Oh god, jij hebt iemand HEEL hard laten vloeken achter zijn pcquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:10 schreef TwyLight het volgende:
mja wat isabeau zegt gewoon beetje van die koopjes checken enzo. Maar ik had gister geluk ik was via de mobile AH de neutral AH aan het snipen en zag een enchanted lantern (kan alleen door horde gemaakt worden) voor 1 copper er op staan. die snel gensiped en verkocht voor 3k
Ik! Heel graag zelfs! En class maakt me momenteel niet veel uit. Ik heb een warrior level 5 in het guild.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
Samen levelen is ook veel leuker, ik wil best een avond of 2 in de week gewoon vanaf 1 beginnen in de FOK! guild als mensen met mij mee willen doen.
Is bij mij nog nooit mis gegaan. Recipes, pets etc gingen allemaal prima voor een paar copper.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:17 schreef TwyLight het volgende:
mja opzich denk ik dat je als je in een heroic kan je je class wel moet kunnen spelen. Ik was dan wel noob maar dat was op low level waar je je dat nog kan veroorloven. ik denk ook dat je pas echt leert spelen op level 85 ipv dat je al dik goed bent zodra je level 85 dinged.
en die neutral ah snipe ik echt bijna altijd, daarom zet ik ook nooit wat er op (en om de 15% cut) want er zijn best veel mensen die daar snipen voor deals
Ja is goed, gewoon alleen spelen als we samen online zijn, ik wil eigenlijk wel een priest maken of iig een healer voor instances. Misschien dat er meer mensen mee willen doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik! Heel graag zelfs! En class maakt me momenteel niet veel uit. Ik heb een warrior level 5 in het guild.
Maar dan ook echt samen levelen en niet 'zo snel mogelijk'.
Ik wilde wel graag leren tanken tbh. Ik weet niet of ik er goed in zal zijn, maar wil het wel graag leren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ja is goed, gewoon alleen spelen als we samen online zijn, ik wil eigenlijk wel een priest maken of iig een healer voor instances. Misschien dat er meer mensen mee willen doen
Dan ga jij een tank maken en ik een healerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde wel graag leren tanken tbh. Ik weet niet of ik er goed in zal zijn, maar wil het wel graag leren.
Nu nog dpsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
Dan ga jij een tank maken en ik een healer
Ik wil ook wel meedoen, liefst een multirole class, heb er al een 36 druid, maar een shaman of paladin wil ik best makenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
Samen levelen is ook veel leuker, ik wil best een avond of 2 in de week gewoon vanaf 1 beginnen in de FOK! guild als mensen met mij mee willen doen.
Tokens ...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een tweede ram gewonnen
Nou, dat was het weer voor een jaar.
Ik heb gisteren een olifantje gekocht van die tokensquote:
Yeayquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:26 schreef Isabeau het volgende:
FokLevelTeam:
Patje87: Healer - Priest
Isa: Tank - Warrior
Abby79: Multiclass - Shaman of Paladin (handig: reserve tank/healer)
LFM dps, melee & ranged
quote:
Qua buffs is een druid of mage nog wel handigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:26 schreef Isabeau het volgende:
FokLevelTeam:
Isa: Tank - Warrior
Abby79: Multiclass - Shaman of Paladin (handig: reserve tank/healer)
Asschen_sukar: dps - shaman of warlock
LFM dps, melee & ranged
Ja ik vind het prima, dan is het ook echt leuk om die dungeons enzo te doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En het is echt gewoon leuk om alleen met mensen te spelen die je kentWe kunnen wel gebruik maken van de Immersion ventrilo server.
Vanaf level 10 kan je al dungeons gaan doen.
Ik heb al een level 5 human warrior. Maar heb er nog 0 quests op gedaan. Ik kan overigens iedereen gewoon naar een bepaalde area summonen met mijn main, dus dan kan iedereen hetzelfde doen. Muv worgen dan dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
Willen jullie vanaf lvl 1 alles samen gaan doen, of alleen samen dungeons gaan lopen?
Want anders is het wel handig om voor het zelfde (de zelfde?? ) race te gaan
Met mijn priest heb ik als disc gequest, veel minder mana problemen en dps was helemaal niet slechtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ik vind het prima, dan is het ook echt leuk om die dungeons enzo te doen
Ook handig dat je al dual spec hebt vanaf 30 toch? Dan kan ik ook als shadow mee om te questen dat gaat iets sneller maar het liefst blijf ik disc of holy. Ik denk disc maar ben nog niet zeker
Ja, we zijn alliance.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
Uhh .. jullie zijn alliance toch?
Problemen zal ik sowieso niet hebben omdat we altijd met een groepje zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Met mijn priest heb ik als disc gequest, veel minder mana problemen en dps was helemaal niet slecht
"zijn", de Fok guild wel, maar met 10 hordes op een andere server voel ik me niet echt alliance hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
Uhh .. jullie zijn alliance toch?
En ik heb 5 jaar Horde gespeeld, dus dat zit er nog erg inquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:33 schreef Abby79 het volgende:
"zijn", de Fok guild wel, maar met 10 hordes op een andere server voel ik me niet echt alliance hoor
Ik kan ook alleen in de avond maar dat kunnen we wel afspreken dan toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
Op welke dagen willen jullie gaan levelen..? Misschien kan ik ook komen, maar ik kan alleen in de avond dan...
Avond is primaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
Op welke dagen willen jullie gaan levelen..? Misschien kan ik ook komen, maar ik kan alleen in de avond dan...
Oh, goed plan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:38 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit eraan te denken om een draenei te fixxen.
Misschien ook handig om wat professions te verdelen?
WIl op zich nog een warrior levelen, arms/fury voor pvp en pvequote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:37 schreef Isabeau het volgende:
FokLevelTeam:
Isa (Aariste): Tank - human warrior
Abby79: Multiclass - Paladin (handig: reserve tank/healer )
Asschen_sukar (Asschen): dps - dwarf shaman
Bootje84: dps - mage
LFM dps, melee & ranged
Enchanting.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil opzich wel tailoring doen, en wat past daar bij?
Enchanting?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
Nou dat is dan bij deze besloten als er geen bezwaar is.quote:
Enchantingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
Opa is al tailoringquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou dat is dan bij deze besloten als er geen bezwaar is.
Tuurlijk, ik vind het prima. Moet nog even bedenken wat voor een shammy handig is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou dat is dan bij deze besloten als er geen bezwaar is.
Ja, dat dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Tuurlijk, ik vind het prima. Moet nog even bedenken wat voor een shammy handig is.
Denk skining + LW. Suggesties?
En ik dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:42 schreef Isabeau het volgende:
FokLevelTeam:
Patje87: Healer - draenei priest (tailoring, enchanting )
Isa (Aariste): Tank - human warrior (mining, jewelcrafting)
Abby79: Multiclass - Paladin
Asschen_sukar (Asschen): dps - dwarf shaman
Bootje84: dps - mage
SuperKaasNacho: dps - warrior
LFM dps, melee & ranged
Handig: alchemy, enchanting, blacksmithing, inscription, engineering
Samen of alleen en dan stoppen op level 10quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is verstandig, eerst allemaal zelf naar 10 lvlen?
Ik ben al level 20quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is verstandig, eerst allemaal zelf naar 10 lvlen?
LLevel 10 kan ook als we zelf naar de dungeons gaan en dat is geen probleem.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Niet level 15 kan je meteen dungeons in? En dan zijn de worgens ook uit start gebied geloof ik als iemand dat wil rollen
Erm, dat lijkt me niet handig als je dan sneller levelt. Het ging niet om snelheid maar om fun.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:45 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zorg alleen wel voor een paar heirloons..
Daar wachten we wel even mee tot lvl 15quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:45 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ja infiltreren we orgrimmar ff en doen we ragefire chasm
Die zijn toch bind on account..?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erm, dat lijkt me niet handig als je dan sneller levelt. Het ging niet om snelheid maar om fun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |