Hutchinsonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wil je dan op het middenveld als backup hebben als Engelblaar vertrokken is?
Wijnaldum kan een linie terug, als Wuijtens weer fit is kan hij daar spelen, Hutchquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wil je dan op het middenveld als backup hebben als Engelblaar vertrokken is?
Ik denk dat jij je beter in het Ajaxtopic druk kan gaan maken over jullie verdediging, met AZ in het vizier.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
enals manolev geblesseerd is heb je de o zo goede tamata.
En als het hele vliegtuig van PSV neer stort onderweg naar een EL wedstrijdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Anita - Vertonghen - Ooijer - Ligeonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je beter in het Ajaxtopic druk kan gaan maken over jullie verdediging, met AZ in het vizier.
Daarmee kan zo een gooi worden gedaan naar de volgende Champions League titel, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anita - Vertonghen - Ooijer - Ligeon
Met die verdediging van jullie de EL?. Nu weer ontopicquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarmee kan zo een gooi worden gedaan naar de volgende Champions League titel, inderdaad.
Tamata is nog wat wisselvallig maar heeft ook prima wedstrijden gespeeld en hij groeit dus flink. Wat constanter en het is prima. En Manolev is natuurlijk ook niet de zwaarste concurrentie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ieder bedrag is welkom, want wat speelt ie slècht de afgelopen wedstrijden, zeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tamata is nog wat wisselvallig maar heeft ook prima wedstrijden gespeeld en hij groeit dus flink. Wat constanter en het is prima. En Manolev is natuurlijk ook niet de zwaarste concurrentie.
Maar de volgende transfers moeten volgens mij toch acht op de flanken achterin liggen. Pieters raken we ook op zeker kwijt in de zomer. Of die jongen van Sparta moet heel snel doorgroeien.
Denk niet dat zal gebeuren. Jetro komt pas net kijken bij PSV en maakt een voor Nederlandse voetbal begrippen een grote stap en zal het hogere niveau nog even moeten wennenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tamata is nog wat wisselvallig maar heeft ook prima wedstrijden gespeeld en hij groeit dus flink. Wat constanter en het is prima. En Manolev is natuurlijk ook niet de zwaarste concurrentie.
Maar de volgende transfers moeten volgens mij toch acht op de flanken achterin liggen. Pieters raken we ook op zeker kwijt in de zomer. Of die jongen van Sparta moet heel snel doorgroeien.
Tja tis het beste wat we hebben in Nederlandquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ieder bedrag is welkom, want wat speelt ie slècht de afgelopen wedstrijden, zeg.
zeker voor verdedigers is een beetje leeftijd vaak wel een pré. Maargoed vindt maar eens ergens een goede linksbackquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk niet dat zal gebeuren. Jetro komt pas net kijken bij PSV en maakt een voor Nederlandse voetbal begrippen een grote stap en zal het hogere niveau nog even moeten wennen
Mooi bedrag en snel daarheen komende zomer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Toivonen vind ik nou typisch zo'n Engelse voetballer. Met de beuk erin naar voren.
De magere jaren zijn bezig. Zoals het Nederlandse voetbal over 5 a 10 jaar in een dip zit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tja tis het beste wat we hebben in Nederlandals decaan moet je eigenlijk gewoon jongetjes adviseren vooral linksback te willen worden
[..]
zeker voor verdedigers is een beetje leeftijd vaak wel een pré. Maargoed vindt maar eens ergens een goede linksback
binnenkort gaan we de 055 gebruikenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:09 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar het zit ook gewoon in kinderen om aanvaller/middenvelder te worden. Sommige worden verdediger,omdat ze het op andere posities niet redden. Of denk je dat ze het leuk vinden (in de jeugd) om een beetje achterin te staan,en je vriendjes te zien scoren. En die dan thuis/op school vertellen hoe vaak ze wel niet hebben gescoord?
Bij de jeugd zijn de grootste faalhazen de middenvelders. Die zijn niet goed genoeg om te scoren en kunnen dus geen spits zijn. Als je ze echter achteraan zet houden ze niet genoeg ballen/tegenstanders tegen en is verdediger ook geen optie. Dan maar (aanvallend) middenvelder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:09 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar het zit ook gewoon in kinderen om aanvaller/middenvelder te worden. Sommige worden verdediger,omdat ze het op andere posities niet redden. Of denk je dat ze het leuk vinden (in de jeugd) om een beetje achterin te staan,en je vriendjes te zien scoren. En die dan thuis/op school vertellen hoe vaak ze wel niet hebben gescoord?
Terechte keus ook van van Marwijk, Strootman blijft zich maar ontwikkelen, speelde ook vandaag weer degelijke pot (alhoewel algehele niveau wel vrij laag lag)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:53 schreef StijnDa het volgende:
Nigel de Jong zit wel weer bij de selectie, maar de middenvelder van Manchester City neemt plaats op de bank.
Hij vormde lange tijd een duo met Mark van Bommel op het middenveld, bondscoach Bert van Marwijk kiest echter voor Strootman.
Wowquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef MMUFC het volgende:
Mertens heeft de wedstrijd uitgespeeld, maar als je dit ziet denk je in eerste instantie dat zijn knie helemaal naar de klote geschopt wordt.. http://www.sporza.be/cm/s(...)MG_voetbal/1.1128005
Soms hoop ik dat de doodstraf terug komtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef MMUFC het volgende:
Mertens heeft de wedstrijd uitgespeeld, maar als je dit ziet denk je in eerste instantie dat zijn knie helemaal naar de klote geschopt wordt.. http://www.sporza.be/cm/s(...)MG_voetbal/1.1128005
Dat zal ie fijn vinden. Hij leest namelijk altijd in dit topic mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Gefeliciteerd Wuytens! Met je 22e (?) verjaardag.
Dit. Net als die mensen die zich richten tot de speler en dan advies denken te geven. Alsof die mensen het lezen en als ze het lezen, dat ze luisterenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:10 schreef alf89 het volgende:
[..]
Dat zal ie fijn vinden. Hij leest namelijk altijd in dit topic mee.
Howly crap wat een kut-overtreding.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef MMUFC het volgende:
Zoiets plaatsenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Gefeliciteerd Wuytens! Met je 22e (?) verjaardag.
Als je iets aan het lezen bent, heeft luisteren sowieso weinig nut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dit. Net als die mensen die zich richten tot de speler en dan advies denken te geven. Alsof die mensen het lezen en als ze het lezen, dat ze luisteren![]()
Als je iets leest en je neemt het op in je spel of wat dan ook, dan luister je toch naar het advies? Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten noemenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Als je iets aan het lezen bent, heeft luisteren sowieso weinig nut.
Nee, luisteren doe je met je oren. Advies, als je het leest, kun je hooguit opvolgen. Niet naar luisteren. Maar inderdaad, ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Als je iets leest en je neemt het op in je spel of wat dan ook, dan luister je toch naar het advies? Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten noemenJe snapt mijn punt in ieder geval wel
Ahh okaiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, luisteren doe je met je oren. Advies, als je het leest, kun je hooguit opvolgen. Niet naar luisteren. Maar inderdaad, ik begrijp wat je bedoelt.
Ach, mijn opmerkingen hierover zijn natuurlijk onzinnig. Het gaat erom dat we elkaar begrijpen. Desalniettemin: graag gedaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ahh okaiBedankt voor de grammatica les zo op de vroege morgen
![]()
Echt hè. Die gast moet gewoon 8 wedstrijden aan zij broek krijgen/quote:
Ja, want dat is hartstikke lekker door het gras.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:25 schreef Paul-89 het volgende:
Afgrijselijke overtreding maar dat 400x doorrollen is dat nu echt nodig ?
Overdreven rode kaart. Hij raakt Mertens amperquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef MMUFC het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Overdreven rode kaart. Hij raakt Mertens amper
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, want dat is hartstikke lekker door het gras.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij deze post past maar één enkele smiley:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jezus, ik wist dat je een troll was, maar je snapt er dus gewoon helemaal niets vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is een normale reactie, doen mensen ook vaak buiten het voetbalveld hoor. Je gaat niet voor je plezier stil liggen als je pijn hebt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:25 schreef Paul-89 het volgende:
Afgrijselijke overtreding maar dat 400x doorrollen is dat nu echt nodig ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |