Waarom ga je daarmee akkoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke, waarom word ik zo vaak genaaid?Ik zou toch economiepresentatie over wisselkoers van VAE doen, nu is het veranderd en moet ik het over inflatie doen
tfoe
Dat is wat ik probeerde te zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Al mijn kennis heb ik mijzelf aangeleerd.
Omdat iemand anders al die presentatie deed over wisselkoers vandaag, ik ga niet weer over koersen doen hequote:
Doe ik het serverbeheer wel. Design kan ik wel aan meewerken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dev skills hebben we, design door Patjen & Co, scripting door "Dalsausages Dev Company", en nu nog de leden idd.
www.wolframalpha.comquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat was die site ookweer die alles wist
Wist je dat niet eerder dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omdat iemand anders al die presentatie deed over wisselkoers vandaag, ik ga niet weer over koersen doen he
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb een idee, laten we een eigen community opzetten, de nieuwe social-media generatie van Nederland! We noemen het, UDOWUBH! We hebben de devskills, nu nog de actieve leden!
Neequote:
te klikken.
Tsja, dan is mijn kennis niet zo heel breed, maar ik focus dan ook echt veel op webdevelopment, voornamelijk javascript/jquery nu, gezien dat toch wel de toekomst is. Binnenkort waarschijnlijk wel meer java en dat soort bende, omdat ik met apps bezig moet gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook wel zelf schrijven, af en toe op php.net kijken hoe het nou ook alweer zat, maar voor de rest alleen maar zelf schrijven. Bijvoorbeeld, ik heb voor de huidige kennis kwa applicaties maken geen boeken gebruikt, puur internet, het wereld wijde web en interwebz.
Als ik dan al begonnen was/bijna klaar dan zou ik gewoon alsnog over hetzelfde onderwerp het doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee
Maar ons heel groepje he
ineens doet het ander groepje onze vragenmaar daar kunnen ze niets aandoen, het is gewoon vaag uitgelegd
java? asjeplease man, dat is ook binnen 5 jaar dood. VB en C#quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tsja, dan is mijn kennis niet zo heel breed, maar ik focus dan ook echt veel op webdevelopment, voornamelijk javascript/jquery nu, gezien dat toch wel de toekomst is. Binnenkort waarschijnlijk wel meer java en dat soort bende, omdat ik met apps bezig moet gaan.
Ja laterna zeiden we dat ook tegen de leraar, mja hij zei van doe maar gewoon die andere vragen, en als je nog aanvulling hebt op die van deze week plak je die er maar bijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als ik dan al begonnen was/bijna klaar dan zou ik gewoon alsnog over hetzelfde onderwerp het doen.
je vergat de " ! yognaught"quote:
Die vergat ik niet, ik wilde even kijken of er nog kenners zaten hier.quote:
BBQ wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die vergat ik niet, ik wilde even kijken of er nog kenners zaten hier.
We zitten hier met 5 devversquote:
Heb je part 32 al gezien van de shadows of israphel?quote:
Maar natuurlijk, ik check dagelijks mijn joeptjoep inboxquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb je part 32 al gezien van de shadows of israphel?
Die serie blijft zo baas
Die serie is beter dan elke andere serie op TV.
Developers, javascript, html, css, php, db management (mysql enzo)quote:
adresgegevens en pics van udowu'ersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef Dalando het volgende:
Even kijken, wat moet er op de website komen? Ideeën.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef Dalando het volgende:
Even kijken, wat moet er op de website komen? Ideeën.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |