Als ik het voor het zeggen wel.. maar PSV zal het helaas niet doen. Contract niet verlengen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Zeg, mensen: gaan we Fred nog onstlaan? Of is dat opeens niet meer nodig?
Waarom reageer je uberhaupt? Ligt het zo gevoelig als iemand een schrijffoutje maakt op een forum?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom? Ligt het zo gevoellig als iemand (ik in dit geval) je op je fouten wijst?
Uhhh omdat het een forum is, en daar mag je dat soort dingen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:44 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Waarom reageer je uberhaupt? Ligt het zo gevoelig als iemand een schrijffoutje maakt op een forum?
Ohja,en je faalt zelf
Loopt zijn contract aan het eind van het seizoen af?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen wel.. maar PSV zal het helaas niet doen. Contract niet verlengen!
Jup, 3 jarig contract, al 2 keer gefaald, kampioen of niet.. weg met die slappe bamibalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Loopt zijn contract aan het eind van het seizoen af?
Wie zou zijn opvolger moeten worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jup, 3 jarig contract, al 2 keer gefaald, kampioen of niet.. weg met die slappe bamibal
Dus als ik het goed begrijp..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uhhh omdat het een forum is, en daar mag je dat soort dingen.
Had ik het tegen jou? Nee hè? Dus ga lekker met je poppen spelen.
Jij faalt, want het is geen schrijffoutje, maar een stijlfout. Iedereen maakt hier schrijffouten, maar dat verandert 9 van de 10 keer inhoudelijk niks aan hetgeen diegene post.
Wat ben jij op je pikje getrapt zeg, is het je kleine broertje die je in bescherming neemt?
Cocu,als assistent dan V. Bommel!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie zou zijn opvolger moeten worden?
Je negeert me maar, ik vind het best.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:15 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp..
Jij mag fouten maken,maar anderen niet?
En jij reageert zo (Kijk hoe je reageert) en dan noem je mij op mijn pik(je) getrapt?
En wattefack heeft mijn broertje ermee te maken?
Overigens,mijn poppen heb ik laatst aan je moeder verkocht. Dus niet vertellen,maar dat is je cadeautje voor je verjaardag!
Als je hierop gaat reageren.. Weet dat ik je negeer.
Grappig, Co zei een paar weken geleden iets aardigs over Feyenoord - riepen een paar Feyenoorders meteen dat hij dáár volgend jaar moest komen trainen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:19 schreef Geo3kant het volgende:
Vervolger, geen idee.. ik dacht aan Adriaanse, verder geen idee.. ja Guusjenu is het materiaal er.. maar zal vast niet gebeuren.
Get your facts right.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Grappig, Co zei een paar weken geleden iets aardigs over Feyenoord - riepen een paar Feyenoorders meteen dat hij dáár volgend jaar moest komen trainen.
Nog even wachten en hij kan in de zomer van 2012 uit de complete traditionele top-3 kiezen.
Hij had het over Van Geel en nu verwachten er een aantal dat hij volgend jaar trainer bij Feyenoord gaat worden.quote:
Mijn eerste reactie was NEE. Maar nu ik er bij nadenk, hij weet hoe het voelt om kampioen te wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Buiten Bert, Co en Guus geen andere opties? Robert misschien?
Louis van Gaalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Buiten Bert, Co en Guus geen andere opties? Robert misschien?
>quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
en vcl, vr en sr moeten nodig nieuwe mensen hebben
SR Labyad natuurlijk
Ik wacht..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:28 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Oh nee,ik verander het wel in: ''Merssi''.
Ik vind Co eerlijk gezegd een beetje tegenvallen met Twente, afwachtend, had ik niet van hem verwachtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Grappig, Co zei een paar weken geleden iets aardigs over Feyenoord - riepen een paar Feyenoorders meteen dat hij dáár volgend jaar moest komen trainen.
Nog even wachten en hij kan in de zomer van 2012 uit de complete traditionele top-3 kiezen.
''Villareal had 7 miljoen geboden,maar psv ging niet akkoord''quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:46 schreef tja77 het volgende:
'Labyad in belangstelling Europese clubs'
rutten is niet iemand die je club goed vertegenwoordigt op iets.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:35 schreef Buitendam het volgende:
Niet om de knuppel in het hoenderhok te gooien, maar van mij mag Rutten nog wel een paar seizoenen blijven hangen.
Natuurlijk heeft hij een aantal beslissingen genomen waar ik mijn vraagtekens bij zet, maar over het algemeen is er een heel aardige structuur en rechtlijnigheid in zijn beleid te vinden. Afgelopen seizoen zijn de versterkingen gekomen en ik vind het een heel aardig team, wat leuk en aanvallend speelt.
Nu moet iemand hem nog aan het verstand brengen dat Manolev en Bouma PSVonwaardig zijn en Labyad de basisspeler ipv Lens, dan kunnen we een heel eind komen, gok ik. Dit is in mijn ogen een team voor de prijzen.
Ik snap je niet, denk ik?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rutten is niet iemand die je club goed vertegenwoordigt op iets.
Eh, ja en danneh
Hij bedoelt dat Rutten te weinig uitstraling heeft voor de camera's. Vind ik verder wel meevallen, ik vind Rutten een leuke vent, en vind het totaal onbelangrijk hoe hij voor de camera is.quote:
Ach, dat gezever over hoe iemand overkomt op camera kan me ook echt gestolen worden. De juiste training, (moeilijke) spelers motiveren en wisselbeleid. Ik denk dat ik dan zo'n 80% van de hoofdzaken voor een trainer wel dek. Ik vind op die punten Rutten helemaal niet slecht, al zet ik soms mijn vraagtekens bij wisselbeleid. De rest heb ik niets op aan te merken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:39 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat Rutten te weinig uitstraling heeft voor de camera's. Vind ik verder wel meevallen, ik vind Rutten een leuke vent, en vind het totaal onbelangrijk hoe hij voor de camera is.
Zijn wij een en dezelfde persoon toevallig?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:35 schreef Buitendam het volgende:
Niet om de knuppel in het hoenderhok te gooien, maar van mij mag Rutten nog wel een paar seizoenen blijven hangen.
Natuurlijk heeft hij een aantal beslissingen genomen waar ik mijn vraagtekens bij zet, maar over het algemeen is er een heel aardige structuur en rechtlijnigheid in zijn beleid te vinden. Afgelopen seizoen zijn de versterkingen gekomen en ik vind het een heel aardig team, wat leuk en aanvallend speelt.
Nu moet iemand hem nog aan het verstand brengen dat Manolev en Bouma PSVonwaardig zijn en Labyad de basisspeler ipv Lens, dan kunnen we
een heel eind komen, gok ik. Dit is in mijn ogen een team voor de prijzen.
quote:Van Bommel keert 'zeker' terug bij PSV, met de hoop op prijzen
De kans dat Mark van Bommel na dit seizoen terugkeert naar PSV is erg groot. De middenvelder zei vorige week dat hij zijn loopbaan graag in Eindhoven wilde afsluiten en Marcel Brands reageerde op deze openlijke flirt door te zeggen dat Van Bommel altijd welkom is. Tegenover Omroep Brabant laat de middenvelder nu weten dat hij zeker zal terugkeren bij PSV.
De 34-jarige Van Bommel beschikt over een aflopend contract bij AC Milan en lijkt niet van plan om zijn verblijf in Italië te verlengen. De middenvelder benadrukt immers dat hij niet naar PSV gaat om ‘rustig uit te ballen’, maar om prijzen te winnen. “Ik heb altijd een goed gevoel gehad bij de club. Ik volg het op de voet en heb veel contact met de mensen in de club”, zegt Van Bommel.
De zeventigvoudig international speelde tussen 1999 en 2005 al voor PSV en kwam in die periode tot 169 competitiewedstrijden. Vervolgens vertrok hij naar Barcelona en speelde Van Bommel nog in Duitsland voor Bayern München. Terug in Eindhoven zal de middenvelder vermoedelijk de strijd moeten aangaan met Kevin Strootman, of hij gaat een duo vormen met de zomeraanwinst.
Amen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach, dat gezever over hoe iemand overkomt op camera kan me ook echt gestolen worden. De juiste training, (moeilijke) spelers motiveren en wisselbeleid. Ik denk dat ik dan zo'n 80% van de hoofdzaken voor een trainer wel dek. Ik vind op die punten Rutten helemaal niet slecht, al zet ik soms mijn vraagtekens bij wisselbeleid. De rest heb ik niets op aan te merken.
Laten we gewoon eens afwachtenquote:
Goed idee, Dan komt hij vast weer niet. Elke paardenbus die vertrok bij jullie zei: I'll come back! Maar volgens mij is die trein vermist.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 02:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laten we gewoon eens afwachten
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
Je gaat Strootman toch ook niet opofferen voor Bommel
De laatste regel van het nieuwsbericht..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:08 schreef tja77 het volgende:
Wie heeft het over Strootman opofferen?
Blijf je houdenquote:Manchester City jaagt op PSV-talent Bakkali
Bondscoach Bert van Marwijk liet zich afgelopen week uit over jonge spelers en het grote geld dat lonkt in het buitenland. PSV lijkt er snel weer mee te maken te krijgen, Zakaria Bakkali staat in de nadrukkelijke belangstelling van Manchester City.
PSV doet er alles aan om de vijftienjarige Belg in Eindhoven te houden, volgens diverse Engelse media staat de jonge aanvaller echter dicht bij een overgang naar Manchester City. Volgens Voetbal International weet PSV dat diverse grote clubs de talentvolle Bakkali volgen, maar heeft de club nog geen signalen gekregen over een aanstaand vertrek.
Bakkali, die drie jaar geleden de overstap van Standard Luik naar PSV maakte, kan eind januari zijn eerste contract tekenen bij PSV. De aanvaller is dan zestien jaar. Bakkali maakte indruk op de Europese topclubs tijdens de Nike Premier Cup, een hoog aangeschreven jeugdtoernooi, hij werd daar uitgeroepen tot beste speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |