Neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:52 schreef 3M1N3M het volgende:
Hadden we Vennegoor niet kunnen halen,en dan die 7 mil. van matavz,voor de verdediging? En dan Lens/Jeugd in de spits.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:52 schreef 3M1N3M het volgende:
Hadden we Vennegoor niet kunnen halen,en dan die 7 mil. van matavz,voor de verdediging? En dan Lens/Jeugd in de spits.
En een obstakel voor de doorstroom van jeugd. Als Lange Jan een contract krijgt, en dus salaris is hij eerder een optie om beroep op te doen dan de jeugd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik wil Vennegoor niet. Zelfs niet als backup, tenzij hij op amateurbasis komt of afgerekend wordt per gespeelde wedstrijd. Anders is hij gewoon per definitie te duur.
Ik zag het ook ja.. En ik had ook geen enkel idee waarom hij dat kreegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Was ik de enige die zag dat Pietertje na de wedstrijd een groot cadeau kreeg van een zweedse dame?
Zo'n groot pakket als lolsmurf ook altijd bij zich had.
Geen flauw idee.. Dat lieten ze niet zien omdat ze toen overschakelden op Mark van Bommel en Hansiequote:
PSVers regelen gewoon die zweedse chicksquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Was ik de enige die zag dat Pietertje na de wedstrijd een groot cadeau kreeg van een zweedse dame?
Ze hebben met Isaksson en Toivonen natuurlijk ook meteen een tolk en connectiesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSVers regelen gewoon die zweedse chicksDie skills zitten in hun PSV bloed.
Vind je? 5 van de 9 moet je 'gewoon' winnenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:20 schreef tja77 het volgende:
Ik heb genoeg van dat interland geneuzel, onbelangrijke interlands, of interlands tegen Moldavie, San Marino zouden verboden moeten worden.
Nu weer lekker naar de competitie, zwaar programma tot de winterstop.
Isaksson kreeg ook zo'n pakket.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
vraag maar aan Theo Luciusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSVers regelen gewoon die zweedse chicksDie skills zitten in hun PSV bloed.
Vergeet Twente, Ajax en AZ. Dit wordt de wedstrijd van het seizoen qua beladenheid.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:35 schreef tja77 het volgende:
Feyenoord - PSV ERE (uit wedstrijd, en Feyenoord speelt echt niet slecht. Aan de andere kant zal PSV revanche willen nemen voor het mislopen van voorronde champions league, dat in Rotterdam verspeelt werd. Ik betwijfel of PSV dit wint.
Doe maar eerst Utrechtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef Doublepain het volgende:
Eerst maar is twente en feyenoord afslachten..
Ook handig als AZ nog punten laat liggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef de_boswachter het volgende:
Andere wedstrijden boeien niet, we moeten gewoon blijven winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |