ADHD en energiedrankjes gaan niet goed samen, dus nee, ik heb nog nooit Monster gedronken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit monster gedronken? Smaak + energie, bazendrank.
text based boerderij game.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmz, moet even nadenken wat ik dan ga webdevven.
Geel is lekkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
CBR is idd kut
[..]
Monster
Wel de groene overigens.
Even wat prik in de ochtendquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
Ik zie sommige mensen al op de vroege ochtend een blikje energy drank openen..
Het eerste wat je ruikt is die zoet/zure geur wat uit dat blinkje ontstapt
Ik krijg er wel energie van omdat ik het niet al 'gezelligheid/pretdrankje gebruik'quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef Dalando het volgende:
Je gaat er hooguit minder van slapen, maar echt energie krijg je er niet van.
Cola in de ochtendquote:
Water drinken voordat je je tanden hebt gepoetst.quote:
Ik drink altijd waterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Water drinken voordat je je tanden hebt gepoetst.
Ik heb het zelf druk genoegquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Patje1987 het volgende:
Hebben jullie devvers niets te doen? Ik heb echt tonnen werk maar niet elke dag even veel zin. Tevens heb ik onvoldoende kennis van PHP om een hele website te bouwen (kan ik wel maar weet niet of het veilig of goed is) dus ik hou het bij ontwerp en front-end. Iemand van jullie met php kennis die geld wil verdienen?
dan is je O wel raar. Koffie s'morgens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
Iets anders dan zuivel of thee in de ochtends drinken.Imo.
nieuw subforum hype dingesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:51 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, wat is er met die rolluikenshit aan de hand?
In de ochtend drink ik ook altijd melk, maar 's middags / 's avonds is Monster echt wel lekkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
Iets anders dan zuivel of thee in de ochtends drinken.Imo.
Beter dan elk moment dat het kan Cola of energy drinken.quote:
water kan altijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
Iets consumeren in de ochtend voordat je je tanden hebt gepoetst.
Wow luxe hoor 3 uur klaar met werken elke dagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb het zelf druk genoegMorgen tot 3 uur s'middags werken, sportschool, 4/5 uur thuis (hangt er vanaf hoe moe ik ben van werk enzo bij de sportschool), dan tijd voor wat ontspanning, even FOK!ken, eten, weer wat FOK!ken en dan s'avonds wat youtube filmpjes + muziek voor het slapen gaan terwijl ik FOK! in een ander tab heb. Ik zou het graag voor je willen doen, als ik meer tijd had. Helaas is 24u per dag nogsteeds te weinig.
Waar ik echt van baal, is dat ik zo gigantisch slecht in graphics benquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
text based boerderij game. [ afbeelding ]
Nee, zelfs water smaakt ranzig voordat ik mijn tanden hebt gepoetst.quote:
Oh, ja, begrijpelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
ADHD en energiedrankjes gaan niet goed samen, dus nee, ik heb nog nooit Monster gedronken.
Ik zag het inderdaadquote:
Water is altijd wel goed voor mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, zelfs water smaakt ranzig voordat ik mijn tanden hebt gepoetst.
Na het poetsen smaakt het wel gigantisch smerig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
Iets consumeren in de ochtend voordat je je tanden hebt gepoetst.
Klopt, veel beter. Ik werk bij een waterleidingbedrijf dus drink ook de hele dag water. En 's ochtends wel een bakkie koffie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Beter dan elk moment dat het kan Cola of energy drinken.
Na het tanden poetsen sinaasappelsap drinken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Na het poetsen smaakt het wel gigantisch smerig.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Na het tanden poetsen sinaasappelsap drinken.
Watquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Na het tanden poetsen sinaasappelsap drinken.
Ik drink niet de hele dag maar als ik bijvoorbeeld uit de wc kom glaasje water ik was mijn handen glaasje water enz.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Klopt, veel beter. Ik werk bij een waterleidingbedrijf dus drink ook de hele dag water. En 's ochtends wel een bakkie koffie.
Is serieus lekker.quote:
Daarom is het ook text-based, je hoeft geen plaatjes te doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waar ik echt van baal, is dat ik zo gigantisch slecht in graphics ben
Je moet eens groene thee proberen, op zijn chinees. Dat is pas bazenthee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:53 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb lekkere thee gemaakt, grijze thee en niet uit zoeen zakje maar een zak vol met thee die je in een zeefje moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |