
Voetballen, basketballen, rugbyballen, tennisballen etc.quote:
Ja natuurlijkquote:
Flipsenquote:
Monsterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef BBQSausage het volgende:
Even Monster energy pakken, want dat kan, omdat ik morgen pas om 14:00 op school hoef te zijn.
Jij drinkt energiedrankjes voor de smaak?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef BBQSausage het volgende:
Even Monster energy pakken, want dat kan, omdat ik morgen pas om 14:00 op school hoef te zijn.
Je gaat toch geen energy drankjes drinken omdat je er energie van krijgt ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij drinkt energiedrankjes voor de smaak?
1991, dan zou ik 30 moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
geboorte datum 1981 stond op je profiel
Jij hebt nog nooit monster gedronken? Smaak + energie, bazendrank.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij drinkt energiedrankjes voor de smaak?
Zou wat wezen als je al 30 wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
1991, dan zou ik 30 moeten zijn.
CBR is idd kutquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kut CBR.Een vriend van mij heeft precies hetzelfde probleem.
Monsterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef BBQSausage het volgende:
Hmz, moet even nadenken wat ik dan ga webdevven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
slokje drinken en dan webdevven, maar niet debuggen.
ADHD en energiedrankjes gaan niet goed samen, dus nee, ik heb nog nooit Monster gedronken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit monster gedronken? Smaak + energie, bazendrank.
text based boerderij game.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmz, moet even nadenken wat ik dan ga webdevven.
Geel is lekkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
CBR is idd kut
[..]
Monster
Wel de groene overigens.
Even wat prik in de ochtendquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zie sommige mensen al op de vroege ochtend een blikje energy drank openen..
Het eerste wat je ruikt is die zoet/zure geur wat uit dat blinkje ontstapt
Ik krijg er wel energie van omdat ik het niet al 'gezelligheid/pretdrankje gebruik'quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef Dalando het volgende:
Je gaat er hooguit minder van slapen, maar echt energie krijg je er niet van.
Cola in de ochtendquote:
Water drinken voordat je je tanden hebt gepoetst.quote:
Ik drink altijd waterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Water drinken voordat je je tanden hebt gepoetst.
Ik heb het zelf druk genoegquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Patje1987 het volgende:
Hebben jullie devvers niets te doen? Ik heb echt tonnen werk maar niet elke dag even veel zin. Tevens heb ik onvoldoende kennis van PHP om een hele website te bouwen (kan ik wel maar weet niet of het veilig of goed is) dus ik hou het bij ontwerp en front-end. Iemand van jullie met php kennis die geld wil verdienen?
dan is je O wel raar. Koffie s'morgens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
Iets anders dan zuivel of thee in de ochtends drinken.Imo.
nieuw subforum hype dingesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:51 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, wat is er met die rolluikenshit aan de hand?
In de ochtend drink ik ook altijd melk, maar 's middags / 's avonds is Monster echt wel lekkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
Iets anders dan zuivel of thee in de ochtends drinken.Imo.
Beter dan elk moment dat het kan Cola of energy drinken.quote:
water kan altijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
Iets consumeren in de ochtend voordat je je tanden hebt gepoetst.
Wow luxe hoor 3 uur klaar met werken elke dagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb het zelf druk genoegMorgen tot 3 uur s'middags werken, sportschool, 4/5 uur thuis (hangt er vanaf hoe moe ik ben van werk enzo bij de sportschool), dan tijd voor wat ontspanning, even FOK!ken, eten, weer wat FOK!ken en dan s'avonds wat youtube filmpjes + muziek voor het slapen gaan terwijl ik FOK! in een ander tab heb. Ik zou het graag voor je willen doen, als ik meer tijd had. Helaas is 24u per dag nogsteeds te weinig.
Waar ik echt van baal, is dat ik zo gigantisch slecht in graphics benquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
text based boerderij game. [ afbeelding ]
Nee, zelfs water smaakt ranzig voordat ik mijn tanden hebt gepoetst.quote:
Oh, ja, begrijpelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
ADHD en energiedrankjes gaan niet goed samen, dus nee, ik heb nog nooit Monster gedronken.
Ik zag het inderdaadquote:
Water is altijd wel goed voor mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zelfs water smaakt ranzig voordat ik mijn tanden hebt gepoetst.
Na het poetsen smaakt het wel gigantisch smerig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
Iets consumeren in de ochtend voordat je je tanden hebt gepoetst.
Klopt, veel beter. Ik werk bij een waterleidingbedrijf dus drink ook de hele dag water. En 's ochtends wel een bakkie koffie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Beter dan elk moment dat het kan Cola of energy drinken.
Na het tanden poetsen sinaasappelsap drinken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Na het poetsen smaakt het wel gigantisch smerig.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Na het tanden poetsen sinaasappelsap drinken.
Watquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Na het tanden poetsen sinaasappelsap drinken.
Ik drink niet de hele dag maar als ik bijvoorbeeld uit de wc kom glaasje water ik was mijn handen glaasje water enz.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Klopt, veel beter. Ik werk bij een waterleidingbedrijf dus drink ook de hele dag water. En 's ochtends wel een bakkie koffie.
Is serieus lekker.quote:
Daarom is het ook text-based, je hoeft geen plaatjes te doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waar ik echt van baal, is dat ik zo gigantisch slecht in graphics ben
Je moet eens groene thee proberen, op zijn chinees. Dat is pas bazenthee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:53 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb lekkere thee gemaakt, grijze thee en niet uit zoeen zakje maar een zak vol met thee die je in een zeefje moet doen
Wel goed spoelen uiteraard voordat je iets gaat consumeren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Na het poetsen smaakt het wel gigantisch smerig.
Ja sorry, ben een beetje moe.quote:
Ja die heb ik ook maar het voelde alsof ik grijze moest drinken vandaag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet eens groene thee proberen, op zijn chinees. Dat is pas bazenthee.
Je trollt. Geef toequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet je eens proberen, die mint smaak zo lekker.
I know, maar de site zelf moet ook een ontwerp hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Daarom is het ook text-based, je hoeft geen plaatjes te doen
Niet iedere dagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wow luxe hoor 3 uur klaar met werken elke dag
Hoeft niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
I know, maar de site zelf moet ook een ontwerp hebben.
Dan moet je slapen en niet fokkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel goed spoelen uiteraard voordat je iets gaat consumeren.
[..]
Ja sorry, ben een beetje moe.
Oquote:
Hehehequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef Intronic het volgende:
He verrek ik heb weer warm water, toch wat fijner douchen.
Zo meteen, alles op z'n tijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan moet je slapen en niet fokken
Je FOK!t onder de douche?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef Intronic het volgende:
He verrek ik heb weer warm water, toch wat fijner douchen.
Met jouw foto, natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo meteen, alles op z'n tijd.
[..]
Je FOK!t onder de douche?
Giel hoor.quote:
Wtf is deze?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:46 schreef nikky het volgende:
Ik heb voor elk raam van mijn woning rolluiken. Wanneer ik deze 's avonds neerlaat, zie ik een gluurder in de heg van mijn overburen zitten.
Wanneer ik de rolluiken èèn voor èèn neerlaat, zie ik dat zijn broek uitgaat en hij zichzelf onzedelijk zit te betasten.
Klacht: Man met een Rolluiktish
Nee, maar meer zo:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een lay-out gejat ja.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan krijg je dus dit idee;
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Dit topic trouwens
Mijn zelfgemaakte foto's
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Dit topic trouwens
Mijn zelfgemaakte foto's