houd je mond gewoonquote:
De harde schijf van mijn laptop implodeerde, en aangezien ik helemaal platzak ben, heb ik nog geen geld gehad om een nieuwe te kopen.quote:
Oh vandaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Des te meer reden om het te doen. Een vriend postte van de week op mijn facebookpagina dat we al anderhalf jaar bezig waren. Hij snapte niet dat het tijd wordt voor een move irl
Want omdat ik geen pi of een smiley erbij zet kan jij het alleen serieus opvatten?quote:
Ik vond dat nerds niet zo leuk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want omdat ik geen pi of een smiley erbij zet kan jij het alleen serieus opvatten?
Tering man.
Hahha. Heb je nu wel nieuwe,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:41 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
De harde schijf van mijn laptop implodeerde, en aangezien ik helemaal platzak ben, heb ik nog geen geld gehad om een nieuwe te kopen.
Verder schoolschoolschoolschoolschoolschoolschoolscho..
Danny kan hier niks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens vind danny dit wel chil en alles?
Maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Nee man. Hij mag het afkopen voor minimaal ¤1M.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Nee, ik heb de laptop van mijn zus gepakt. Ik moet echt een keer een baantje gaan zoeken.quote:
Wat? UDOWU? Heeft hij dat bedacht dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Hoi boterbartje, fijn voor je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben boterbartje, ik ben net klaar met werken
dankje. ik mocht bier drinken onder werktijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoi boterbartje, fijn voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |