quote:
Niets.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef Dalando het volgende:
LH & Flips lopen te giechelen. Wat is er nou weer aan de hand?
haha ik snap hem simpelweg van simpel want zo heet dat ding toch? simpelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Dalando het volgende:
Dan zou het Simpelweg niet meer zo goedkoop zijn. SNAPJENUM, SIMPEL? SIMPELWEG?!
; apdl; PALD:p :p ;ap : xD XD xXdDxd; p;p
Ja ja.quote:
ja XDquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha ik snap hem simpelweg van simpel want zo heet dat ding toch? simpel
hahah
Je krijgt eindelijk een paar ballen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:36 schreef coban het volgende:
Ik ga later ook zo bazig zijn als sam en dean van supernatural.
Jonge, die heb ik al.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je krijgt eindelijk een paar ballen?
Moet je je rijbewijsert nog halen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Morgen eindelijk weer rijles voor het eerst sinds een half jaar
DAT IS NIET MIJN WINKEL VRIEND - headhunterz.mp3quote:
Mooi.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die is ook wel nice.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
DAT IS NIET MIJN WINKEL VRIEND - headhunterz.mp3
Heb jij nog geen rijbewijs dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Jepquote:
Had half jaar geleden afgereden, gezakt jammergenoeg, maar toen gingen ze bij het CBR lopen zeuren dat ik niet rijvaardig zou zijn (terwijl ik gewoon zenuwachtig was) en toen moest ik allemaal medische testen doen bij mijn huisarts en in het ziekenhuis, die vonden allebei dat er geen problemen waren met mij en toen gaf het CBR groen licht waardoor ik nu weer verder magquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi.Maar hoezo die onderbreking van een halfjaar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |