ik heb er trouwens ook mega lang over gedaan om m'n eerste 85 te krijgen

Mijn aller eerste character was een tauren shaman, was echt mega n00b toen. Wist totaal niet wat "dps" was, en dacht ook eens als healer te queuen maar dan gewoon in elemental spec. Had ook geen grid e.d. en weet nog dat ik altijd zei I ONLY HEAL THE TANK, en dan flash heals spammen en na elke pull mana break

Die heb ik toen tot level 36 geleveld dacht ik. Toen heb ik een warrior gemaakt en die tot level 60 geleveld, was ook echt mega noob nog steeds en spamde altijd maar één of twee abilities, en uiteraard alles aanklikken met de muis. kreeg ook echt nooit kills in battlegrounds en ging over 9000 keer dood omdat ik ook echt in crap gear speelde en ik totaal niet wist welke stats ik nodig had. Keek altijd alleen naar "plate". Toen vond ik dat ook niet meer tof en heb ik die priest geleveld tot 37 (questen als holy enzo

) Dat was 40 dagen WoW in totaal (10 dagen trial, en had WoW classic gekocht dus 30 dagen). Toen had ik geen zin meer en ben ik gestopt voor 3/4 maanden.
toen had ik wel weer zin om eens te spelen en weer een sub gehaald, dacht laat ik eerst maar verder met m'n warrior gaan en die in dungeons tot 70 geleveld als een dikke noob, liep in level 60 pvp gear en 0 keer veranderd omdat ik dat er zo vet uit vond zien

was nog een grotere noob als eerst omdat ik gestopt was en totaal niet meer wist wat mijn abilities deden

Toen die warrior 70 was trok ik het niet meer en ging met die priest verder, dat vind ik zo leuk dat ik die eigenlijk vrij rap naar 70 geleveld had en dus gelijk stond met m'n warrior. Toen begon de echte grind, 70 naar 80 duurde zoooo lang voor m'n gevoel, heb daar ECHT lang over gedaan, weet niet eens meer hoe lang. Maar hoe dichter ik bij de 80 kwam hoe meer ik wel tutorials e.d. ging kijken, en een beetje uitzoeken hoe de class werkt en met addons e.d. toen ik eindelijk 80 was gingen die laatste 5 levels wel snel eigenlijk. Heb ik toen denk ik in één weekend gedaan. Ben toen ook echt verslaafd geworden en maar besloten te stoppen na een tijd want het werd echt te erg. Maarja, toch weer begonnen maar ga iig niet meer no-lifen voor WoW om dingen te halen e.d.

Priest is tot nu toe ook de enige class die ik op max level gespeeld heb, ben nu bezig met een shaman en dat bevalt wel goed nu ik het spel wat beter snap