Ik ben level 61 en pas anderhalve week op deze server, en heb die 13k in 1 week gemaakt van 400gquote:
Waaromquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:41 schreef Silmarwen het volgende:
En nu krijg ik nog een celestial steed van Blizz. Die heb ik alleen al.
Die heeft ze toch ook al gekregen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:14 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Die anderen hier op het forum kregen allemaal van die pets.
Haar hele familie speelt wow!quote:
Het zou wel vet zijn als hij dan Horde was en ik Alliance. Dan ging ik 100% een rogue levelen en hem gewoon de hele dag volgen als ik me verveeldequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haar hele familie speelt wow!
Ik geloof niet dat ik het heel tof zou vinden als mijn ouders op mijn server zouden zittenDat mijn pa dan steeds zegt: je speelt wel veel op een dag hè?!
dan roll je tegen overgestelde faction en ga je hem corpse campen, tot hij stopt met spelen en bij je komt huilie doen..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haar hele familie speelt wow!
Ik geloof niet dat ik het heel tof zou vinden als mijn ouders op mijn server zouden zittenDat mijn pa dan steeds zegt: je speelt wel veel op een dag hè?!
Zo heb ik bepaalde lowlevel queste met mijn vuisten moeten doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:46 schreef Sejt het volgende:
Nerf Windfury attacks...
Gister, op m'n level 64 Enh. Shaman, moest ik een questitem gebruiken op een mob als 'ie op laag leven stond. Nou, dat was de moeilijkste quest tot nu toe!! Door windfury procs waren alle mobs in 1 global cooldown al dood
Hahah ik heb vanavond nog dik gelachen met fiets hoe het zou zijn als WoW in het Nederlands wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:50 schreef Isabeau het volgende:
Mijn neefje heeft een tijdje gespeeld en toen kon tante Isa echt continue opdraven om hem te komen helpen want zijn Engels was prut
Mijn neefje mocht ook op mijn account, maar alleen op zijn eigen poppetjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:51 schreef Hitomi het volgende:
Leuk he, neefjes?
Mijn neefje vond het gelukkig goed genoeg om op mijn tweede account alleen maar rond te rennen als ie op visite was.
Het begin van mijn wowtijd was net als dat van jouquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:52 schreef Silmarwen het volgende:
Tja met zijn vijven levelen gaat gewoon niet zo snel.Maar de samenwerking was perfect, het was gezellig op Skype, dikke lol. Maar je hoeft toch niet perse binnen 1 maand 85 te zijn?
Op mijn tigste alt vind ik dat wel fijn.Maar voor de eerste keer hoefde dat niet zo.
En toch moet het voor Engelsen wel zo klinken denk ik danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:52 schreef TwyLight het volgende:
Hahah ik heb vanavond nog dik gelachen met fiets hoe het zou zijn als WoW in het Nederlands wasNiveau 85 mens beschermings strijder ON (opzoek naar) vuurlanden heroisch
omgquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:55 schreef Sapstengel het volgende:
Collega van mijn vader speelt ook WoW, die had dan met een vrouw ingame afgesproken op een rustig plekje voor WoW-sex. Op een gegeven moment had hij een tweede ingame vriendin en kregen beide vriendinnen ruzie met elkaar over wie er met hem mee mocht en dergelijke.
Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben level 61 en pas anderhalve week op deze server, en heb die 13k in 1 week gemaakt van 400g
Gisteren zag ik 5 living embers op het AH voor 1100! Gekocht en terug gezet voor 2500 per stuk.quote:
Een tweede ram gewonnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Laatste dag Coren Direbrew! Succes voor wie nog iets wil hebben.
Tering. Dat is snel cashen..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren zag ik 5 living embers op het AH voor 1100! Gekocht en terug gezet voor 2500 per stuk.
Allemaal verkocht. Dat was dus 7000 gold in 10 minuten.
En dat kan dus in Cataquote:
mja wat isabeau zegt gewoon beetje van die koopjes checken enzo. Maar ik had gister geluk ik was via de mobile AH de neutral AH aan het snipen en zag een enchanted lantern (kan alleen door horde gemaakt worden) voor 1 copper er op staan. die snel gensiped en verkocht voor 3kquote:
Oh god, jij hebt iemand HEEL hard laten vloeken achter zijn pcquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:10 schreef TwyLight het volgende:
mja wat isabeau zegt gewoon beetje van die koopjes checken enzo. Maar ik had gister geluk ik was via de mobile AH de neutral AH aan het snipen en zag een enchanted lantern (kan alleen door horde gemaakt worden) voor 1 copper er op staan. die snel gensiped en verkocht voor 3k
Ik! Heel graag zelfs! En class maakt me momenteel niet veel uit. Ik heb een warrior level 5 in het guild.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
Samen levelen is ook veel leuker, ik wil best een avond of 2 in de week gewoon vanaf 1 beginnen in de FOK! guild als mensen met mij mee willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |