Het is anders wel voor een flink deel onderdeel van zijn kritiek op PSV. Het feit dat die spelers wegvielen is geen reden om die punten te laten liggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn woorden worden dan verdraaid of niet goed geïnterpreteerd. Laat ik wat uitgebreider zijn; de afgelopen seizoenen onder Rutten waren vol kritiek. In mijn ogen onterecht, gezien het wegvallen van Reis, Afellay etc. maar dat doet er nu even niet toe.
Nee, want ten eerste kun je niet methodisch bepalen dat er een effect is op het elftal (dus dat wat je zegt over statistiek is gewoon onzin). Maar sterker nog, ook vanuit de kwalitatieve analyse kun je dat niet zeggen. Het gemeentegeld, daarbij is zelfs de afspraak gemaakt dat het niet gebruikt mocht worden voor spelers. Het geld van de sponsoren en uiteraard de inkomsten van de transfers, wèl. Maar zoals gezegd, hebben we het dan niet over kwantitatieve zaken, maar kwalitatieve zaken, aangezien de poging hier niet gaat over cijfers, maar over beleid. Er is immers geen direct verband tussen de opbrengsten van de deals en de investeringen.quote:Het gaat om het startpunt waar je begint. De injectie van sponsoren, de deal met de gemeente, transfers etc. Dan kun je statistisch gewoon rustig zeggen dat er een poging wordt ondergaan tot het verbeteren van het elftal.
Niet op basis van de variabelen die je noemt. En dan nog is het slechts statistiek. Lies, damn lies and statistics, heb je wel eens van gehoord neem ik aan? Je kunt dus niet stellen dat op basis van statistiek het goed gaat. Daarvoor is statistiek te beperkt. Verder zijn de variabelen die je noemt niet bruikbaar voor legitieme statistische analyse. Er is namelijk geen methodische cijferinterpretatie mogelijk en er is geen aantoonbare causaliteit te duiden.quote:Hetgeen wat wel degelijk statistisch toetsbaar is, is de vorm van verandering.
Ik snap niet hoe dat niet te begrijpen valt.
Het beleidsplan laat inderdaad zien dat er iets gedaan word. Maar dat ontkend niemand. Een degelijke analyse van de situatie laat zich achter niet uitleggen aan de hand van een kwantitatieve benadering.quote:Dat is, naar ik aanneem, ook jullie hoofdstuk 1. Conclusies kunnen pas getrokken worden na een behaald resultaat. En zelfs daar kan je dan weer over discussieren, want dat gaat gepaard met hetgeen waar je de cijfers van hebt. Ik doelde in mijn mening op het beleidsplan, zoals ik al eerder aangaf.
Hij koppelt dat niet aan beleid. Dat doe jij. Hij zegt alleen dat er geen groei is. Hij heeft het dan over het voetbal en het gebrek aan synergie, en dat dit gebrek er het vorig seizoen ook was. Ik kan hem daar alleen maar gelijk in geven. Rutten faalt in het creëren van een holistische meerwaarden, en men was vooral tegen zichzelf aan het voetballen. Dit laatste is nu weliswaar minder (mag het, met een investering van 30 miljoen??), maar nog steeds verre van ideaal, en waarschijnlijk slechts het gevolg van de individuele kwaliteiten van de nieuwe spelers, en niet het beleid van Rutten.quote:Hij faalt met het feit dat te koppelen aan een vorm van beleid. Afellay was vertrokken, Reis viel uit, Berg liep voor geen meter, Engelaar deed het ronduit slecht.
Hier maak je dezelfde fout. Het ging niet op de selectie. PSV in haar slechtste vorm moet gewoon domineren tegen een Willem II. PSV zat toen in ene periode waarin het ontzettend slechte wedstrijden speelde. Zonder uitzondering. Tegen Willem II konden we ons wel effe herpakken, zou je zeggen. Thuis en de zwakste tegenstander in de eredivisie. Maar nee, die wonnen we met de grootste mogelijke moeite. Die wedstrijd stond dus niet opzichzelf. Zelfs met 9 man moet je die wedstrijd gewoon winnen. En ook zonder enige vorm van synergie en holisitische meerwaarde overigens. Jij doet vervolgens dat je een Barcelona moet zijn om dit soort wedstrijden te winnen.quote:Je kunt dan wel met alternatieven komen; kijk eens op je bank wat je er hebt zitten ipv Engelaar en Berg. Wat Rutten tegen Willem 2 dan ook deed, maar het was geen wanbeleid. Hij had gewoon niets beter.
Dit zegt toch dat het niet lag aan de zwakte van de selectie??? Immers bewezen ze dat het wel kan. maar het lukt gewoon vaak niet.quote:Ja, maar nu zeg je eigenlijk hetzelfde als ik. Feyenoord met 10-0 verschalken tegenover een verliespartij. Ajax in de ArenA het leven zuur maken, maar uit bij Heracles bijna onderuit gaan. Uit bij Utrecht zelfs met 10 man en zonder spits winnen tegenover een 0-0 bij de Graafschap. Een heel kwakkelend team, tegenover hele sterke dagen.
De vraag is echter of je een investering van 30 miljoen moet doen, slechts om dit soort wedstrijden te winnen. Ik vind van niet. PSV was toen al goed genoeg om die wedstrijden te winnen, en dat het het niet deed, was een wanprestatie. Het niet aanwezig zijn van spelers omdat ze nog niet aangekocht zijn, of verkocht zijn, is geen reden om het moeilijk te hebben tegen NEC, De Graafschap of Willem II. Zoals gezegd, was PSV toen ook al kampioenskandidaat, en als je kampioenskandidaat bent win je die wedstrijden gewoon. Doe je dat niet, dan zit het probleem op een andere plek dan je selectie. Want die is echt wel véél beter dan die van De Graafschap en Willem II.quote:En wat gebeurt er? Er wordt geïnvesteerd als een malle. Er staat een dik middenveld en een fantastische aanval. Wedstrijden die vorig seizoen werden verloren of gelijk werden gespeeld, worden nu wél gewonnen. Daar zit het verschil.
Niemand zegt dat er niets veranderd is. Echter, de verwijtbare tekortkoming van vorig seizoen (spelers niet hebben is niet verwijtbaar), die ervoor zorgde dat we de genoemde wedstrijden niet wonnen of daarin wanpresteerde, die is er nog steeds. Dat jij dat niet ziet, prima. Maar dat misplaatste elitaire toontje van je is nergens voor nodig, en ook nergens op gebaseerd, aangezien de punten die jij maakt niet valide zijn (verhaal over statistische aantoonbaarheid waar je op meerder punten de plank volledig misslaat), niet relevant zijn (hij had het niet over bestuurlijk beleid, maar jij ziet redenen om hem daarover aan te pakken, en dan ben je ook nog eens niet op de hoogte van de afspraken die gemaakt zijn (dat het geld van de gemeente deal niet in de selectie gestoken mocht worden en alleen in het gat dat men aan jaarlijkse kosten had, en de herstructurering van de club)), het missen van het punt van de holistische meerwaarde, en het erg laag leggen van de lat (30 miljoen om slecht lopende wedstrijden van het soort van vorig seizoen te winnen)).quote:En dat er bepaalde typjes zijn die alsnog zeuren dat er geen reet veranderd is. Ach, je zult ze altijd houden. Ze vinden zichzelf belangrijker en wijzer dan dat ze eigenlijk zijn, da's nog het treurigste van al
Ik ben op de hoogte van de deal, misschien kun je een topic of 15 teruglezen. Ik merk dat het moeilijk te verkroppen is dat er na een wedstrijd of 7 met een tweede plek een aantal PSV'ers met de neus op de feiten wordt gedrukt. Dat over die variabelen is sowieso belachelijk, dat je dat aanhaalt. maar vooruit. Laten we maar weer ontopic gaan. Ik heb het nu een aantal keer gepoogd uit te leggen, lees maar terug mocht je nog met vragen zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:28 schreef Kenju het volgende:
Niemand zegt dat er niets veranderd is. Echter, de verwijtbare tekortkoming van vorig seizoen (spelers niet hebben is niet verwijtbaar), die ervoor zorgde dat we de genoemde wedstrijden niet wonnen of daarin wanpresteerde, die is er nog steeds. Dat jij dat niet ziet, prima. Maar dat misplaatste elitaire toontje van je is nergens voor nodig, en ook nergens op gebaseerd, aangezien de punten die jij maakt niet valide zijn (verhaal over statistische aantoonbaarheid waar je op meerder punten de plank volledig misslaat), niet relevant zijn (hij had het niet over bestuurlijk beleid, maar jij ziet redenen om hem daarover aan te pakken, en dan ben je ook nog eens niet op de hoogte van de afspraken die gemaakt zijn (dat het geld van de gemeente deal niet in de selectie gestoken mocht worden en alleen in het gat dat men aan jaarlijkse kosten had, en de herstructurering van de club)), het missen van het punt van de holistische meerwaarde, en het erg laag leggen van de lat (30 miljoen om slecht lopende wedstrijden van het soort van vorig seizoen te winnen)).
Dit was de LaPoquote:Volgende topic hoeft die ellelange discussie liever niet. Jullie zeggen beiden bijna hetzelfde
Naast statistiek, begrijp je dus ook niet wat de term onderbuik betekent. Ik hoop niet dat je een opleiding doet/hebt gedaan waar je sociologisch onderzoek voor moet doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:36 schreef Buitendam het volgende:
En reageer niet vanuit je onderbuik, maar kijk gewoon eens naar cijfers. Keertje tevreden zijn
We zeggen niet hetzelfde. En er is niet mis met een degelijke discussie waar er eens wat meer behandeld wordt (ook al gebeurt het vooral van één zijde). Wanneer jij het niets vind, ga je toch lekker door met gewoon kleine berichtjes posten, en doe je als er een uitgebreide reactie komt op een berichtje van jouw, af met een TLDR?quote:
Ik vind jou zo'n koddig menneke, hèquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Naast statistiek, begrijp je dus ook niet wat de term onderbuik betekent. Ik hoop niet dat je een opleiding doet/hebt gedaan waar je sociologisch onderzoek voor moet doen.
quote:We zeggen niet hetzelfde. En er is niet mis met een degelijke discussie waar er eens wat meer behandeld wordt (ook al gebeurt het vooral van één zijde). Wanneer jij het niets vind, ga je toch lekker door met gewoon kleine berichtjes posten, en doe je als er een uitgebreide reactie komt op een berichtje van jouw, af met een TLDR?
Je bent gewoon gedomineerd. De discussie ging jouw pet te boven door een gebrek aan voetbalverstand (de tekortkomingen in het spel bestaan zgn. helemaal niet en zijn met de investeringen zgn. opgelost), maatschappelijk ontwikkeling (je weet niet wat statistiek en onderbuik is), en wellicht intellect in het algemeen (niet begrijpen waar je de plank misslaat terwijl je er met de neus op gedrukt wordt, en vervolgens doen alsof alle anderen allemaal gek zijn).quote:
Is vrij vervoer. Parkeren kan bij het Transferium, Mac of de parkeerplaats van het Gelre Dome waar waarschijnlijk een deel voor PSV Supporters gereserveerd is, waarschijnlijk tegen betaling. Transferium en de Mac liggen gewoon tegen het Gelre Dome terrein aan. Maar Vitesse Supporters zijn natuurlijk ook niet gek. En als je met meerderen bent stelt die parkeerfee natuurlijk ook niets voor, en ben je waarschijnlijk makkelijker weg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:11 schreef Buitendam het volgende:
BoWa, weet jij zo uit je hoofd of Vitesse wederom vrij vervoer is?
Gezelligheid? Serieus? Ik mag hopen dat je daarvoor niet naar een forum komt en gewoon lekker in de kroeg kan zitten of thuis, met echte mensen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
Pfffff... Zijn die onzinnige semi-intellectuele voetbaldiscussies hier nu nog bezig.....
Wat een ongezellige shit.
Ik moest hardop lachen. Jij bent een kerel, hé. Zo zie je ze zeldenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:37 schreef Xaobotnik het volgende:
Klopt. De bereidheid tot het nemen van de tijd en moeite en het erover nadenken waardoor je zoveel te melden hebt getuigt juist van een bovengemiddelde interesse en voorliefde.
[..]
Je bent gewoon gedomineerd. De discussie ging jouw pet te boven door een gebrek aan voetbalverstand (de tekortkomingen in het spel bestaan zgn. helemaal niet en zijn met de investeringen zgn. opgelost), maatschappelijk ontwikkeling (je weet niet wat statistiek en onderbuik is), en wellicht intellect in het algemeen (niet begrijpen waar je de plank misslaat terwijl je er met de neus op gedrukt wordt, en vervolgens doen alsof alle anderen allemaal gek zijn).
Weetje,van het gedeelte dat ik gelezen heb,bedoelen jullie hetzelfde. En ga je nu niet aangevallen voelen,want het topic staat nu vol met lange verhalen,die waarschijnlijk niemand leest behalve jij en Buitendam.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Naast statistiek, begrijp je dus ook niet wat de term onderbuik betekent. Ik hoop niet dat je een opleiding doet/hebt gedaan waar je sociologisch onderzoek voor moet doen.
[..]
We zeggen niet hetzelfde. En er is niet mis met een degelijke discussie waar er eens wat meer behandeld wordt (ook al gebeurt het vooral van één zijde). Wanneer jij het niets vind, ga je toch lekker door met gewoon kleine berichtjes posten, en doe je als er een uitgebreide reactie komt op een berichtje van jouw, af met een TLDR?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in ''Xabotnik,maak ons kampioen!'' ?
Eerst nog Utrecht en Vitesse,dus maar hopen dat we tegen (iig) 1 grote cijfers halen,voor het zelfvertrouwen. En hopen dat Labyad speelt dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]Ik stel voor dat we het hierbij laten.
Over op andere belangrijke zaken. Laten we zeggen; Twente uit.
Grote cijfers hoeft wat mij betreft niet perse. Gewoon een prima overwinning zou ik al blij mee zijn. Vitesse hangt er van af. Ze hebben dagen dat alles goed valt, en ze een heel degelijke pot kunnen neerzetten, en dagen waar ze makkelijk verliezen. Utrecht moet gewoon een goede winst zijn. Zelfvertrouwen moet komen uit goed voetbal en niet een Dries Mertens die wat leuke individuele acties heeft, of goals die uit een vrijtrap vallen. Dan zie ik liever dat PSV in staat is een wedstrijd in handen te houden en deze te controleren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:20 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Eerst nog Utrecht en Vitesse,dus maar hopen dat we tegen (iig) 1 grote cijfers halen,voor het zelfvertrouwen. En hopen dat Labyad speelt dan.
Ja, maar wie moet er dan plaats maken voor 'm? Iemand uit deze basis gaat dat merken en daar ben ik een beetje huiverig voor. Evenals dat bericht van VoH. Uiteindelijk gaan die mannen wel een plaats innemen die op dit moment vervuld is. Voor mij hoeft het echt niet zo nodig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:34 schreef rubbereend het volgende:
Van Bommel wil wel terug komen.... maar pas als hij echt klaar is in het buitenland..... ik voorzie één seizoenetje afbouwen en halve wedstrijden. Maar prima daarna mooi aan de slag in de staf van PSV
Gewoon op de plaats van Bouma, dat moet Bommel prima kunnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar wie moet er dan plaats maken voor 'm? Iemand uit deze basis gaat dat merken en daar ben ik een beetje huiverig voor. Evenals dat bericht van VoH. Uiteindelijk gaan die mannen wel een plaats innemen die op dit moment vervuld is. Voor mij hoeft het echt niet zo nodig.
Iedere vervanging voor Bouma juich ik met volle borst toe, maar ik zie dan toch liever Derijck.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gewoon op de plaats van Bouma, dat moet Bommel prima kunnen.
Wat BoWa eerder aangaf; kans is wel groot dat hij dan een belemmering kan zijn voor jongens als Locadia...quote:VoH zou eventueel als pinchhitter kunnen komen. die hebben we nog niet, maar ik betwijfel of hij voor een stuk minder salaris wil ballen.
Derijck mag op de plek van Marceloquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iedere vervanging voor Bouma juich ik met volle borst toe, maar ik zie dan toch liever Derijck.
[..]
Wat BoWa eerder aangaf; kans is wel groot dat hij dan een belemmering kan zijn voor jongens als Locadia...
Manolev----Derijck-----V. Bommel-----Pieters.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Derijck mag op de plek van Marcelo
nog ff een rechtsback erbij. Maar ik verwacht niet dat Pieters nog een seizoen extra bij PSV blijft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Manolev----Derijck-----V. Bommel-----Pieters.
Best een behoorlijke verdediging.
Bommel gaat echt niet boven het miljoen verdienen bij PSV, die grens is vrij hard bovendien komt hij pas als hij op is op topniveau..... Dan kan hij prima als verdediger uit de voeten die door kan schuiven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Geo3kant het volgende:
Gaan we nou v bommel als verdediger gebruiken? Iemand die dadelijk ook over de hill is met een flink salaris?Laat van Bommel lekker in Italie zitten en koop 1 fatsoenlijke verdediger omdat je die nodig hebt, van Bommel heb je niet nodig, zeker niet als verdediger.
Voor het middenveld deel ik die menig. Echter is de verdediging mega zwak. Als je daar een leider van het kaliber van Bommel neer kunt zetten, ten koste van Bouma zie ik eigenlijk wel zitten. Hij krijgt Derijck en Marcelo wel aan het voetballen, gok ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Geo3kant het volgende:
Gaan we nou v bommel als verdediger gebruiken? Iemand die dadelijk ook over de hill is met een flink salaris?Laat van Bommel lekker in Italie zitten en koop 1 fatsoenlijke verdediger omdat je die nodig hebt, van Bommel heb je niet nodig, zeker niet als verdediger.
Tegen Ajax hebben ze erg veel doelpogingen gecreëerd. Met name tegen iets betere ploegen krijg je ook juist de mogelijkheid om te voetballen. Tegen Rapid is een ander verhaal. Zo een extreem verdedigend, schoppend elftal heb ik in tijden niet gezien en zul je bijna nooit tegenkomen. Doordat je een bepaalde speelwijze in je team aanhangt sluipen er bepaalde automatismen in je team waardoor sommige zaken schier onverdedigbaar worden. Het driehoekje Pieters, Mertens, Strootman is nu al heel aardig. Toivonen komt vaak voor de goal en staat verrassend vaak op de goede plaats. Ik vraag me dan ook af wat jij onder uitgespeelde kansen verstaat? Elk team leunt op de klasse van een aantal spelers. In de jeugd werd je juist aangemoedigd om te dribbelen. Juist door indivduele klasse kun je een man meer situatie creëren. Als Mertens niet iedere keer zelf op goal zou schieten en Matavz de hele voorbereiding had mee gedaan dan zouden die nu ook meer gevoel bij elkaar hebben. Datzelfde geldt voor Lens. Als die weer een beetje vorm terug krijgt dan gaat dat ook loslopen. PSV leunt momenteel inderdaad erg op de klasse van Mertens, maar er is zoveel talent aanwezig dat wanneer dat een keer niet lukt ze ook middels een andere manier tot scoren komen. Ze zijn alleen nog jong en je moet ze de kans gunnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:51 schreef Kenju het volgende:
[..]
Tegen betere tegenstanders moet je toch in staat zijn om kansen uit te spelen. Mertens gaat tegen Roda wel effe een paar man voorbij. Maar tegen de tegenstanders in Europa werkt dat zo niet. Net als dit tegen een Ajax of Twente lastiger zal zijn.
Het is eigenlijk hetzelfde als een standaard speelroute naar de spits. Het was leuk dat Kezman in de competitie zo goed scoorde. Maar in Europa werd niet alleen hij goed afgedekt, maar ook de mogelijkheid om hem te bereiken. de flexibiliteit voor iets anders was er niet, waarmee we gewoon totaal geen vuist meer hadden. Mertens stond tegen Rapid Boekarest tegen die klote Portugees. En een simpel driehoekje eromheen was een totale onmogelijkheid.
[..]
Zeker waar.
[..]
Dit is dan weer niet waar. Je kan toch niet zeggen dat omdat ze geen Kluivert of Bergkamp zijn meteen al hun doelunten ui de combinatie gekomen is? En tegen Roda was er hooguit één uitgespeeld te noemen, als je wat minder kritisch bent. Kortom, wat je hier zegt is gewoon onwaar.
[..]
Ik zeg niet dat je als aanjager geen leider bent. Ik zeg alleen dat het vaak gebruikt wordt als argument. Een aanjager was Davids ook. Maar zeker geen leider. En het regisseren vind ik juist tegenvallen. Hij begon als een degelijk onderdeel van het spel bij Utrecht (waar ik voor het eerst hem bezig zag. Sparta kijk ik niet naar, zeker niet in de eerste divisie). Goed kijken en doorspelen, prima steekpasses. Ballen opeisen geldt hetzelfde voor. Maakt je niet per definitie een leider. Een verdediger kan ook een leider zijn, maar eist hopelijk niet te veel ballen op.
Strootman is juist een speler die naar voren loopt, en meer voor eigen succes gaat, ipv de regisseren en controleren daar waar het nodig is. Niet dat het een negatieve eigenschap is oid, maar het zegt wel iets over zijn focus. Die is vooral gericht op zijn eigen spel.
Op zich kan je ook niet meer verwachten van een speler van 21, en wat niet is kan nog komen. Maar om hem nu een leider te noemen, op basis van zijn potentieel, gaat me tever.
Van Bommel was ouder dan hij toen hij bij PSV kwam, en had het potentieel, maar was ook nog zeker geen leider.
Aangezien je om BoWa vroeg en niet om die citroen;quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:11 schreef Buitendam het volgende:
BoWa, weet jij zo uit je hoofd of Vitesse wederom vrij vervoer is?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aangezien je om BoWa vroeg en niet om die citroen;
Jup is vrij vervoer
Oh nee,ik verander het wel in: ''Merssi''quote:
Dj_Day_V ofzo toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
OP (wedstrijden) zijn niet bijgewerkt.
Wie doet dat normaal gesproken?
Pak een pepermuntje.quote:
Een flink gat slaan tijdens de winterstop zou heel mooi zijn, want ik zie Ajax nog steeds als enige concurrent van PSV.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:04 schreef Geo3kant het volgende:
Sighterson bij Ajax eruit tot de winterstop.
Hopelijk kan AZ 3 punten pakken tegen Ajax, dan zakken ze al een stuk weg, en dan begint het gezeik daar opnieuw, zorg voor ons dus om geen punten te laten liggen (ja dat moet je nooit.. i know, maar nu kun je wellicht 1 concurrent achterlaten).
Tijdens de winterstop? Hoe wou je dat doen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een flink gat slaan tijdens de winterstop zou heel mooi zijn, want ik zie Ajax nog steeds als enige concurrent van PSV.
Ik zie AZ als concurrent voor de eerste plek.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een flink gat slaan tijdens de winterstop zou heel mooi zijn, want ik zie Ajax nog steeds als enige concurrent van PSV.
Hahahahahah. een dijenkletser! gnargnargnar!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tijdens de winterstop? Hoe wou je dat doen?
Ga eens buitenspelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tijdens de winterstop? Hoe wou je dat doen?
Als ik het voor het zeggen wel.. maar PSV zal het helaas niet doen. Contract niet verlengen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Zeg, mensen: gaan we Fred nog onstlaan? Of is dat opeens niet meer nodig?
Waarom reageer je uberhaupt? Ligt het zo gevoelig als iemand een schrijffoutje maakt op een forum?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom? Ligt het zo gevoellig als iemand (ik in dit geval) je op je fouten wijst?
Uhhh omdat het een forum is, en daar mag je dat soort dingen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:44 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Waarom reageer je uberhaupt? Ligt het zo gevoelig als iemand een schrijffoutje maakt op een forum?
Ohja,en je faalt zelf
Loopt zijn contract aan het eind van het seizoen af?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen wel.. maar PSV zal het helaas niet doen. Contract niet verlengen!
Jup, 3 jarig contract, al 2 keer gefaald, kampioen of niet.. weg met die slappe bamibalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Loopt zijn contract aan het eind van het seizoen af?
Wie zou zijn opvolger moeten worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jup, 3 jarig contract, al 2 keer gefaald, kampioen of niet.. weg met die slappe bamibal
Dus als ik het goed begrijp..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uhhh omdat het een forum is, en daar mag je dat soort dingen.
Had ik het tegen jou? Nee hè? Dus ga lekker met je poppen spelen.
Jij faalt, want het is geen schrijffoutje, maar een stijlfout. Iedereen maakt hier schrijffouten, maar dat verandert 9 van de 10 keer inhoudelijk niks aan hetgeen diegene post.
Wat ben jij op je pikje getrapt zeg, is het je kleine broertje die je in bescherming neemt?
Cocu,als assistent dan V. Bommel!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie zou zijn opvolger moeten worden?
Je negeert me maar, ik vind het best.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:15 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp..
Jij mag fouten maken,maar anderen niet?
En jij reageert zo (Kijk hoe je reageert) en dan noem je mij op mijn pik(je) getrapt?
En wattefack heeft mijn broertje ermee te maken?
Overigens,mijn poppen heb ik laatst aan je moeder verkocht. Dus niet vertellen,maar dat is je cadeautje voor je verjaardag!
Als je hierop gaat reageren.. Weet dat ik je negeer.
Grappig, Co zei een paar weken geleden iets aardigs over Feyenoord - riepen een paar Feyenoorders meteen dat hij dáár volgend jaar moest komen trainen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:19 schreef Geo3kant het volgende:
Vervolger, geen idee.. ik dacht aan Adriaanse, verder geen idee.. ja Guusjenu is het materiaal er.. maar zal vast niet gebeuren.
Get your facts right.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Grappig, Co zei een paar weken geleden iets aardigs over Feyenoord - riepen een paar Feyenoorders meteen dat hij dáár volgend jaar moest komen trainen.
Nog even wachten en hij kan in de zomer van 2012 uit de complete traditionele top-3 kiezen.
Hij had het over Van Geel en nu verwachten er een aantal dat hij volgend jaar trainer bij Feyenoord gaat worden.quote:
Mijn eerste reactie was NEE. Maar nu ik er bij nadenk, hij weet hoe het voelt om kampioen te wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Buiten Bert, Co en Guus geen andere opties? Robert misschien?
Louis van Gaalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Buiten Bert, Co en Guus geen andere opties? Robert misschien?
>quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
en vcl, vr en sr moeten nodig nieuwe mensen hebben
SR Labyad natuurlijk
Ik wacht..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:28 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Oh nee,ik verander het wel in: ''Merssi''.
Ik vind Co eerlijk gezegd een beetje tegenvallen met Twente, afwachtend, had ik niet van hem verwachtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Grappig, Co zei een paar weken geleden iets aardigs over Feyenoord - riepen een paar Feyenoorders meteen dat hij dáár volgend jaar moest komen trainen.
Nog even wachten en hij kan in de zomer van 2012 uit de complete traditionele top-3 kiezen.
''Villareal had 7 miljoen geboden,maar psv ging niet akkoord''quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:46 schreef tja77 het volgende:
'Labyad in belangstelling Europese clubs'
rutten is niet iemand die je club goed vertegenwoordigt op iets.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:35 schreef Buitendam het volgende:
Niet om de knuppel in het hoenderhok te gooien, maar van mij mag Rutten nog wel een paar seizoenen blijven hangen.
Natuurlijk heeft hij een aantal beslissingen genomen waar ik mijn vraagtekens bij zet, maar over het algemeen is er een heel aardige structuur en rechtlijnigheid in zijn beleid te vinden. Afgelopen seizoen zijn de versterkingen gekomen en ik vind het een heel aardig team, wat leuk en aanvallend speelt.
Nu moet iemand hem nog aan het verstand brengen dat Manolev en Bouma PSVonwaardig zijn en Labyad de basisspeler ipv Lens, dan kunnen we een heel eind komen, gok ik. Dit is in mijn ogen een team voor de prijzen.
Ik snap je niet, denk ik?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rutten is niet iemand die je club goed vertegenwoordigt op iets.
Eh, ja en danneh
Hij bedoelt dat Rutten te weinig uitstraling heeft voor de camera's. Vind ik verder wel meevallen, ik vind Rutten een leuke vent, en vind het totaal onbelangrijk hoe hij voor de camera is.quote:
Ach, dat gezever over hoe iemand overkomt op camera kan me ook echt gestolen worden. De juiste training, (moeilijke) spelers motiveren en wisselbeleid. Ik denk dat ik dan zo'n 80% van de hoofdzaken voor een trainer wel dek. Ik vind op die punten Rutten helemaal niet slecht, al zet ik soms mijn vraagtekens bij wisselbeleid. De rest heb ik niets op aan te merken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:39 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat Rutten te weinig uitstraling heeft voor de camera's. Vind ik verder wel meevallen, ik vind Rutten een leuke vent, en vind het totaal onbelangrijk hoe hij voor de camera is.
Zijn wij een en dezelfde persoon toevallig?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:35 schreef Buitendam het volgende:
Niet om de knuppel in het hoenderhok te gooien, maar van mij mag Rutten nog wel een paar seizoenen blijven hangen.
Natuurlijk heeft hij een aantal beslissingen genomen waar ik mijn vraagtekens bij zet, maar over het algemeen is er een heel aardige structuur en rechtlijnigheid in zijn beleid te vinden. Afgelopen seizoen zijn de versterkingen gekomen en ik vind het een heel aardig team, wat leuk en aanvallend speelt.
Nu moet iemand hem nog aan het verstand brengen dat Manolev en Bouma PSVonwaardig zijn en Labyad de basisspeler ipv Lens, dan kunnen we
een heel eind komen, gok ik. Dit is in mijn ogen een team voor de prijzen.
quote:Van Bommel keert 'zeker' terug bij PSV, met de hoop op prijzen
De kans dat Mark van Bommel na dit seizoen terugkeert naar PSV is erg groot. De middenvelder zei vorige week dat hij zijn loopbaan graag in Eindhoven wilde afsluiten en Marcel Brands reageerde op deze openlijke flirt door te zeggen dat Van Bommel altijd welkom is. Tegenover Omroep Brabant laat de middenvelder nu weten dat hij zeker zal terugkeren bij PSV.
De 34-jarige Van Bommel beschikt over een aflopend contract bij AC Milan en lijkt niet van plan om zijn verblijf in Italië te verlengen. De middenvelder benadrukt immers dat hij niet naar PSV gaat om ‘rustig uit te ballen’, maar om prijzen te winnen. “Ik heb altijd een goed gevoel gehad bij de club. Ik volg het op de voet en heb veel contact met de mensen in de club”, zegt Van Bommel.
De zeventigvoudig international speelde tussen 1999 en 2005 al voor PSV en kwam in die periode tot 169 competitiewedstrijden. Vervolgens vertrok hij naar Barcelona en speelde Van Bommel nog in Duitsland voor Bayern München. Terug in Eindhoven zal de middenvelder vermoedelijk de strijd moeten aangaan met Kevin Strootman, of hij gaat een duo vormen met de zomeraanwinst.
Amen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, dat gezever over hoe iemand overkomt op camera kan me ook echt gestolen worden. De juiste training, (moeilijke) spelers motiveren en wisselbeleid. Ik denk dat ik dan zo'n 80% van de hoofdzaken voor een trainer wel dek. Ik vind op die punten Rutten helemaal niet slecht, al zet ik soms mijn vraagtekens bij wisselbeleid. De rest heb ik niets op aan te merken.
Laten we gewoon eens afwachtenquote:
Goed idee, Dan komt hij vast weer niet. Elke paardenbus die vertrok bij jullie zei: I'll come back! Maar volgens mij is die trein vermist.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laten we gewoon eens afwachten
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
Je gaat Strootman toch ook niet opofferen voor Bommel
De laatste regel van het nieuwsbericht..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:08 schreef tja77 het volgende:
Wie heeft het over Strootman opofferen?
Blijf je houdenquote:Manchester City jaagt op PSV-talent Bakkali
Bondscoach Bert van Marwijk liet zich afgelopen week uit over jonge spelers en het grote geld dat lonkt in het buitenland. PSV lijkt er snel weer mee te maken te krijgen, Zakaria Bakkali staat in de nadrukkelijke belangstelling van Manchester City.
PSV doet er alles aan om de vijftienjarige Belg in Eindhoven te houden, volgens diverse Engelse media staat de jonge aanvaller echter dicht bij een overgang naar Manchester City. Volgens Voetbal International weet PSV dat diverse grote clubs de talentvolle Bakkali volgen, maar heeft de club nog geen signalen gekregen over een aanstaand vertrek.
Bakkali, die drie jaar geleden de overstap van Standard Luik naar PSV maakte, kan eind januari zijn eerste contract tekenen bij PSV. De aanvaller is dan zestien jaar. Bakkali maakte indruk op de Europese topclubs tijdens de Nike Premier Cup, een hoog aangeschreven jeugdtoernooi, hij werd daar uitgeroepen tot beste speler.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn wij een en dezelfde persoon toevallig?
En waarom heet jij lange Lans?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Nu Vennegoor of Hesselink weer mee traint zal het zelfvertrouwen van enkele jongens weer danig inkakken. Ik heb hem een keer in de sauna gezien en zag meteen waar zijn bijnaam lange Jan vandaan komt.
wtfquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Nu Vennegoor of Hesselink weer mee traint zal het zelfvertrouwen van enkele jongens weer danig inkakken. Ik heb hem een keer in de sauna gezien en zag meteen waar zijn bijnaam lange Jan vandaan komt. Ik denk dat Marcelo, Wijnaldum en Lens (over vooroordelen gesproken...) zich misschien met hem kunnen meten, maar kan me niet voor stellen dat dit goed is voor Dries zijn ego. No homo.
Da's niet mijn echte naam.quote:
Als PSV na deze week het kampioenschap verspeeld weet iedereen waar het aan ligt. Waarom denk je dat Twente zo zwak speelde de afgelopen tijd. Verder is het gewoon een goed verhaal.quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Verder is het gewoon een goed verhaal.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Nu Vennegoor of Hesselink weer mee traint zal het zelfvertrouwen van enkele jongens weer danig inkakken. Ik heb hem een keer in de sauna gezien en zag meteen waar zijn bijnaam lange Jan vandaan komt. Ik denk dat Marcelo, Wijnaldum en Lens (over vooroordelen gesproken...) zich misschien met hem kunnen meten, maar kan me niet voor stellen dat dit goed is voor Dries zijn ego. No homo.
Heel de sauna was onder de indruk.quote:
Dude! WTF AM I READING?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heel de sauna was onder de indruk.
Wordt wel een lastige als onze middenvelders blijven... We hebben er wel genoeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef rubbereend het volgende:
Als Van Bommel komt dan komt hij volgend seizoen, eerst maar eens zien wie er dan nog spelen bij ons. Dan kan je kijken met wie hij een strijd aan moet.
Bommel naast Strootman, Toivonen op 10, Wijnaldum op rechts, Dries op links, Matavz spits.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wordt wel een lastige als onze middenvelders blijven... We hebben er wel genoeg.
Tis de voetbalwereld, zullen we eerst vooral maar afwachten wie we nog wel en niet hebben volgend seizoenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wordt wel een lastige als onze middenvelders blijven... We hebben er wel genoeg.
En jouw nick is nog wel Lange_Lansquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heel de sauna was onder de indruk.
Op internet is alles groter dan dat het daadwerkelijk is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
En jouw nick is nog wel Lange_Lans
Vanwaar dequote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:55 schreef de_boswachter het volgende:
WIJ ZIJN PSV, WIJ ZIJN DE BESTE.!!!!!!!!
Inderdaad, ik heb hetzelfde gevoel. Van Bommel is een fantastische speler om in je team te hebben en toch zitten er wat nadelen aan...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:48 schreef Buitendam het volgende:
De eventuele komst van V. Bommel zal uiteindelijk ten koste gaan van een jonge speler zoals Labyad of Wijnaldum. Ben er niet echt super blij mee, terwijl dat vreemd is als de komst van zo'n routinier op handen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest even lachen![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb hetzelfde gevoel. Van Bommel is een fantastische speler om in je team te hebben en toch zitten er wat nadelen aan...Als hij als centrale verdediger uit de voeten kan, meteen inruilen voor Bouma. Ik weet alleen niet of dat ten koste gaat van z'n leiderschap en of hij uberhaupt als centraler verdediger ook kan ballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Hahaha ik denk niet dat hij daar op zit te wachtenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als hij als centrale verdediger uit de voeten kan, meteen inruilen voor Bouma. Ik weet alleen niet of dat ten koste gaat van z'n leiderschap en of hij uberhaupt als centraler verdediger ook kan ballen.
In de eredivisie,zou hij een van de beste verdedigers zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hahaha ik denk niet dat hij daar op zit te wachtenHij is ook niet zo kopsterk...
Hi-la-risch!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is een topic waard. Welke voetballer zal het beste bedeeld zijn?quote:
ligt eraan in welk subforum je het opentquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een topic waard. Welke voetballer zal het beste bedeeld zijn?
Naar alle waarschijnlijkheid wordt die snel gesloten...
Als jij hem nu eens opent, plaats ik een fipo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt eraan in welk subforum je het opent
1. Pietersquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Benieuwd hoeveel PSV'ers er morgen starten.
In de NL competitie kan van Bommel dat makkelijk maar dat zou wel zonde zijn omdat zijn kwaliteiten beter tot hun recht komen op het middenveld, hij speelt in het NL elftal toch ook regelmatig met Strootman dus dat zou bij PSV ook kunnen met als voordeel dat de verdediging, wat nu toch zeker in verhouding met de andere linies een enorm zwakke schakel is, minder onder druk komt te staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als hij als centrale verdediger uit de voeten kan, meteen inruilen voor Bouma. Ik weet alleen niet of dat ten koste gaat van z'n leiderschap en of hij uberhaupt als centraler verdediger ook kan ballen.
Jij denkt dat Strootman mag starten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
1. Pieters
2. Strootman
Zo moeilijk was hij dacht ik niet, wel?
Ik moet het ook nog zien. De Jong is natuurlijk terug.quote:
Zou inderdaad verassend zijn hoewel het geheel met Strootman beter in balans isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog zien. De Jong is natuurlijk terug.
Wat dan ten koste zou gaan van Wijnaldum als andere middenvelder. Tenzij die naar de rechterflank verhuist en het dus ten koste gaat van Labyad (Lens verlies je niets aan imo). Als hij komt dan maar voor zijn leiderscapaciteiten en een vervanging voor Bouma. Hem halen voor het middenveld zal ten koste gaan van talent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de NL competitie kan van Bommel dat makkelijk maar dat zou wel zonde zijn omdat zijn kwaliteiten beter tot hun recht komen op het middenveld, hij speelt in het NL elftal toch ook regelmatig met Strootman dus dat zou bij PSV ook kunnen met als voordeel dat de verdediging, wat nu toch zeker in verhouding met de andere linies een enorm zwakke schakel is, minder onder druk komt te staan.
Wacht nou eerst maar eens af wie er nog is volgend jaar en of Bommel komt, kan rustig nog tot zomer 2013 duren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat dan ten koste zou gaan van Wijnaldum als andere middenvelder. Tenzij die naar de rechterflank verhuist en het dus ten koste gaat van Labyad (Lens verlies je niets aan imo). Als hij komt dan maar voor zijn leiderscapaciteiten en een vervanging voor Bouma. Hem halen voor het middenveld zal ten koste gaan van talent.
Het ging meer om het bericht van het Sportjournaal over een eventuele terugkeer, deze zomer. Ervan uitgaande dat die jongens op het middenveld niet na 1 seizoen weg zullen gaan poste ik dat bericht. Ik ben het met je eens dat de voetbalwereld sowieso koffiedik kijken is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar eens af wie er nog is volgend jaar en of Bommel komt, kan rustig nog tot zomer 2013 duren.
Toivonen kan net zo goed weggaan en dan kan Labyad, Wijnaldum of Lens daar ook ballen. Sterker nog, kan me niet voorstellen dat Toivonen niet weggaat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het ging meer om het bericht van het Sportjournaal over een eventuele terugkeer, deze zomer. Ervan uitgaande dat die jongens op het middenveld niet na 1 seizoen weg zullen gaan poste ik dat bericht. Ik ben het met je eens dat de voetbalwereld sowieso koffiedik kijken is.
Ah ja, had ik eigenlijk niet eens aan gedacht. In dat geval zou ik een terugkeer zeker toejuichen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toivonen kan net zo goed weggaan en dan kan Labyad, Wijnaldum of Lens daar ook ballen. Sterker nog, kan me niet voorstellen dat Toivonen niet weggaat.
prima en bij welke blessure dan ook kan Lens op alle vier de plekken voorin spelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah ja, had ik eigenlijk niet eens aan gedacht. In dat geval zou ik een terugkeer zeker toejuichen.
---------------------Matavz--------------------------
Mertens-------Wijnaldum-----------Labyad--
--------Van Bommel-----Strootman-----------
Hutchinsonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wil je dan op het middenveld als backup hebben als Engelblaar vertrokken is?
Wijnaldum kan een linie terug, als Wuijtens weer fit is kan hij daar spelen, Hutchquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wil je dan op het middenveld als backup hebben als Engelblaar vertrokken is?
Ik denk dat jij je beter in het Ajaxtopic druk kan gaan maken over jullie verdediging, met AZ in het vizier.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
enals manolev geblesseerd is heb je de o zo goede tamata.
En als het hele vliegtuig van PSV neer stort onderweg naar een EL wedstrijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Anita - Vertonghen - Ooijer - Ligeonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je beter in het Ajaxtopic druk kan gaan maken over jullie verdediging, met AZ in het vizier.
Daarmee kan zo een gooi worden gedaan naar de volgende Champions League titel, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anita - Vertonghen - Ooijer - Ligeon
Met die verdediging van jullie de EL?. Nu weer ontopicquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarmee kan zo een gooi worden gedaan naar de volgende Champions League titel, inderdaad.
Tamata is nog wat wisselvallig maar heeft ook prima wedstrijden gespeeld en hij groeit dus flink. Wat constanter en het is prima. En Manolev is natuurlijk ook niet de zwaarste concurrentie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ieder bedrag is welkom, want wat speelt ie slècht de afgelopen wedstrijden, zeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tamata is nog wat wisselvallig maar heeft ook prima wedstrijden gespeeld en hij groeit dus flink. Wat constanter en het is prima. En Manolev is natuurlijk ook niet de zwaarste concurrentie.
Maar de volgende transfers moeten volgens mij toch acht op de flanken achterin liggen. Pieters raken we ook op zeker kwijt in de zomer. Of die jongen van Sparta moet heel snel doorgroeien.
Denk niet dat zal gebeuren. Jetro komt pas net kijken bij PSV en maakt een voor Nederlandse voetbal begrippen een grote stap en zal het hogere niveau nog even moeten wennenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tamata is nog wat wisselvallig maar heeft ook prima wedstrijden gespeeld en hij groeit dus flink. Wat constanter en het is prima. En Manolev is natuurlijk ook niet de zwaarste concurrentie.
Maar de volgende transfers moeten volgens mij toch acht op de flanken achterin liggen. Pieters raken we ook op zeker kwijt in de zomer. Of die jongen van Sparta moet heel snel doorgroeien.
Tja tis het beste wat we hebben in Nederlandquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ieder bedrag is welkom, want wat speelt ie slècht de afgelopen wedstrijden, zeg.
zeker voor verdedigers is een beetje leeftijd vaak wel een pré. Maargoed vindt maar eens ergens een goede linksbackquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk niet dat zal gebeuren. Jetro komt pas net kijken bij PSV en maakt een voor Nederlandse voetbal begrippen een grote stap en zal het hogere niveau nog even moeten wennen
Mooi bedrag en snel daarheen komende zomer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Toivonen vind ik nou typisch zo'n Engelse voetballer. Met de beuk erin naar voren.
De magere jaren zijn bezig. Zoals het Nederlandse voetbal over 5 a 10 jaar in een dip zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tja tis het beste wat we hebben in Nederlandals decaan moet je eigenlijk gewoon jongetjes adviseren vooral linksback te willen worden
[..]
zeker voor verdedigers is een beetje leeftijd vaak wel een pré. Maargoed vindt maar eens ergens een goede linksback
binnenkort gaan we de 055 gebruikenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:09 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar het zit ook gewoon in kinderen om aanvaller/middenvelder te worden. Sommige worden verdediger,omdat ze het op andere posities niet redden. Of denk je dat ze het leuk vinden (in de jeugd) om een beetje achterin te staan,en je vriendjes te zien scoren. En die dan thuis/op school vertellen hoe vaak ze wel niet hebben gescoord?
Bij de jeugd zijn de grootste faalhazen de middenvelders. Die zijn niet goed genoeg om te scoren en kunnen dus geen spits zijn. Als je ze echter achteraan zet houden ze niet genoeg ballen/tegenstanders tegen en is verdediger ook geen optie. Dan maar (aanvallend) middenvelder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:09 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar het zit ook gewoon in kinderen om aanvaller/middenvelder te worden. Sommige worden verdediger,omdat ze het op andere posities niet redden. Of denk je dat ze het leuk vinden (in de jeugd) om een beetje achterin te staan,en je vriendjes te zien scoren. En die dan thuis/op school vertellen hoe vaak ze wel niet hebben gescoord?
Terechte keus ook van van Marwijk, Strootman blijft zich maar ontwikkelen, speelde ook vandaag weer degelijke pot (alhoewel algehele niveau wel vrij laag lag)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:53 schreef StijnDa het volgende:
Nigel de Jong zit wel weer bij de selectie, maar de middenvelder van Manchester City neemt plaats op de bank.
Hij vormde lange tijd een duo met Mark van Bommel op het middenveld, bondscoach Bert van Marwijk kiest echter voor Strootman.
Wowquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef MMUFC het volgende:
Mertens heeft de wedstrijd uitgespeeld, maar als je dit ziet denk je in eerste instantie dat zijn knie helemaal naar de klote geschopt wordt.. http://www.sporza.be/cm/s(...)MG_voetbal/1.1128005
Soms hoop ik dat de doodstraf terug komtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef MMUFC het volgende:
Mertens heeft de wedstrijd uitgespeeld, maar als je dit ziet denk je in eerste instantie dat zijn knie helemaal naar de klote geschopt wordt.. http://www.sporza.be/cm/s(...)MG_voetbal/1.1128005
Dat zal ie fijn vinden. Hij leest namelijk altijd in dit topic mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Gefeliciteerd Wuytens! Met je 22e (?) verjaardag.
Dit. Net als die mensen die zich richten tot de speler en dan advies denken te geven. Alsof die mensen het lezen en als ze het lezen, dat ze luisterenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:10 schreef alf89 het volgende:
[..]
Dat zal ie fijn vinden. Hij leest namelijk altijd in dit topic mee.
Howly crap wat een kut-overtreding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef MMUFC het volgende:
Zoiets plaatsenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Gefeliciteerd Wuytens! Met je 22e (?) verjaardag.
Als je iets aan het lezen bent, heeft luisteren sowieso weinig nut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dit. Net als die mensen die zich richten tot de speler en dan advies denken te geven. Alsof die mensen het lezen en als ze het lezen, dat ze luisteren![]()
Als je iets leest en je neemt het op in je spel of wat dan ook, dan luister je toch naar het advies? Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten noemenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als je iets aan het lezen bent, heeft luisteren sowieso weinig nut.
Nee, luisteren doe je met je oren. Advies, als je het leest, kun je hooguit opvolgen. Niet naar luisteren. Maar inderdaad, ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als je iets leest en je neemt het op in je spel of wat dan ook, dan luister je toch naar het advies? Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten noemenJe snapt mijn punt in ieder geval wel
Ahh okaiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, luisteren doe je met je oren. Advies, als je het leest, kun je hooguit opvolgen. Niet naar luisteren. Maar inderdaad, ik begrijp wat je bedoelt.
Ach, mijn opmerkingen hierover zijn natuurlijk onzinnig. Het gaat erom dat we elkaar begrijpen. Desalniettemin: graag gedaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ahh okaiBedankt voor de grammatica les zo op de vroege morgen
![]()
Echt hè. Die gast moet gewoon 8 wedstrijden aan zij broek krijgen/quote:
Ja, want dat is hartstikke lekker door het gras.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:25 schreef Paul-89 het volgende:
Afgrijselijke overtreding maar dat 400x doorrollen is dat nu echt nodig ?
Overdreven rode kaart. Hij raakt Mertens amperquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef MMUFC het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Overdreven rode kaart. Hij raakt Mertens amper
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, want dat is hartstikke lekker door het gras.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij deze post past maar één enkele smiley:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jezus, ik wist dat je een troll was, maar je snapt er dus gewoon helemaal niets vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is een normale reactie, doen mensen ook vaak buiten het voetbalveld hoor. Je gaat niet voor je plezier stil liggen als je pijn hebt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:25 schreef Paul-89 het volgende:
Afgrijselijke overtreding maar dat 400x doorrollen is dat nu echt nodig ?
Mwah bij degenen die de kruisbanden afscheuren zie ik altijd weinig gerol, eerder wat kreten die door merg en been gaan. Mertens heeft gewoon een beetje de schijn tegen bij mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:04 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is een normale reactie, doen mensen ook vaak buiten het voetbalveld hoor. Je gaat niet voor je plezier stil liggen als je pijn hebt.
Flauwe toespeling op zijn homosexualiteit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:32 schreef Doublepain het volgende:
Idd mertens ligt alleen als hij pijn heeft
Mertens is homosexueel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Flauwe toespeling op zijn homosexualiteit.
Hij weet het alleen zelf nog niet....quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij weet het alleen zelf nog niet....
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:02 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Bij deze post past maar één enkele smiley:!!!!!!!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:03 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Jezus, ik wist dat je een troll was, maar je snapt er dus gewoon helemaal niets van!
Allejezusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef MMUFC het volgende:
True thatquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:46 schreef Jojoortje het volgende:
Hij had zomaar alles af kunnen breken
Onze PSV hartjes waren dan ook gebrokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:46 schreef Jojoortje het volgende:
Hij had zomaar alles af kunnen breken
Ik kan ook wel genieten van een speler zoals Mertens. Alleen af en toe wat minder drama.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Onze PSV hartjes waren dan ook gebroken
True that.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan ook wel genieten van een speler zoals Mertens. Alleen af en toe wat minder drama.
Dat sowieso. Ze nemen de maniertjes van elkaar over... Irritant.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
True that.
Sowieso heel het voetbal kan wel met wat minder drama/toneelspel
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zie het al op het schoolplein... de voetballende jongens in mijn klas grijpen allemaal dramatisch naar hun knie als ze heel zachtjes omvallen. En blijven dan ook liggen met een vertrokken gezicht.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zie het al op het schoolplein... de voetballende jongens in mijn klas grijpen allemaal dramatisch naar hun knie als ze heel zachtjes omvallen. En blijven dan ook liggen met een vertrokken gezicht.
Vandaar ook mijn ''overduidelijke overtreding''quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:25 schreef Geo3kant het volgende:
Nee.. scheidsrechters moeten niet overal zo makkelijk voor fluiten, zodra de spelers door hebben de scheids is niet flauw dan staan ze ook veel sneller op.
wtf als zn been vast staat in het gras dan is alles in zijn knie kapotquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef MMUFC het volgende:
Ben benieuwd hoeveel wedstrijden hij aan de kont krijgt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wtf als zn been vast staat in het gras dan is alles in zijn knie kapot
Ik denk wel minimaal 3 tot 4quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel wedstrijden hij aan de kont krijgt.
twitter:psv_news twitterde op zaterdag 08-10-2011 om 21:40:15Forse doodschop van Kazachstaan maakt van Mertens direct vraagteken #PSV http://t.co/cVI5LQGT reageer retweet
quote:Het is nog allerminst zeker dat Dries Mertens dinsdag in actie kan komen voor België. De PSV'er liep vrijdag tijdens de gewonnen EK-kwalificatiewedstrijd tegen Kazachstan (4-1) een knieblessure op. "De kans dat hij dinsdag tegen Duitsland speelt, schat ik op vijftig procent'', aldus coach Georges Leekens. Mertens kreeg na rust een doodschop van Nurtas Kurgulin te verwerken, die rood ontving.
Mertens is niet de enige Belg die gehavend uit de strijd kwam met Kazachstan. Ook Ajacied Jan Vertonghen (enkel) liep een kwetsuur op. ''Ik wilde hem vrijdag al vervangen tijdens de wedstrijd, maar ik had geen wissels meer over'', legde Leekens zaterdag uit. Ook ex-PSV'er Timmy Simons kwam niet ongeschonden uit het duel. ''Hij heeft last van zijn hamstrings, maar zal dinsdag absoluut willen spelen."
''Duitsland heeft een uitgebalanceerd team dat totaalvoetbal van absolute klasse speelt. Ze winnen zelfs hun mindere wedstrijden. Angst is een slechte raadgever, dus moeten we vertrouwen hebben in ons eigen kunnen.'' België heeft als nummer twee in groep A een punt meer dan Turkije, dat dinsdag thuis tegen Azerbeidzjan speelt.
Die Belgische coach gaat z'n beste man echt niet sparen als hij kan spelen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:06 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker aan de kant houden dat hij kan rusten en bij PSV mee kan doen
In de zin dat het nu ff klote is doordat Driesje een rotschop heeft gekregenquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar wel juichen als NL op het EK moet voetballen? Beetje hypocriet vind je niet?
Ik juich niet voor die verklede mongolen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar wel juichen als NL op het EK moet voetballen? Beetje hypocriet vind je niet?
En een wedstrijd PSV - België ben ik niet eens in geïnteresseerd....quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:18 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ben bang dat ze hem uit wanhoop nog gaan laten spelen ook tegen Duitsland.
Klote interlands, maar je bent wel voor Duitsland??quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik juich niet voor die verklede mongolen.
Nooit gedaan ook. Ik ben voor Duitsland
Dus nogmaals; Klote interlands
Hopen dat ie er snel bovenop komt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:37 schreef Sj0rSz het volgende:
Tyton: "Ik wil elke dag iets meer doen"
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:37 schreef Sj0rSz het volgende:
Tyton: "Ik wil elke dag iets meer doen"
6 plus.quote:Geschreven door Sjors (Sj0rSz) op 10-10-2011 @ 19:36
Geen flauw idee. Al even niets meer van gehoord.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat ie er snel bovenop komt.
Hoe gaat het trouwens met Atiba?
Ik ga ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
Twente uit bijna uitverkocht in 2 dagen.
Het moet niet gekker worden bij PSV.
Op nu.nl spreken ze van 'internationale topclub', ben niet heel thuis in Indisch voetbal. Ik denk dat met 'lange adem' eerder in de richting moet worden gedacht over samenwerking mbt de teams vd Dtjes, Etjes en Fjes..quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:31 schreef Gauner het volgende:
[..]
Geruchten in de richting van India, of het waar is zal morgen blijken.
Het is niet erg duidelijk of het gaat om een club, bedrijf of regio/land. Als het India zou zijn dan zal het niet om een club gaan denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:00 schreef KELDER het volgende:
[..]
Op nu.nl spreken ze van 'internationale topclub', ben niet heel thuis in Indisch voetbal. Ik denk dat met 'lange adem' eerder in de richting moet worden gedacht over samenwerking mbt de teams vd Dtjes, Etjes en Fjes..
ga jij twente uit? Zo ja, je kan in oss opstappen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
za 15-10 20.45 PSV - FC Utrecht ERE
zo 23-10 16.30 Vitesse - PSV ERE
za 29-10 20.45 FC Twente - PSV ERE
zo 6-11 16.30 PSV - Heracles Almelo ERE
za 19-11 18.45 De Graafschap - PSV ERE
za 26-11 20.45 PSV - FC Groningen ERE
zo 4-12 12.30 Feyenoord - PSV ERE
za 10-12 20.45 PSV - NAC Breda ERE
zo 18-12 16.30 SC Heerenveen - PSV
2 lastige uitwedstrijden achter elkaar deze maandKrijgen we ook nog Feyenoord en SCH uit.
Nee, heb niet eens uit uitpas en is uitverkocht zie ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ga jij twente uit? Zo ja, je kan in oss opstappen!
Gelijkspelletje dan maar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, heb niet eens uit uitpas en is uitverkocht zie ik.
Welke uitslag zien we het liefst in de ArenA zaterdag?
Ajax falen is altijd leuk om te zien natuurlijk maar wie gaat dan AZ tegenhouden?
Laat je club kaart dan een keer registreren als uitpasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, heb niet eens uit uitpas en is uitverkocht zie ik.
Welke uitslag zien we het liefst in de ArenA zaterdag?
Ajax zien falen is altijd leuk om te zien natuurlijk maar wie gaat dan AZ tegenhouden?
Ja en AZ blijft 4 punten voor, ALS PSV wint.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Laat je club kaart dan een keer registreren als uitpas![]()
Je kunt de wedstrijd zien als een win/win situatie. Als Ajax wint, komen wij met punten voorop, en als Ajax verliest heb je natuurlijk het feit dat ze verliezen
Ik ga er even vanuit dat PSV gaat winnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en AZ blijft 4 punten voor, ALS PSV wint.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef Kenju het volgende:
Maar goed, we zullen zien. Ik ben benieuwd naar de details.
Weinig om het lijf dus als het gaat om een merkbaar effect.quote:Samenwerking PSV met voetbalbond India, Rob Baan wordt TD
PSV heeft vanmiddag tijdens een persconferentie bekendgemaakt samen met Philips een samenwerking te hebben gesloten met de voetbalbond van India. “Dit is in lijn is met de strategie om onze hoofdsponsor Philips in nieuwe markten sportief en commercieel te ondersteunen”, aldus algemeen directeur Tiny Sanders van PSV. Rob baan gaat als technisch directeur aan de slag in India. "De komende twee jaar ga ik met ondersteuning van PSV en de Indiase Voetbalbond aan de slag om het Indiase voetbal naar een hoger plan te tillen. Het is mijn taak om de juiste voorwaarden te scheppen, geënt op de Nederlandse school maar met een duidelijke Indiase signatuur."
http://psv.netwerk.to/nie(...)aan%20wordt%20TD.php
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef Kenju het volgende:
[..]
Weinig om het lijf dus als het gaat om een merkbaar effect.
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dit een hoop centen gaat opleveren.quote:“Dit is in lijn is met de strategie om onze hoofdsponsor Philips in nieuwe markten sportief en commercieel te ondersteunen”,
Ook hier heb ik het flauwe vermoeden dat dat het geval zal zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:22 schreef tja77 het volgende:
Ik denk het ook, en als ze slim zijn bij PSV, hebben ze een deal met Philips afgesloten dat niet alle winst richting Philips gaat, maar ook een deel richting PSV.
India is nog geen voetballand, maar wel een land waar men gek is van teamsporten (cricket, hockey bijvoorbeeld). Ergo, er is een grote potentiele markt, zeker ook omdat er nogal wat mensen wonen. Voetbal is een groeiende sport daar en als je PSV daar weg kunt zetten als springplank voor aankomend voetbaltalent, dan ben je denk ik als europese subtopper erg goed bezig. Het feit dat de Indiaase voetbalbond zich meldt, zegt genoeg over de potentie van het land als voetbalnatie. Cricket mag dan de grootste sport zijn in India, voetbal is dat over de hele wereld. En in India wonen 1.2 miljard mensen! Dat is bijna een zesde van de wereldbevolking, daar lopen heel wat kindertjes tussen die over 10 a 15 jaar in het eerste van PSV kunnen spelen met de juiste begeleiding. Voetbalgevoel hebben ze al, die ballen komen ook ergens vandaan.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef Kenju het volgende:
Lijkt me stug dat een van de kapitaal rijke krachten van daar in PSV gaat investeren. Die zoeken gewoon een club uit in de interessantere competities, of nemen het zelfs over. Verder vraag ik me af wat PSV kan toevoegen. Immers is het niet zo dat we een reputatie hebben in het opzetten van een goede voetbalstructuur en opleiden van talenten. En sowieso lijkt het me logischer dat ze daarvoor bij een bond zouden aankloppen, ipv een club. Ik denk dus dat PSV zelf die contacten gelegd heeft, of gewoon één van meerdere clubs is en dat het niet zozeer een samenwerking is waar ze financiële gain uit beogen te halen. Misschien op lange termijn, om er al een voet aan de grond te hebben.
India is totaal geen voetballand, en dat zal het ook niet worden. De interesse is er niet eens. Dat geldt overigens ook voor Indiërs buiten India (Hindoestanen uit Suriname, T&T, etc.). Hoeveel noemenswaardige voetballers met Indiaas bloed zijn er nu helemaal geweest? Winter en Dhorasoo, verder kom ik niet.
Maar goed, we zullen zien. Ik ben benieuwd naar de details.
twitter:VoetbalPrimeur twitterde op dinsdag 11-10-2011 om 17:23:48'PSV wil Vennegoor contract aanbieden' http://t.co/pJIx4h2l #VoetbalPrimeur reageer retweet
Ja maar ze wilden er meer voet aan de grond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef Caland het volgende:
Ik mag toch hopen dat Philips die verbinding met India allang had.
Vennegoor is een breekijzer, geen basisspits.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:52 schreef 3M1N3M het volgende:
Hadden we Vennegoor niet kunnen halen,en dan die 7 mil. van matavz,voor de verdediging? En dan Lens/Jeugd in de spits.
Neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:52 schreef 3M1N3M het volgende:
Hadden we Vennegoor niet kunnen halen,en dan die 7 mil. van matavz,voor de verdediging? En dan Lens/Jeugd in de spits.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:52 schreef 3M1N3M het volgende:
En een obstakel voor de doorstroom van jeugd. Als Lange Jan een contract krijgt, en dus salaris is hij eerder een optie om beroep op te doen dan de jeugd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik wil Vennegoor niet. Zelfs niet als backup, tenzij hij op amateurbasis komt of afgerekend wordt per gespeelde wedstrijd. Anders is hij gewoon per definitie te duur.
Ik zag het ook ja.. En ik had ook geen enkel idee waarom hij dat kreegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Was ik de enige die zag dat Pietertje na de wedstrijd een groot cadeau kreeg van een zweedse dame?
Zo'n groot pakket als lolsmurf ook altijd bij zich had.
Geen flauw idee.. Dat lieten ze niet zien omdat ze toen overschakelden op Mark van Bommel en Hansiequote:
PSVers regelen gewoon die zweedse chicksquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Was ik de enige die zag dat Pietertje na de wedstrijd een groot cadeau kreeg van een zweedse dame?
Ze hebben met Isaksson en Toivonen natuurlijk ook meteen een tolk en connectiesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSVers regelen gewoon die zweedse chicksDie skills zitten in hun PSV bloed.
Vind je? 5 van de 9 moet je 'gewoon' winnenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:20 schreef tja77 het volgende:
Ik heb genoeg van dat interland geneuzel, onbelangrijke interlands, of interlands tegen Moldavie, San Marino zouden verboden moeten worden.
Nu weer lekker naar de competitie, zwaar programma tot de winterstop.
Isaksson kreeg ook zo'n pakket.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
vraag maar aan Theo Luciusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSVers regelen gewoon die zweedse chicksDie skills zitten in hun PSV bloed.
Vergeet Twente, Ajax en AZ. Dit wordt de wedstrijd van het seizoen qua beladenheid.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:35 schreef tja77 het volgende:
Feyenoord - PSV ERE (uit wedstrijd, en Feyenoord speelt echt niet slecht. Aan de andere kant zal PSV revanche willen nemen voor het mislopen van voorronde champions league, dat in Rotterdam verspeelt werd. Ik betwijfel of PSV dit wint.
Doe maar eerst Utrechtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Eerst maar is twente en feyenoord afslachten..
Ook handig als AZ nog punten laat liggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef de_boswachter het volgende:
Andere wedstrijden boeien niet, we moeten gewoon blijven winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |