De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verveelde je niet, dat is het positieve puntquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dit soort speciale gelegenheden mis ik altijd.
Is al goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:38 schreef coban het volgende:
Rezzooo wij zijn matties tochh niet huilen
Kermis is weg.quote:Kom we gaan chillen bij kermis
Alsof sassenheim enige plek is op de hele wereldquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is al goed.Ik wist dat je maar aan het plagen was.
[..]
Kermis is weg.
De kermis in Sassenheim is allang weg, ik bedoelde de kermis in Leiden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef coban het volgende:
[..]
Alsof sassenheim enige plek is op de hele wereld
Pechgehad danniet he
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, eindelijk een update van Minecraft?
denken dat het minecraft isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, eindelijk een update van Minecraft?
Wat moet het dan voorstellen?quote:
Mij serieus nemenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
denken dat het minecraft is
Skyrimquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat moet het dan voorstellen?
[..]
Mij serieus nemen
Ik durf daar niet eens te posten, elk topic lijkt daar op bagger, en ik wil niet meer in baggertopics posten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ROL is verpest door de baggerende kutusers die het niet snappen
Natuurlijk is dat niet Skyrim! Het is de provincie eronder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dat is wel baas. 11/11/11 enzo, die gaat wel gehaald worden.
Cyrodiil dus, man, hoe de fuck moet ik dat nou weten aan de hand van een plaatje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet Skyrim! Het is de provincie eronder.
De toren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Cyrodiil dus, man, hoe de fuck moet ik dat nou weten aan de hand van een plaatje.
Wees dan duidelijk joh!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |