ga jij twente uit? Zo ja, je kan in oss opstappen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
za 15-10 20.45 PSV - FC Utrecht ERE
zo 23-10 16.30 Vitesse - PSV ERE
za 29-10 20.45 FC Twente - PSV ERE
zo 6-11 16.30 PSV - Heracles Almelo ERE
za 19-11 18.45 De Graafschap - PSV ERE
za 26-11 20.45 PSV - FC Groningen ERE
zo 4-12 12.30 Feyenoord - PSV ERE
za 10-12 20.45 PSV - NAC Breda ERE
zo 18-12 16.30 SC Heerenveen - PSV
2 lastige uitwedstrijden achter elkaar deze maandKrijgen we ook nog Feyenoord en SCH uit.
Nee, heb niet eens uit uitpas en is uitverkocht zie ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ga jij twente uit? Zo ja, je kan in oss opstappen!
Gelijkspelletje dan maar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, heb niet eens uit uitpas en is uitverkocht zie ik.
Welke uitslag zien we het liefst in de ArenA zaterdag?
Ajax falen is altijd leuk om te zien natuurlijk maar wie gaat dan AZ tegenhouden?
Laat je club kaart dan een keer registreren als uitpasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, heb niet eens uit uitpas en is uitverkocht zie ik.
Welke uitslag zien we het liefst in de ArenA zaterdag?
Ajax zien falen is altijd leuk om te zien natuurlijk maar wie gaat dan AZ tegenhouden?
Ja en AZ blijft 4 punten voor, ALS PSV wint.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Laat je club kaart dan een keer registreren als uitpas![]()
Je kunt de wedstrijd zien als een win/win situatie. Als Ajax wint, komen wij met punten voorop, en als Ajax verliest heb je natuurlijk het feit dat ze verliezen
Ik ga er even vanuit dat PSV gaat winnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en AZ blijft 4 punten voor, ALS PSV wint.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef Kenju het volgende:
Maar goed, we zullen zien. Ik ben benieuwd naar de details.
Weinig om het lijf dus als het gaat om een merkbaar effect.quote:Samenwerking PSV met voetbalbond India, Rob Baan wordt TD
PSV heeft vanmiddag tijdens een persconferentie bekendgemaakt samen met Philips een samenwerking te hebben gesloten met de voetbalbond van India. “Dit is in lijn is met de strategie om onze hoofdsponsor Philips in nieuwe markten sportief en commercieel te ondersteunen”, aldus algemeen directeur Tiny Sanders van PSV. Rob baan gaat als technisch directeur aan de slag in India. "De komende twee jaar ga ik met ondersteuning van PSV en de Indiase Voetbalbond aan de slag om het Indiase voetbal naar een hoger plan te tillen. Het is mijn taak om de juiste voorwaarden te scheppen, geënt op de Nederlandse school maar met een duidelijke Indiase signatuur."
http://psv.netwerk.to/nie(...)aan%20wordt%20TD.php
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:51 schreef Kenju het volgende:
[..]
Weinig om het lijf dus als het gaat om een merkbaar effect.
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dit een hoop centen gaat opleveren.quote:“Dit is in lijn is met de strategie om onze hoofdsponsor Philips in nieuwe markten sportief en commercieel te ondersteunen”,
Ook hier heb ik het flauwe vermoeden dat dat het geval zal zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:22 schreef tja77 het volgende:
Ik denk het ook, en als ze slim zijn bij PSV, hebben ze een deal met Philips afgesloten dat niet alle winst richting Philips gaat, maar ook een deel richting PSV.
India is nog geen voetballand, maar wel een land waar men gek is van teamsporten (cricket, hockey bijvoorbeeld). Ergo, er is een grote potentiele markt, zeker ook omdat er nogal wat mensen wonen. Voetbal is een groeiende sport daar en als je PSV daar weg kunt zetten als springplank voor aankomend voetbaltalent, dan ben je denk ik als europese subtopper erg goed bezig. Het feit dat de Indiaase voetbalbond zich meldt, zegt genoeg over de potentie van het land als voetbalnatie. Cricket mag dan de grootste sport zijn in India, voetbal is dat over de hele wereld. En in India wonen 1.2 miljard mensen! Dat is bijna een zesde van de wereldbevolking, daar lopen heel wat kindertjes tussen die over 10 a 15 jaar in het eerste van PSV kunnen spelen met de juiste begeleiding. Voetbalgevoel hebben ze al, die ballen komen ook ergens vandaan.....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef Kenju het volgende:
Lijkt me stug dat een van de kapitaal rijke krachten van daar in PSV gaat investeren. Die zoeken gewoon een club uit in de interessantere competities, of nemen het zelfs over. Verder vraag ik me af wat PSV kan toevoegen. Immers is het niet zo dat we een reputatie hebben in het opzetten van een goede voetbalstructuur en opleiden van talenten. En sowieso lijkt het me logischer dat ze daarvoor bij een bond zouden aankloppen, ipv een club. Ik denk dus dat PSV zelf die contacten gelegd heeft, of gewoon één van meerdere clubs is en dat het niet zozeer een samenwerking is waar ze financiële gain uit beogen te halen. Misschien op lange termijn, om er al een voet aan de grond te hebben.
India is totaal geen voetballand, en dat zal het ook niet worden. De interesse is er niet eens. Dat geldt overigens ook voor Indiërs buiten India (Hindoestanen uit Suriname, T&T, etc.). Hoeveel noemenswaardige voetballers met Indiaas bloed zijn er nu helemaal geweest? Winter en Dhorasoo, verder kom ik niet.
Maar goed, we zullen zien. Ik ben benieuwd naar de details.
twitter:VoetbalPrimeur twitterde op dinsdag 11-10-2011 om 17:23:48'PSV wil Vennegoor contract aanbieden' http://t.co/pJIx4h2l #VoetbalPrimeur reageer retweet
Ja maar ze wilden er meer voet aan de grond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:48 schreef Caland het volgende:
Ik mag toch hopen dat Philips die verbinding met India allang had.
Vennegoor is een breekijzer, geen basisspits.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:52 schreef 3M1N3M het volgende:
Hadden we Vennegoor niet kunnen halen,en dan die 7 mil. van matavz,voor de verdediging? En dan Lens/Jeugd in de spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |