abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:58:25 #26
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102703185
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Iedere vervanging voor Bouma juich ik met volle borst toe, maar ik zie dan toch liever Derijck.

[..]

Wat BoWa eerder aangaf; kans is wel groot dat hij dan een belemmering kan zijn voor jongens als Locadia...
Derijck mag op de plek van Marcelo :P

Ach tis niet de bedoeling dat jongens alas Locadia met een 2-1 achterstand erin moeten komen om te forceren, lange ballen ofzo. VoH moet echt alleen komen voor die laatste 10 minuten. Jongens als Locadia moeten gewoon een kans krijgen op een ander moment.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:00:27 #27
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_102703313
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Derijck mag op de plek van Marcelo :P
Manolev----Derijck-----V. Bommel-----Pieters.

Best een behoorlijke verdediging.
Dit, dus.
pi_102703397
Gaan we nou v bommel als verdediger gebruiken? Iemand die dadelijk ook over de hill is met een flink salaris?

:') Laat van Bommel lekker in Italie zitten en koop 1 fatsoenlijke verdediger omdat je die nodig hebt, van Bommel heb je niet nodig, zeker niet als verdediger.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:05:10 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102703596
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Manolev----Derijck-----V. Bommel-----Pieters.

Best een behoorlijke verdediging.
nog ff een rechtsback erbij. Maar ik verwacht niet dat Pieters nog een seizoen extra bij PSV blijft.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Geo3kant het volgende:
Gaan we nou v bommel als verdediger gebruiken? Iemand die dadelijk ook over de hill is met een flink salaris?

:') Laat van Bommel lekker in Italie zitten en koop 1 fatsoenlijke verdediger omdat je die nodig hebt, van Bommel heb je niet nodig, zeker niet als verdediger.
Bommel gaat echt niet boven het miljoen verdienen bij PSV, die grens is vrij hard bovendien komt hij pas als hij op is op topniveau..... Dan kan hij prima als verdediger uit de voeten die door kan schuiven.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:20:12 #30
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_102704579
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Geo3kant het volgende:

Voor het middenveld deel ik die menig. Echter is de verdediging mega zwak. Als je daar een leider van het kaliber van Bommel neer kunt zetten, ten koste van Bouma zie ik eigenlijk wel zitten. Hij krijgt Derijck en Marcelo wel aan het voetballen, gok ik.
Dit, dus.
pi_102704752
Nothing to see here, carry on
pi_102705278
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:51 schreef Kenju het volgende:

[..]

Tegen betere tegenstanders moet je toch in staat zijn om kansen uit te spelen. Mertens gaat tegen Roda wel effe een paar man voorbij. Maar tegen de tegenstanders in Europa werkt dat zo niet. Net als dit tegen een Ajax of Twente lastiger zal zijn.

Het is eigenlijk hetzelfde als een standaard speelroute naar de spits. Het was leuk dat Kezman in de competitie zo goed scoorde. Maar in Europa werd niet alleen hij goed afgedekt, maar ook de mogelijkheid om hem te bereiken. de flexibiliteit voor iets anders was er niet, waarmee we gewoon totaal geen vuist meer hadden. Mertens stond tegen Rapid Boekarest tegen die klote Portugees. En een simpel driehoekje eromheen was een totale onmogelijkheid.

[..]

Zeker waar.

[..]

Dit is dan weer niet waar. Je kan toch niet zeggen dat omdat ze geen Kluivert of Bergkamp zijn meteen al hun doelunten ui de combinatie gekomen is? En tegen Roda was er hooguit één uitgespeeld te noemen, als je wat minder kritisch bent. Kortom, wat je hier zegt is gewoon onwaar.

[..]

Ik zeg niet dat je als aanjager geen leider bent. Ik zeg alleen dat het vaak gebruikt wordt als argument. Een aanjager was Davids ook. Maar zeker geen leider. En het regisseren vind ik juist tegenvallen. Hij begon als een degelijk onderdeel van het spel bij Utrecht (waar ik voor het eerst hem bezig zag. Sparta kijk ik niet naar, zeker niet in de eerste divisie). Goed kijken en doorspelen, prima steekpasses. Ballen opeisen geldt hetzelfde voor. Maakt je niet per definitie een leider. Een verdediger kan ook een leider zijn, maar eist hopelijk niet te veel ballen op.
Strootman is juist een speler die naar voren loopt, en meer voor eigen succes gaat, ipv de regisseren en controleren daar waar het nodig is. Niet dat het een negatieve eigenschap is oid, maar het zegt wel iets over zijn focus. Die is vooral gericht op zijn eigen spel.
Op zich kan je ook niet meer verwachten van een speler van 21, en wat niet is kan nog komen. Maar om hem nu een leider te noemen, op basis van zijn potentieel, gaat me tever.

Van Bommel was ouder dan hij toen hij bij PSV kwam, en had het potentieel, maar was ook nog zeker geen leider.
Tegen Ajax hebben ze erg veel doelpogingen gecreëerd. Met name tegen iets betere ploegen krijg je ook juist de mogelijkheid om te voetballen. Tegen Rapid is een ander verhaal. Zo een extreem verdedigend, schoppend elftal heb ik in tijden niet gezien en zul je bijna nooit tegenkomen. Doordat je een bepaalde speelwijze in je team aanhangt sluipen er bepaalde automatismen in je team waardoor sommige zaken schier onverdedigbaar worden. Het driehoekje Pieters, Mertens, Strootman is nu al heel aardig. Toivonen komt vaak voor de goal en staat verrassend vaak op de goede plaats. Ik vraag me dan ook af wat jij onder uitgespeelde kansen verstaat? Elk team leunt op de klasse van een aantal spelers. In de jeugd werd je juist aangemoedigd om te dribbelen. Juist door indivduele klasse kun je een man meer situatie creëren. Als Mertens niet iedere keer zelf op goal zou schieten en Matavz de hele voorbereiding had mee gedaan dan zouden die nu ook meer gevoel bij elkaar hebben. Datzelfde geldt voor Lens. Als die weer een beetje vorm terug krijgt dan gaat dat ook loslopen. PSV leunt momenteel inderdaad erg op de klasse van Mertens, maar er is zoveel talent aanwezig dat wanneer dat een keer niet lukt ze ook middels een andere manier tot scoren komen. Ze zijn alleen nog jong en je moet ze de kans gunnen.

Ik denk dat ik in het begin een van de grootste criticaster was. Matavz in de spits zonder echte vleugels. Ik dacht dat Mertens te licht zou zijn en Strootman nog niet klaar. De enige aankoop die ik erg goed vond was Wijnaldum omdat die volgens mij een grote waarde kan vertegenwoordigen.

Matavz moet nog een beetje gewend worden met zijn medespelers, maar als ik zijn werklust zie, ook op de training, dan komt dat wel goed. Zodra Mertens niet steeds voor eigen succes gaat en Lens zijn vorm terug vind zie ik voldoende mogelijkheden. Zeker ook met een inkomende Toivonen en Wijnaldum. Strootman trekt door zijn prestaties op het veld automatisch de leiderspositie naar zich toe. Wat je stelt dat de focus van hem elders zou liggen omdat hij vaak mee naar voren gaat kan ik niet plaatsen. Ik zie hem achter ballen afpakken, afspelen en zichzelf weer vrij maken. Hij temporiseert en versneld. Daarnaast stuurt hij zijn medespelers. Dat kan hij gewoon op de manier hoe dat je opendraait. Hij is op het hele veld te vinden. Dus ik vind het raar dat je stelt dat zijn focus erg naar voren ligt. Op de training zijn hij en Toivonen de verlengstukken van Fred en Philip.

Maar ben, als PSV supporter, blij dat je een leuke pot voetbal voorgeschoteld krijgt. Het plezier straalt er vanaf. Ik zit iig met veel plezier te kijken. Terwijl ik me vorig jaar vaak kapot heb geërgerd.
pi_102714146
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:11 schreef Buitendam het volgende:

BoWa, weet jij zo uit je hoofd of Vitesse wederom vrij vervoer is?
Aangezien je om BoWa vroeg en niet om die citroen;

Jup is vrij vervoer :)
U MAD?
pi_102714382
OP (wedstrijden) zijn niet bijgewerkt.
Wie doet dat normaal gesproken?
U MAD?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:01:15 #35
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_102714924
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:48 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Aangezien je om BoWa vroeg en niet om die citroen;

Jup is vrij vervoer :)
:D

Thnx, pik.
Dit, dus.
pi_102715894
tt :r
  Redactie Games dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:23:23 #37
181272 crew  Noppie2000
pi_102716327
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Je usericoon :r
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:28:59 #38
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102724073
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Oh nee,ik verander het wel in: ''Merssi'' :').
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:29:22 #39
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102724083
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
OP (wedstrijden) zijn niet bijgewerkt.
Wie doet dat normaal gesproken?
Dj_Day_V ofzo toch?
pi_102724957
zucht
pi_102725507
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 09:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
zucht
Sluit die schijf is aan :D
pi_102725669
quote:
zucht
Pak een pepermuntje. :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 12:08:28 #43
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102729153
quote:
zucht
Pas op! je loopt leeg! :P
pi_102735242
Sighterson bij Ajax eruit tot de winterstop.
Hopelijk kan AZ 3 punten pakken tegen Ajax, dan zakken ze al een stuk weg, en dan begint het gezeik daar opnieuw, zorg voor ons dus om geen punten te laten liggen (ja dat moet je nooit.. i know, maar nu kun je wellicht 1 concurrent achterlaten).
pi_102735456
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:04 schreef Geo3kant het volgende:
Sighterson bij Ajax eruit tot de winterstop.
Hopelijk kan AZ 3 punten pakken tegen Ajax, dan zakken ze al een stuk weg, en dan begint het gezeik daar opnieuw, zorg voor ons dus om geen punten te laten liggen (ja dat moet je nooit.. i know, maar nu kun je wellicht 1 concurrent achterlaten).
Een flink gat slaan tijdens de winterstop zou heel mooi zijn, want ik zie Ajax nog steeds als enige concurrent van PSV.
Dit, dus.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:25:43 #46
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_102736045
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Een flink gat slaan tijdens de winterstop zou heel mooi zijn, want ik zie Ajax nog steeds als enige concurrent van PSV.
Tijdens de winterstop? Hoe wou je dat doen?
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:25:52 #47
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102736050
quote:
14s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zie AZ als concurrent voor de eerste plek.
En Ajax als concurrent voor de tweede.

AZ/PSV denk ik kampioen. En dan verwacht ik PSV,want wij hebben een bredere selectie.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:26:19 #48
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102736076
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:25 schreef tja77 het volgende:

[..]

Hahahahahah. een dijenkletser! gnargnargnar!
pi_102736438
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 15:25 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ga eens buitenspelen.
Dit, dus.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 15:38:12 #50
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_102736630
Zeg, mensen: gaan we Fred nog onstlaan? Of is dat opeens niet meer nodig? :)
Look behind you! It's your ass!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')