ADHD en energiedrankjes gaan niet goed samen, dus nee, ik heb nog nooit Monster gedronken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit monster gedronken? Smaak + energie, bazendrank.
text based boerderij game.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmz, moet even nadenken wat ik dan ga webdevven.
Geel is lekkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
CBR is idd kut
[..]
Monster
Wel de groene overigens.
Even wat prik in de ochtendquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zie sommige mensen al op de vroege ochtend een blikje energy drank openen..
Het eerste wat je ruikt is die zoet/zure geur wat uit dat blinkje ontstapt
Ik krijg er wel energie van omdat ik het niet al 'gezelligheid/pretdrankje gebruik'quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef Dalando het volgende:
Je gaat er hooguit minder van slapen, maar echt energie krijg je er niet van.
Cola in de ochtendquote:
Water drinken voordat je je tanden hebt gepoetst.quote:
Ik drink altijd waterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Water drinken voordat je je tanden hebt gepoetst.
Ik heb het zelf druk genoegquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Patje1987 het volgende:
Hebben jullie devvers niets te doen? Ik heb echt tonnen werk maar niet elke dag even veel zin. Tevens heb ik onvoldoende kennis van PHP om een hele website te bouwen (kan ik wel maar weet niet of het veilig of goed is) dus ik hou het bij ontwerp en front-end. Iemand van jullie met php kennis die geld wil verdienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |