Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Wat een vergelijkingquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kom op hey, als ik het beste wil healen, het beste wil tanken en de meeste dps wil doen moet ik dus paladin rollen?
Beetje achterlijk dan voor de mensen die een rogue + prot warrior + holy priest als characters hebben.
Wees gewoon realistisch !
Een professionele triatlon deelnemer is toch ook overal redelijk goed in, maar legt het af tegen een dedicated hardloper, zwemmer of wielrennen ??
Dit inderdaad. Het ligt (met raiden in ieder geval) ook heel erg aan de setup van je groep (tank healer vs group healer enzo).quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:28 schreef internal het volgende:
[..]
Wat een vergelijking
Het is trouwens nooit het geval geweest dat een paladin in alle 3 de rollen de beste keuze is geweest.
Nee maar in TBC was een druid wel de beste tank, de beste melee damage en de beste healerquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:28 schreef internal het volgende:
[..]
Wat een vergelijking
Het is trouwens nooit het geval geweest dat een paladin in alle 3 de rollen de beste keuze is geweest.
Er zijn juist bergen met holy paladin pvpers en die zijn ongelooflijk irritantquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:31 schreef kovenant het volgende:
in vanilla kon pala eigenlijk alleen healen
in TBC eigenlijk alleen dpsen
in wotlk tanken /dps
en nu in cata tanken
maar als mensen daar dat niks vinden dan rollen zelf toch ook maar een multi class.
lekker de veelzijdigheid.
en je hebt tegenwoordig toch ook dual talents , dus je kan als priets oof lekker multi shit doen
elke dps class kan een pvp en pve spec aanhouden
en dat is voor pala weer lastiger die gaat vaak voor pve builds zijn stuk minder pala pvpers.
leuk om mee te overleven jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:32 schreef internal het volgende:
[..]
Er zijn juist bergen met holy paladin pvpers en die zijn ongelooflijk irritant
Er was geen enkele paladin retri in endgame TBC?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:31 schreef kovenant het volgende:
in vanilla kon pala eigenlijk alleen healen
in TBC eigenlijk alleen dpsen
in wotlk tanken /dps
en nu in cata tanken
maar als mensen daar dat niks vinden dan rollen zelf toch ook maar een multi class.
lekker de veelzijdigheid.
en je hebt tegenwoordig toch ook dual talents , dus je kan als priets oof lekker multi shit doen
elke dps class kan een pvp en pve spec aanhouden
en dat is voor pala weer lastiger die gaat vaak voor pve builds zijn stuk minder pala pvpers.
Jij bakt er toch niks van met je vlooienbalquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hap hap hap
Ik ga vanavond ook weer even spelen denk ik
Wat lul je manquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij bakt er toch niks van met je vlooienbal
Ik vind northrend en cata sowieso beter hapbaar als je quest met af en toe een instance.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij mij gaat het pas weer toffer worden vanaf level 70+ aangezien dat de content is die ik allemaal niet ken.
Maar ik ga gewoon lekker levelen door instances te doen...
Of denken jullie dat het leuker is om 70 tot 85 te levelen via quests en af en toe een instance?
de quests in wotlk en cata zijn wel leuk om te doen !quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij mij gaat het pas weer toffer worden vanaf level 70+ aangezien dat de content is die ik allemaal niet ken.
Maar ik ga gewoon lekker levelen door instances te doen...
Of denken jullie dat het leuker is om 70 tot 85 te levelen via quests en af en toe een instance?
Is het questen als prot een beetje te doen ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:38 schreef lifeblind het volgende:
Idd gewoon gaan questen, wat battlegrounds tussendoor en af en toe een dungeon, dan gaat het best wel lekker vind ik zelf.
Questen als prot is heel erg goed te doen. Genoeg dps en je kan lekker knoppen spammen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is het questen als prot een beetje te doen ?
Ik vind arms zo langzaam (door de langzaamheid van het wapen) en fury vind ik echt mega eentonig
Fury lijkt veel te weinig abilitys te hebben....
Warriors horen gewoon de DPS meters te ownen. In vanilla lukte dat aardig, in TBC, in Wotlk en in cata pre-4.2 ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee maar in TBC was een druid wel de beste tank, de beste melee damage en de beste healer
En als voorbeeld (zelfde gear en zelfde skill wat betreft player) vind ik bijvoorbeeld dat een rogue 25k dps moet doen en een class met meerdere specs tussen de 20 en 23k...
Mja, je survivability is wel een stuk hoger, dus je kan makkelijker wat meer mobs tegelijk aan enzo, het duurt alleen wat langer voordat je ze neer hebt. En je dps is sowieso als je nog geen 85 bent wel een beetje gelijkwaardig af en toe (is ook natuurlijk erg afhankelijk van de situatie).quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is het questen als prot een beetje te doen ?
Ik vind arms zo langzaam (door de langzaamheid van het wapen) en fury vind ik echt mega eentonig
Fury lijkt veel te weinig abilitys te hebben....
Hmm je kan wel rend + thunderclap spammen waardoor alle mobs rend krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:44 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, je survivability is wel een stuk hoger, dus je kan makkelijker wat meer mobs tegelijk aan enzo, het duurt alleen wat langer voordat je ze neer hebt. En je dps is sowieso als je nog geen 85 bent wel een beetje gelijkwaardig af en toe (is ook natuurlijk erg afhankelijk van de situatie).
Precies, dat soort dingen zijn in een dps spec wat lastigerquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm je kan wel rend + thunderclap spammen waardoor alle mobs rend krijgen
Het lukt me nu ook om 3 elites van mijn eigen level tegelijkertijd neer te krijgen
Begrijp je nou niet wat ik probeer te zeggen , of ben je nou echt zo dom ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:15 schreef internal het volgende:
[..]Je meent het ook nog, hoe bekrompen kan je zijn om mensen die een class leuk vinden om te spelen te benadelen alleen omdat het toevallig 3 of 4 roles kan vervullen terwijl jouw class er maar 1 kan. Moeten dan ook meteen de classes met 2 rollen ook generfed worden zodat allen de pure dps classes boven aan de lijst staan?
De gebruikelijke flamewar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:45 schreef TwyLight het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2723278407?page=1#17
[ afbeelding ]
In het vorige topic werd nog beweerd dat je alts kon laten tekenen.quote:
Zo ben ik als nieuwe speler zonder guild op Auchindoun vrij vlot aan veel gold gekomenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:43 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, 50g per sign ofzo. Vaak genoeg nieuwe spelers op een realm die het kunnen gebruiken.
ipv dat het een sarcastische opmerking is, is het ook nog een goede manier voor idd snel veel cashies binne te slepen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:48 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Haha, best een goede. Constant alts maken en verschillende charters signen.
Ik heb een paar keer meer dan 100 gold gekregen voor een krabbeltje. Succes op een <10 level player om dat zo eenvoudig binnen te halenquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:51 schreef TwyLight het volgende:
Denk dat dat wel mee valt, hoe veel mensen laten hun charter per dag tekeken? 5? En hoeveel wanneer jij online bent? 3? Als ze 50g geven per handtekening dan ben je 150g rijker. *joepie*
Voor een nieuw beginnende speler is dat wel lekker ja maar wat Olment zegt dat je daar rijk van kan worden is niet zo natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer meer dan 100 gold gekregen voor een krabbeltje. Succes op een <10 level player om dat zo eenvoudig binnen te halen
Neuh, rijk word je er niet van neequote:Op maandag 3 oktober 2011 17:57 schreef TwyLight het volgende:
Voor een nieuw beginnende speler is dat wel lekker ja maar wat Olment zegt dat je daar rijk van kan worden is niet zo natuurlijk
kom onlinequote:Op maandag 3 oktober 2011 17:50 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Was geen sarcastische opmerking.
En het klopt ook gewoon....quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:37 schreef pl4kkie het volgende:
IK weet niet of deze al gepost was, maar ik moes er weer hartelijk om lachen!
[ afbeelding ]
Voor 4.2 kon je er idd nog wel 9k voor vangen, maar nu je met JP gewoon Tier11 kan kopen zit die 9k er niet meer in methinks.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.wowhead.com/item=67133/dizzes-whirling-robe
Gewonnen in ZG. Wat is dat op jullie realms ongeveer waard? Bij mij staat hij voor 9K BO op de AH, maar betwijfel of hij dat er voor krijgt..
!!!! Eindelijk !!!!quote:We have just made the following change in the PTR:
In 4.3, Chaos Orbs are no longer soulbound! Everyone will be able to roll on new orbs that drop, and any existing chaos orbs will become tradeable.
Ik heb er nog een stuk of 40 op mn engineering shaman. Mn blacksmithing paladin kan ze verdomd goed gebruiken ^^quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja en nu kan dus ook iedereen die de profession niet heeft rollen om ze daarna te verkopen
Dat is nu precies hetzelfde met de Maelstrom crystalsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja en nu kan dus ook iedereen die de profession niet heeft rollen om ze daarna te verkopen
Daar maak je dan toch 4 dreamcloth meequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:58 schreef GI het volgende:
Finally! Indeed. Ik ben een tailor en heb dus 20 van die dingen die ik niet kan gebruiken. Ben wel blij dat ik dus kan gaan traden voor crafted gear van de dingen die ik op andere toons wil hebben
Gz!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:20 schreef lifeblind het volgende:
Zo, gisteren op Coren Direbrew de Tankard O' Terror geloot en de brewfest kodo
Vind hem wel tof tbh...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:22 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik kreeg die ram op m'n 2e run. Shit is lelijk.
Na al die tijd lege kegs kreeg ik gisteren een ram. Ik had liever die kodo, maar je moet een gegeven paard maar niet in de bek kijken. Ik werd al gek van die lege kegs.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:21 schreef Altron het volgende:
[..]
Gz!
Niet te geloven , ik probeer het al sinds dag 1.
En nog steeds geen mount gezien op m'n main of alts...
En bijna altijd zit er bij mij iemand in de party die of de Ram of die Kodo uit z'n keg trekt om het nog even iets erger te maken
Nicequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Na al die tijd lege kegs kreeg ik gisteren een ram. Ik had liever die kodo, maar je moet een gegeven paard maar niet in de bek kijken. Ik werd al gek van die lege kegs.
Ik heb bijna geen dingen die ik ermee kan maken. De markt van de embroiders en tasjes is al verzadigd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar maak je dan toch 4 dreamcloth meeIk ben altijd blij met chaos orbs!
Ik zou eerst even de fixer van wow uitvoeren voordat je dat soort dingen doet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bleh, krijg nu ineens de volgende foutmelding:
"checksum error_guard_GameCode.L2.C5"
Heb m'n WTF, Cache en Interface leeggegooid, hielp niet. Ben vervolgens maar gaan zoeken en zag dat ik een programmaatje van malwarebytes.org binnen moet halen. Nu mee bezig, zometeen maar eens een scan uitvoeren
Ze hebben OP mogen zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:38 schreef Junglebeast het volgende:
Moonkins en Cat/Bears moeten wel een compensatie hebben voor al dat transmorph gedoe.
Had ik uiteraard al gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik zou eerst even de fixer van wow uitvoeren voordat je dat soort dingen doet.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:37 schreef Sjiznit het volgende:
Jahaa! Op de een na laatste dag toch een kodo op mijn main. Nummer 126.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:37 schreef Sjiznit het volgende:
Jahaa! Op de een na laatste dag toch een kodo op mijn main. Nummer 126.
Ik heb het 3 jaar lang elke dag gedaan en die ram zondag gewonnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:34 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Moet die ram nog, elke dag gedaan
Ik ben level 61 en pas anderhalve week op deze server, en heb die 13k in 1 week gemaakt van 400gquote:
Waaromquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:41 schreef Silmarwen het volgende:
En nu krijg ik nog een celestial steed van Blizz. Die heb ik alleen al.
Die heeft ze toch ook al gekregen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:14 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Die anderen hier op het forum kregen allemaal van die pets.
Haar hele familie speelt wow!quote:
Het zou wel vet zijn als hij dan Horde was en ik Alliance. Dan ging ik 100% een rogue levelen en hem gewoon de hele dag volgen als ik me verveeldequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haar hele familie speelt wow!
Ik geloof niet dat ik het heel tof zou vinden als mijn ouders op mijn server zouden zittenDat mijn pa dan steeds zegt: je speelt wel veel op een dag hè?!
dan roll je tegen overgestelde faction en ga je hem corpse campen, tot hij stopt met spelen en bij je komt huilie doen..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haar hele familie speelt wow!
Ik geloof niet dat ik het heel tof zou vinden als mijn ouders op mijn server zouden zittenDat mijn pa dan steeds zegt: je speelt wel veel op een dag hè?!
Zo heb ik bepaalde lowlevel queste met mijn vuisten moeten doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:46 schreef Sejt het volgende:
Nerf Windfury attacks...
Gister, op m'n level 64 Enh. Shaman, moest ik een questitem gebruiken op een mob als 'ie op laag leven stond. Nou, dat was de moeilijkste quest tot nu toe!! Door windfury procs waren alle mobs in 1 global cooldown al dood
Hahah ik heb vanavond nog dik gelachen met fiets hoe het zou zijn als WoW in het Nederlands wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Mijn neefje heeft een tijdje gespeeld en toen kon tante Isa echt continue opdraven om hem te komen helpen want zijn Engels was prut
Mijn neefje mocht ook op mijn account, maar alleen op zijn eigen poppetjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:51 schreef Hitomi het volgende:
Leuk he, neefjes?
Mijn neefje vond het gelukkig goed genoeg om op mijn tweede account alleen maar rond te rennen als ie op visite was.
Het begin van mijn wowtijd was net als dat van jouquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:52 schreef Silmarwen het volgende:
Tja met zijn vijven levelen gaat gewoon niet zo snel.Maar de samenwerking was perfect, het was gezellig op Skype, dikke lol. Maar je hoeft toch niet perse binnen 1 maand 85 te zijn?
Op mijn tigste alt vind ik dat wel fijn.Maar voor de eerste keer hoefde dat niet zo.
En toch moet het voor Engelsen wel zo klinken denk ik danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:52 schreef TwyLight het volgende:
Hahah ik heb vanavond nog dik gelachen met fiets hoe het zou zijn als WoW in het Nederlands wasNiveau 85 mens beschermings strijder ON (opzoek naar) vuurlanden heroisch
omgquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:55 schreef Sapstengel het volgende:
Collega van mijn vader speelt ook WoW, die had dan met een vrouw ingame afgesproken op een rustig plekje voor WoW-sex. Op een gegeven moment had hij een tweede ingame vriendin en kregen beide vriendinnen ruzie met elkaar over wie er met hem mee mocht en dergelijke.
Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben level 61 en pas anderhalve week op deze server, en heb die 13k in 1 week gemaakt van 400g
Gisteren zag ik 5 living embers op het AH voor 1100! Gekocht en terug gezet voor 2500 per stuk.quote:
Een tweede ram gewonnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Laatste dag Coren Direbrew! Succes voor wie nog iets wil hebben.
Tering. Dat is snel cashen..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren zag ik 5 living embers op het AH voor 1100! Gekocht en terug gezet voor 2500 per stuk.
Allemaal verkocht. Dat was dus 7000 gold in 10 minuten.
En dat kan dus in Cataquote:
mja wat isabeau zegt gewoon beetje van die koopjes checken enzo. Maar ik had gister geluk ik was via de mobile AH de neutral AH aan het snipen en zag een enchanted lantern (kan alleen door horde gemaakt worden) voor 1 copper er op staan. die snel gensiped en verkocht voor 3kquote:
Oh god, jij hebt iemand HEEL hard laten vloeken achter zijn pcquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:10 schreef TwyLight het volgende:
mja wat isabeau zegt gewoon beetje van die koopjes checken enzo. Maar ik had gister geluk ik was via de mobile AH de neutral AH aan het snipen en zag een enchanted lantern (kan alleen door horde gemaakt worden) voor 1 copper er op staan. die snel gensiped en verkocht voor 3k
Ik! Heel graag zelfs! En class maakt me momenteel niet veel uit. Ik heb een warrior level 5 in het guild.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
Samen levelen is ook veel leuker, ik wil best een avond of 2 in de week gewoon vanaf 1 beginnen in de FOK! guild als mensen met mij mee willen doen.
Is bij mij nog nooit mis gegaan. Recipes, pets etc gingen allemaal prima voor een paar copper.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:17 schreef TwyLight het volgende:
mja opzich denk ik dat je als je in een heroic kan je je class wel moet kunnen spelen. Ik was dan wel noob maar dat was op low level waar je je dat nog kan veroorloven. ik denk ook dat je pas echt leert spelen op level 85 ipv dat je al dik goed bent zodra je level 85 dinged.
en die neutral ah snipe ik echt bijna altijd, daarom zet ik ook nooit wat er op (en om de 15% cut) want er zijn best veel mensen die daar snipen voor deals
Ja is goed, gewoon alleen spelen als we samen online zijn, ik wil eigenlijk wel een priest maken of iig een healer voor instances. Misschien dat er meer mensen mee willen doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik! Heel graag zelfs! En class maakt me momenteel niet veel uit. Ik heb een warrior level 5 in het guild.
Maar dan ook echt samen levelen en niet 'zo snel mogelijk'.
Ik wilde wel graag leren tanken tbh. Ik weet niet of ik er goed in zal zijn, maar wil het wel graag leren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ja is goed, gewoon alleen spelen als we samen online zijn, ik wil eigenlijk wel een priest maken of iig een healer voor instances. Misschien dat er meer mensen mee willen doen
Dan ga jij een tank maken en ik een healerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde wel graag leren tanken tbh. Ik weet niet of ik er goed in zal zijn, maar wil het wel graag leren.
Nu nog dpsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
Dan ga jij een tank maken en ik een healer
Ik wil ook wel meedoen, liefst een multirole class, heb er al een 36 druid, maar een shaman of paladin wil ik best makenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
Samen levelen is ook veel leuker, ik wil best een avond of 2 in de week gewoon vanaf 1 beginnen in de FOK! guild als mensen met mij mee willen doen.
Tokens ...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een tweede ram gewonnen
Nou, dat was het weer voor een jaar.
Ik heb gisteren een olifantje gekocht van die tokensquote:
Yeayquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:26 schreef Isabeau het volgende:
FokLevelTeam:
Patje87: Healer - Priest
Isa: Tank - Warrior
Abby79: Multiclass - Shaman of Paladin (handig: reserve tank/healer)
LFM dps, melee & ranged
quote:
Qua buffs is een druid of mage nog wel handigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:26 schreef Isabeau het volgende:
FokLevelTeam:
Isa: Tank - Warrior
Abby79: Multiclass - Shaman of Paladin (handig: reserve tank/healer)
Asschen_sukar: dps - shaman of warlock
LFM dps, melee & ranged
Ja ik vind het prima, dan is het ook echt leuk om die dungeons enzo te doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het is echt gewoon leuk om alleen met mensen te spelen die je kentWe kunnen wel gebruik maken van de Immersion ventrilo server.
Vanaf level 10 kan je al dungeons gaan doen.
Ik heb al een level 5 human warrior. Maar heb er nog 0 quests op gedaan. Ik kan overigens iedereen gewoon naar een bepaalde area summonen met mijn main, dus dan kan iedereen hetzelfde doen. Muv worgen dan dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
Willen jullie vanaf lvl 1 alles samen gaan doen, of alleen samen dungeons gaan lopen?
Want anders is het wel handig om voor het zelfde (de zelfde?? ) race te gaan
Met mijn priest heb ik als disc gequest, veel minder mana problemen en dps was helemaal niet slechtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ik vind het prima, dan is het ook echt leuk om die dungeons enzo te doen
Ook handig dat je al dual spec hebt vanaf 30 toch? Dan kan ik ook als shadow mee om te questen dat gaat iets sneller maar het liefst blijf ik disc of holy. Ik denk disc maar ben nog niet zeker
Ja, we zijn alliance.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
Uhh .. jullie zijn alliance toch?
Problemen zal ik sowieso niet hebben omdat we altijd met een groepje zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Met mijn priest heb ik als disc gequest, veel minder mana problemen en dps was helemaal niet slecht
"zijn", de Fok guild wel, maar met 10 hordes op een andere server voel ik me niet echt alliance hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
Uhh .. jullie zijn alliance toch?
En ik heb 5 jaar Horde gespeeld, dus dat zit er nog erg inquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:33 schreef Abby79 het volgende:
"zijn", de Fok guild wel, maar met 10 hordes op een andere server voel ik me niet echt alliance hoor
Ik kan ook alleen in de avond maar dat kunnen we wel afspreken dan toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
Op welke dagen willen jullie gaan levelen..? Misschien kan ik ook komen, maar ik kan alleen in de avond dan...
Avond is primaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
Op welke dagen willen jullie gaan levelen..? Misschien kan ik ook komen, maar ik kan alleen in de avond dan...
Oh, goed plan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:38 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit eraan te denken om een draenei te fixxen.
Misschien ook handig om wat professions te verdelen?
WIl op zich nog een warrior levelen, arms/fury voor pvp en pvequote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:37 schreef Isabeau het volgende:
FokLevelTeam:
Isa (Aariste): Tank - human warrior
Abby79: Multiclass - Paladin (handig: reserve tank/healer )
Asschen_sukar (Asschen): dps - dwarf shaman
Bootje84: dps - mage
LFM dps, melee & ranged
Enchanting.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil opzich wel tailoring doen, en wat past daar bij?
Enchanting?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
Nou dat is dan bij deze besloten als er geen bezwaar is.quote:
Enchantingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
Opa is al tailoringquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou dat is dan bij deze besloten als er geen bezwaar is.
Tuurlijk, ik vind het prima. Moet nog even bedenken wat voor een shammy handig is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou dat is dan bij deze besloten als er geen bezwaar is.
Ja, dat dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Tuurlijk, ik vind het prima. Moet nog even bedenken wat voor een shammy handig is.
Denk skining + LW. Suggesties?
En ik dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:42 schreef Isabeau het volgende:
FokLevelTeam:
Patje87: Healer - draenei priest (tailoring, enchanting )
Isa (Aariste): Tank - human warrior (mining, jewelcrafting)
Abby79: Multiclass - Paladin
Asschen_sukar (Asschen): dps - dwarf shaman
Bootje84: dps - mage
SuperKaasNacho: dps - warrior
LFM dps, melee & ranged
Handig: alchemy, enchanting, blacksmithing, inscription, engineering
Samen of alleen en dan stoppen op level 10quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is verstandig, eerst allemaal zelf naar 10 lvlen?
Ik ben al level 20quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is verstandig, eerst allemaal zelf naar 10 lvlen?
LLevel 10 kan ook als we zelf naar de dungeons gaan en dat is geen probleem.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Niet level 15 kan je meteen dungeons in? En dan zijn de worgens ook uit start gebied geloof ik als iemand dat wil rollen
Erm, dat lijkt me niet handig als je dan sneller levelt. Het ging niet om snelheid maar om fun.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:45 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zorg alleen wel voor een paar heirloons..
Daar wachten we wel even mee tot lvl 15quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:45 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ja infiltreren we orgrimmar ff en doen we ragefire chasm
Die zijn toch bind on account..?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erm, dat lijkt me niet handig als je dan sneller levelt. Het ging niet om snelheid maar om fun.
Ik ben ook in bezit van enkele heirloomsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erm, dat lijkt me niet handig als je dan sneller levelt. Het ging niet om snelheid maar om fun.
Niet? Oh, dat is ff bagger...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:47 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Ja maar kan je neit mailen naar andere server, misschien in 4.3
Flapdrol?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:48 schreef TwyLight het volgende:
En als je samen wil levelen is het natuurlijk niet handig als jij 30% sneller xp verzamelt he flapdrol
Inderdaad! En het is eigenlijk stiekem reuze leuk om steeds nieuwe en betere gear te vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom je heirlooms wil, ging toch ook niet om zo snel mogelijk levelen?
Goed ideequote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb niets dus begin sowieso met niets
Verder lijkt het me ook handig om een soort van level cap af te spreken zodat we niet te ver op elkaar voorlopen. Anders kunnen we alsnog niet samen questen of dungeons doen
Ja hier ben ik het wel mee eens, dat je gewoon 2 groepjes maaktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Als zich nog meer mensen aanmelden kunnen we 2 groepen maken en ook mixen
Ja, ik vind het ook altijd jammer als de gear die ik loot beter is als mn heirlooms en ik het dus moet verkopenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad! En het is eigenlijk stiekem reuze leuk om steeds nieuwe en betere gear te vinden
Als je geld nodig hebt dan wil ik wel sugar aunt spelen. Heb net weer 7k verdientquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zit er in het dwarf starting gebied ook een proffession trainer, net zoals bij de humans? Dan ga ik even skinning + leatherworking leren.
Mijn zuurverdiende 1 zilver weer uitgeven
Maar je hoeft daarvoor niet eens meer naar IFquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik was even vergeten dat je pas vanaf lvl 5 profession kon leren ... dus voor niks naar ironforge gewandeld.
no problemo! We kunnen elkaar dan mooi helpen met die profs levelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
Oja willen jullie dan cloth voor mij sparen
Die kon ik niet vinden, dus dacht fuck it! Ik zet hem op auto walk als ik koffie zet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je hoeft daarvoor niet eens meer naar IFIn de starter areas zijn profession trainers die je alles kunnen leren.
Als jullie dan alles looten zodat ik kan skinnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:19 schreef Patje1987 het volgende:
Oja willen jullie dan cloth voor mij sparen
Ja dat is wel tof, ik kan dan ongewenste gear needen ook voor mijn enchanting prof zodat ik jullie gear kan enchanten, oja en bags maken natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
no problemo! We kunnen elkaar dan mooi helpen met die profs levelen.
* Asschen_sukar is nog een Bg noob.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:31 schreef Patje1987 het volgende:
We kunnen ook met deze group een BG pakken
Als we allemaal op vent zitten is WSG een makkie bijvoorbeeld haha.
Dat kan iedereen nemenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:31 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ga geen engineering nemen. Is Archeology wat?
Oh, wist ik niet?quote:
Ik vind dat juist erg tof, op mijn main doe ik veel bgs en heb die volledige gladiator setquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
* Asschen_sukar is nog een Bg noob.
Ik ben sinds 2 dagen met mn druid BG's aan het healen. Vind het erg leuk, maar heb de helft van de tijd geen flauw idee waar ik heen moet, of wat ik moet doen
Ik ben inmiddels ook helemaal om, vind het geweldig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind dat juist erg tof, op mijn main doe ik veel bgs en heb die volledige gladiator set
Ik weet ook precies wat ik moet doen, verder heal ik vooral instances op mijn main als paladin dus heb wel heal ervaring.
Als je vragen of iets hebt stel ze gerustquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook helemaal om, vind het geweldig.
Maar snap er geen reet van
Dan klik je boven je charlist ff op "Change Realm" en zoek je Auchindoun opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Ik wil ook wel meedoen met de FOK!Guild! Het enige probleem is dat ik op Twilight's Hammer (och, het jeugdsentiment) speel en het al een hele tijd niet meer gedaan heb. Heb een character op level 85 zitten (Frost Mage - Guvnor), maar wil graag een nieuwe char aanmaken. Ik zag dat er nog geen hunter was? Dan pak ik die wel, omdat het ook een van de simpelste is en ik het zogezegd al een tijd niet meer gespeeld heb.
Blijft wel het probleem dat ik op Twilight's Hammer zit.
Je kunt gewoon van realm wisselen om een nieuw character aan te maken hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Blijft wel het probleem dat ik op Twilight's Hammer zit.
Alchemy zou nog handig kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:33 schreef Bootje84 het volgende:
Anyhow.. Wat is nog een handige proff voor een mage..?
Dan ga ik voor herb/ alchquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Alchemy zou nog handig kunnen zijn.
Hunter is prima!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:43 schreef Lyzio het volgende:
Effe gametime fixen en dan voeg ik effe iedereen toe. Tot zo! Hunter was goed, dus?
Dat heb je niet nodig voor invites hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:49 schreef SuperKaasNacho het volgende:
SSB geef mij is guildmaster ben iets vaker online geloof ik.
Zal dus nog wel even duren voor je met hun mee gaat spelen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Doe mij maar als DK erbij. Tank/dps.
Niet 100% dat ik erbij ben dan, maar dat maakt niet uit, er zijn toch al 10 mensen.
Klopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zal dus nog wel even duren voor je met hun mee gaat spelen?
Yeah! Eerst tot level 10 knallen dus?quote:
En nog een healer dan voor team 2?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
We hebben dus nog een tank nodig?
Harnass en Sejt kunnen ook tankenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat is waar, dan ga ik geen tank aanmakenquote:
Mijn tank skills zijn waarschijnlijk zelfs beter dan m'n dps skills :pquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |