Post die pics dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]Ik bouwde er zelfs een grafsteen voor.
Ja he, nu heb ik wel jeuk, maar wat is jeuk in verhouding tot een muggenleven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb een haatliefde relatie met je.
@flippiee zo lief
Ik bedoel dan ook wel zelf schrijven, af en toe op php.net kijken hoe het nou ook alweer zat, maar voor de rest alleen maar zelf schrijven. Bijvoorbeeld, ik heb voor de huidige kennis kwa applicaties maken geen boeken gebruikt, puur internet, het wereld wijde web en interwebz.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, in de meeste gevallen is de basis van elke programmeertaal het zelfde, alleen de benamingen en methodes die gebruikt worden zijn vaak anders. Dus code begrijpen, is al heel anders dan het echt kunnen schrijven, zonder enige hulp van boeken / internet.
Waarom BH er achter?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb een idee, laten we een eigen community opzetten, de nieuwe social-media generatie van Nederland! We noemen het, UDOWUBH! We hebben de devskills, nu nog de actieve leden!
Al mijn kennis heb ik mijzelf aangeleerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook wel zelf schrijven, af en toe op php.net kijken hoe het nou ook alweer zat, maar voor de rest alleen maar zelf schrijven. Bijvoorbeeld, ik heb voor de huidige kennis kwa applicaties maken geen boeken gebruikt, puur internet, het wereld wijde web en interwebz.
Nou meid, het is toch wat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke, waarom word ik zo vaak genaaid?Ik zou toch economiepresentatie over wisselkoers van VAE doen, nu is het veranderd en moet ik het over inflatie doen
tfoe
Dev skills hebben we, design door Patjen & Co, scripting door "Dalsausages Dev Company", en nu nog de leden idd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb een idee, laten we een eigen community opzetten, de nieuwe social-media generatie van Nederland! We noemen het, UDOWUBH! We hebben de devskills, nu nog de actieve leden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |