Want omdat ik geen pi of een smiley erbij zet kan jij het alleen serieus opvatten?quote:
Ik vond dat nerds niet zo leuk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want omdat ik geen pi of een smiley erbij zet kan jij het alleen serieus opvatten?
Tering man.
Hahha. Heb je nu wel nieuwe,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:41 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
De harde schijf van mijn laptop implodeerde, en aangezien ik helemaal platzak ben, heb ik nog geen geld gehad om een nieuwe te kopen.
Verder schoolschoolschoolschoolschoolschoolschoolscho..
Danny kan hier niks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens vind danny dit wel chil en alles?
Maakt toch niet uit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Nee man. Hij mag het afkopen voor minimaal ¤1M.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Nee, ik heb de laptop van mijn zus gepakt. Ik moet echt een keer een baantje gaan zoeken.quote:
Wat? UDOWU? Heeft hij dat bedacht dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Hoi boterbartje, fijn voor je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben boterbartje, ik ben net klaar met werken
dankje. ik mocht bier drinken onder werktijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoi boterbartje, fijn voor je.
Er was al eenUDOWU reeks voor deze reeks. En die reeks kwam uit 2008 ofzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat? UDOWU? Heeft hij dat bedacht dan?
En waar werk jij dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dankje. ik mocht bier drinken onder werktijd
Ja ik ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Nee, ik heb de laptop van mijn zus gepakt. Ik moet echt een keer een baantje gaan zoeken.Alles snor met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |