Mwah bij degenen die de kruisbanden afscheuren zie ik altijd weinig gerol, eerder wat kreten die door merg en been gaan. Mertens heeft gewoon een beetje de schijn tegen bij mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:04 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat is een normale reactie, doen mensen ook vaak buiten het voetbalveld hoor. Je gaat niet voor je plezier stil liggen als je pijn hebt.
Flauwe toespeling op zijn homosexualiteit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:32 schreef Doublepain het volgende:
Idd mertens ligt alleen als hij pijn heeft
Mertens is homosexueel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Flauwe toespeling op zijn homosexualiteit.
Hij weet het alleen zelf nog niet....quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij weet het alleen zelf nog niet....
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:02 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Bij deze post past maar één enkele smiley:!!!!!!!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:03 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Jezus, ik wist dat je een troll was, maar je snapt er dus gewoon helemaal niets van!
Allejezusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef MMUFC het volgende:
Mertens heeft de wedstrijd uitgespeeld, maar als je dit ziet denk je in eerste instantie dat zijn knie helemaal naar de klote geschopt wordt.. http://www.sporza.be/cm/s(...)MG_voetbal/1.1128005
True thatquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:46 schreef Jojoortje het volgende:
Hij had zomaar alles af kunnen breken
Onze PSV hartjes waren dan ook gebrokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:46 schreef Jojoortje het volgende:
Hij had zomaar alles af kunnen breken
Ik kan ook wel genieten van een speler zoals Mertens. Alleen af en toe wat minder drama.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:47 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Onze PSV hartjes waren dan ook gebroken
True that.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan ook wel genieten van een speler zoals Mertens. Alleen af en toe wat minder drama.
Dat sowieso. Ze nemen de maniertjes van elkaar over... Irritant.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
True that.
Sowieso heel het voetbal kan wel met wat minder drama/toneelspel
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zie het al op het schoolplein... de voetballende jongens in mijn klas grijpen allemaal dramatisch naar hun knie als ze heel zachtjes omvallen. En blijven dan ook liggen met een vertrokken gezicht.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zie het al op het schoolplein... de voetballende jongens in mijn klas grijpen allemaal dramatisch naar hun knie als ze heel zachtjes omvallen. En blijven dan ook liggen met een vertrokken gezicht.
Vandaar ook mijn ''overduidelijke overtreding''quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:25 schreef Geo3kant het volgende:
Nee.. scheidsrechters moeten niet overal zo makkelijk voor fluiten, zodra de spelers door hebben de scheids is niet flauw dan staan ze ook veel sneller op.
wtf als zn been vast staat in het gras dan is alles in zijn knie kapotquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef MMUFC het volgende:
Mertens heeft de wedstrijd uitgespeeld, maar als je dit ziet denk je in eerste instantie dat zijn knie helemaal naar de klote geschopt wordt.. http://www.sporza.be/cm/s(...)MG_voetbal/1.1128005
Ben benieuwd hoeveel wedstrijden hij aan de kont krijgt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wtf als zn been vast staat in het gras dan is alles in zijn knie kapot
Ik denk wel minimaal 3 tot 4quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel wedstrijden hij aan de kont krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |