quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn wij een en dezelfde persoon toevallig?
En waarom heet jij lange Lans?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Nu Vennegoor of Hesselink weer mee traint zal het zelfvertrouwen van enkele jongens weer danig inkakken. Ik heb hem een keer in de sauna gezien en zag meteen waar zijn bijnaam lange Jan vandaan komt.
wtfquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Nu Vennegoor of Hesselink weer mee traint zal het zelfvertrouwen van enkele jongens weer danig inkakken. Ik heb hem een keer in de sauna gezien en zag meteen waar zijn bijnaam lange Jan vandaan komt. Ik denk dat Marcelo, Wijnaldum en Lens (over vooroordelen gesproken...) zich misschien met hem kunnen meten, maar kan me niet voor stellen dat dit goed is voor Dries zijn ego. No homo.
Da's niet mijn echte naam.quote:
Als PSV na deze week het kampioenschap verspeeld weet iedereen waar het aan ligt. Waarom denk je dat Twente zo zwak speelde de afgelopen tijd. Verder is het gewoon een goed verhaal.quote:
Dat sowieso.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Verder is het gewoon een goed verhaal.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Nu Vennegoor of Hesselink weer mee traint zal het zelfvertrouwen van enkele jongens weer danig inkakken. Ik heb hem een keer in de sauna gezien en zag meteen waar zijn bijnaam lange Jan vandaan komt. Ik denk dat Marcelo, Wijnaldum en Lens (over vooroordelen gesproken...) zich misschien met hem kunnen meten, maar kan me niet voor stellen dat dit goed is voor Dries zijn ego. No homo.
Heel de sauna was onder de indruk.quote:
Dude! WTF AM I READING?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heel de sauna was onder de indruk.
Wordt wel een lastige als onze middenvelders blijven... We hebben er wel genoeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:04 schreef rubbereend het volgende:
Als Van Bommel komt dan komt hij volgend seizoen, eerst maar eens zien wie er dan nog spelen bij ons. Dan kan je kijken met wie hij een strijd aan moet.
Bommel naast Strootman, Toivonen op 10, Wijnaldum op rechts, Dries op links, Matavz spits.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wordt wel een lastige als onze middenvelders blijven... We hebben er wel genoeg.
Tis de voetbalwereld, zullen we eerst vooral maar afwachten wie we nog wel en niet hebben volgend seizoenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wordt wel een lastige als onze middenvelders blijven... We hebben er wel genoeg.
En jouw nick is nog wel Lange_Lansquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heel de sauna was onder de indruk.
Op internet is alles groter dan dat het daadwerkelijk is.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
En jouw nick is nog wel Lange_Lans
Vanwaar dequote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:55 schreef de_boswachter het volgende:
WIJ ZIJN PSV, WIJ ZIJN DE BESTE.!!!!!!!!
Inderdaad, ik heb hetzelfde gevoel. Van Bommel is een fantastische speler om in je team te hebben en toch zitten er wat nadelen aan...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:48 schreef Buitendam het volgende:
De eventuele komst van V. Bommel zal uiteindelijk ten koste gaan van een jonge speler zoals Labyad of Wijnaldum. Ben er niet echt super blij mee, terwijl dat vreemd is als de komst van zo'n routinier op handen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest even lachen![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb hetzelfde gevoel. Van Bommel is een fantastische speler om in je team te hebben en toch zitten er wat nadelen aan...Als hij als centrale verdediger uit de voeten kan, meteen inruilen voor Bouma. Ik weet alleen niet of dat ten koste gaat van z'n leiderschap en of hij uberhaupt als centraler verdediger ook kan ballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Hahaha ik denk niet dat hij daar op zit te wachtenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als hij als centrale verdediger uit de voeten kan, meteen inruilen voor Bouma. Ik weet alleen niet of dat ten koste gaat van z'n leiderschap en of hij uberhaupt als centraler verdediger ook kan ballen.
In de eredivisie,zou hij een van de beste verdedigers zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hahaha ik denk niet dat hij daar op zit te wachtenHij is ook niet zo kopsterk...
Hi-la-risch!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is een topic waard. Welke voetballer zal het beste bedeeld zijn?quote:
ligt eraan in welk subforum je het opentquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is een topic waard. Welke voetballer zal het beste bedeeld zijn?
Naar alle waarschijnlijkheid wordt die snel gesloten...
Als jij hem nu eens opent, plaats ik een fipo.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt eraan in welk subforum je het opent
1. Pietersquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Benieuwd hoeveel PSV'ers er morgen starten.
In de NL competitie kan van Bommel dat makkelijk maar dat zou wel zonde zijn omdat zijn kwaliteiten beter tot hun recht komen op het middenveld, hij speelt in het NL elftal toch ook regelmatig met Strootman dus dat zou bij PSV ook kunnen met als voordeel dat de verdediging, wat nu toch zeker in verhouding met de andere linies een enorm zwakke schakel is, minder onder druk komt te staan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als hij als centrale verdediger uit de voeten kan, meteen inruilen voor Bouma. Ik weet alleen niet of dat ten koste gaat van z'n leiderschap en of hij uberhaupt als centraler verdediger ook kan ballen.
Jij denkt dat Strootman mag starten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
1. Pieters
2. Strootman
Zo moeilijk was hij dacht ik niet, wel?
Ik moet het ook nog zien. De Jong is natuurlijk terug.quote:
Zou inderdaad verassend zijn hoewel het geheel met Strootman beter in balans isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog zien. De Jong is natuurlijk terug.
Wat dan ten koste zou gaan van Wijnaldum als andere middenvelder. Tenzij die naar de rechterflank verhuist en het dus ten koste gaat van Labyad (Lens verlies je niets aan imo). Als hij komt dan maar voor zijn leiderscapaciteiten en een vervanging voor Bouma. Hem halen voor het middenveld zal ten koste gaan van talent.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de NL competitie kan van Bommel dat makkelijk maar dat zou wel zonde zijn omdat zijn kwaliteiten beter tot hun recht komen op het middenveld, hij speelt in het NL elftal toch ook regelmatig met Strootman dus dat zou bij PSV ook kunnen met als voordeel dat de verdediging, wat nu toch zeker in verhouding met de andere linies een enorm zwakke schakel is, minder onder druk komt te staan.
Wacht nou eerst maar eens af wie er nog is volgend jaar en of Bommel komt, kan rustig nog tot zomer 2013 duren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat dan ten koste zou gaan van Wijnaldum als andere middenvelder. Tenzij die naar de rechterflank verhuist en het dus ten koste gaat van Labyad (Lens verlies je niets aan imo). Als hij komt dan maar voor zijn leiderscapaciteiten en een vervanging voor Bouma. Hem halen voor het middenveld zal ten koste gaan van talent.
Het ging meer om het bericht van het Sportjournaal over een eventuele terugkeer, deze zomer. Ervan uitgaande dat die jongens op het middenveld niet na 1 seizoen weg zullen gaan poste ik dat bericht. Ik ben het met je eens dat de voetbalwereld sowieso koffiedik kijken is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar eens af wie er nog is volgend jaar en of Bommel komt, kan rustig nog tot zomer 2013 duren.
Toivonen kan net zo goed weggaan en dan kan Labyad, Wijnaldum of Lens daar ook ballen. Sterker nog, kan me niet voorstellen dat Toivonen niet weggaat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het ging meer om het bericht van het Sportjournaal over een eventuele terugkeer, deze zomer. Ervan uitgaande dat die jongens op het middenveld niet na 1 seizoen weg zullen gaan poste ik dat bericht. Ik ben het met je eens dat de voetbalwereld sowieso koffiedik kijken is.
Ah ja, had ik eigenlijk niet eens aan gedacht. In dat geval zou ik een terugkeer zeker toejuichen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toivonen kan net zo goed weggaan en dan kan Labyad, Wijnaldum of Lens daar ook ballen. Sterker nog, kan me niet voorstellen dat Toivonen niet weggaat.
prima en bij welke blessure dan ook kan Lens op alle vier de plekken voorin spelenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah ja, had ik eigenlijk niet eens aan gedacht. In dat geval zou ik een terugkeer zeker toejuichen.
---------------------Matavz--------------------------
Mertens-------Wijnaldum-----------Labyad--
--------Van Bommel-----Strootman-----------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |