Dit plaatje dan:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wees dan duidelijk joh!Ik heb Oblivion al een tweetal jaar niet gespeeld, Morrowind nog wel recentelijk!
Yup, hoewel het bij daglicht wat duidelijker is:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus je herkent Imperial City gelijk?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:04 schreef coban het volgende:
ROL mag wel dChit wat is dit voor gespam.
The sun goes down, the stars shines bright and all that counts, is here and now, my universe will never be the same i'm glad you came!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:03 schreef coban het volgende:
Im glad you cameee tutuduudutuuuu dududutuuduuduu
Zei ik dat je tegen mij mocht praten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nu mag je een keer baggeren en dan doe je het niet!
JA AH KAHBA DOE NOG EEN KEER ZO EN IK VERKORT JE KETTINGquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef coban het volgende:
[..]
Zei ik dat je tegen mij mocht praten?
Nais lied heequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
The sun goes down, the stars shines bright and all that counts, is here and now, my universe will never be the same i'm glad you came!![]()
Noemde je mij nou hoer? Moet je billenkoek ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
JA AH KAHBA DOE NOG EEN KEER ZO EN IK VERKORT JE KETTING
Ik wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:08 schreef coban het volgende:
[..]
Noemde je mij nou hoer? Moet je billenkoek ofzo?
Hayvan.
Oh god, die kwaliteit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yup, hoewel het bij daglicht wat duidelijker is:
[ afbeelding ]
Verder zijn er niet echt torens van dat soort pluimage te vinden
Het was ook niet mijn screenshot en jij hebt daar best wat leuke mods geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh god, die kwaliteit.
Screenshot uit mijn spel:
[ afbeelding ]
Ziet er nog steeds slecht uit, maar wel beter dan die van jouw.
Alleen je Nederlands heeft nog wat verbetering nodigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh god, die kwaliteit.
Screenshot uit mijn spel:
[ afbeelding ]
Ziet er nog steeds slecht uit, maar wel beter dan die van jouw.
In-game wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn screenshot en jij hebt daar best wat leuke mods geïnstalleerd.
Ik heb denk ik iets van 50 mods actief op het moment.quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alleen je Nederlands heeft nog wat verbetering nodig
Merel.quote:
Doe eerst S01, kun je tijdens het kijken de rest downloadenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
Zal ik How I Met Your Mother seizoen 1 t/m 6 samen of apart downloaden? Samen is 24 gb![]()
Gwn online kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef 92Merel het volgende:
Zal ik How I Met Your Mother seizoen 1 t/m 6 samen of apart downloaden? Samen is 24 gb![]()
Dat is best geen geniale. Ik was al begonnen met alles downloadenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe eerst S01, kun je tijdens het kijken de rest downloaden![]()
Trouwens, HIMYM![]()
Dat vind ik irritant, moet ik weer gaan opzoeken waar en dan wachten totdat t geladen is enzo. Veel te irritantquote:
Www.tv-links.euquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat vind ik irritant, moet ik weer gaan opzoeken waar en dan wachten totdat t geladen is enzo. Veel te irritant
Nja is goed pak mijn knuppel alvast.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had het over de billenkoek
Oh, ik ging ervan uit dat je onder een steen leefde.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:17 schreef LompeHork het volgende:
Ja, ik heb de screenshots ook online gezien.
Ja maar ik moet het alsnog opzoekenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik ging ervan uit dat je onder een steen leefde.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:18 schreef coban het volgende:
Kloterez mijn ipod kan die plaatjes niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |