No shit!quote:
DB Management ben ik in thuisquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Developers, javascript, html, css, php, db management (mysql enzo)
Ik lach hier hardopquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
No shit!
[..]
DB Management ben ik in thuisCSS en HTML gaan mij ook wel goed af, ben alleen verrekte lui.
Ik ben meer geïnteresseerd in bètavakken hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
mompelt iets over fok en autisten.
Heb je hem nou ook besteld?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:31 schreef BBQSausage het volgende:
Ok, ben benieuwd wie het domein krijgt.
Beter geef je mij ook wat. Ik ben nu bezig met ideën verzamelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even wat paprika ribbelchips pakken.
EN JE HEBT ME NOGSTEEDS NIET HET DESIGN GEGEVEN.quote:
Idem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben best lui, maar ik ben allergisch voor vieze code.
van 'tzelfdequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben ook een beta en geen autist. win-winquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben meer geïnteresseerd in bètavakken hoor.En ik ben een rasechte autist.
Maar we hadden het toch over FOK! autisten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben ook een beta en geen autist. win-win
Ik ben twee weken weggeweest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
EN JE HEBT ME NOGSTEEDS NIET HET DESIGN GEGEVEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |