twitter:psv_news twitterde op zaterdag 08-10-2011 om 21:40:15Forse doodschop van Kazachstaan maakt van Mertens direct vraagteken #PSV http://t.co/cVI5LQGT reageer retweet
quote:Het is nog allerminst zeker dat Dries Mertens dinsdag in actie kan komen voor België. De PSV'er liep vrijdag tijdens de gewonnen EK-kwalificatiewedstrijd tegen Kazachstan (4-1) een knieblessure op. "De kans dat hij dinsdag tegen Duitsland speelt, schat ik op vijftig procent'', aldus coach Georges Leekens. Mertens kreeg na rust een doodschop van Nurtas Kurgulin te verwerken, die rood ontving.
Mertens is niet de enige Belg die gehavend uit de strijd kwam met Kazachstan. Ook Ajacied Jan Vertonghen (enkel) liep een kwetsuur op. ''Ik wilde hem vrijdag al vervangen tijdens de wedstrijd, maar ik had geen wissels meer over'', legde Leekens zaterdag uit. Ook ex-PSV'er Timmy Simons kwam niet ongeschonden uit het duel. ''Hij heeft last van zijn hamstrings, maar zal dinsdag absoluut willen spelen."
''Duitsland heeft een uitgebalanceerd team dat totaalvoetbal van absolute klasse speelt. Ze winnen zelfs hun mindere wedstrijden. Angst is een slechte raadgever, dus moeten we vertrouwen hebben in ons eigen kunnen.'' België heeft als nummer twee in groep A een punt meer dan Turkije, dat dinsdag thuis tegen Azerbeidzjan speelt.
Die Belgische coach gaat z'n beste man echt niet sparen als hij kan spelen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:06 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker aan de kant houden dat hij kan rusten en bij PSV mee kan doen
In de zin dat het nu ff klote is doordat Driesje een rotschop heeft gekregenquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar wel juichen als NL op het EK moet voetballen? Beetje hypocriet vind je niet?
Ik juich niet voor die verklede mongolen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar wel juichen als NL op het EK moet voetballen? Beetje hypocriet vind je niet?
En een wedstrijd PSV - België ben ik niet eens in geďnteresseerd....quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:18 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Ben bang dat ze hem uit wanhoop nog gaan laten spelen ook tegen Duitsland.
Klote interlands, maar je bent wel voor Duitsland??quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik juich niet voor die verklede mongolen.
Nooit gedaan ook. Ik ben voor Duitsland
Dus nogmaals; Klote interlands
Hopen dat ie er snel bovenop komt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:37 schreef Sj0rSz het volgende:
Tyton: "Ik wil elke dag iets meer doen"
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:37 schreef Sj0rSz het volgende:
Tyton: "Ik wil elke dag iets meer doen"
6 plus.quote:Geschreven door Sjors (Sj0rSz) op 10-10-2011 @ 19:36
Geen flauw idee. Al even niets meer van gehoord.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat ie er snel bovenop komt.
Hoe gaat het trouwens met Atiba?
Ik ga ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef de_boswachter het volgende:
Twente uit bijna uitverkocht in 2 dagen.
Het moet niet gekker worden bij PSV.
Op nu.nl spreken ze van 'internationale topclub', ben niet heel thuis in Indisch voetbal. Ik denk dat met 'lange adem' eerder in de richting moet worden gedacht over samenwerking mbt de teams vd Dtjes, Etjes en Fjes..quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:31 schreef Gauner het volgende:
[..]
Geruchten in de richting van India, of het waar is zal morgen blijken.
Het is niet erg duidelijk of het gaat om een club, bedrijf of regio/land. Als het India zou zijn dan zal het niet om een club gaan denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:00 schreef KELDER het volgende:
[..]
Op nu.nl spreken ze van 'internationale topclub', ben niet heel thuis in Indisch voetbal. Ik denk dat met 'lange adem' eerder in de richting moet worden gedacht over samenwerking mbt de teams vd Dtjes, Etjes en Fjes..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |