Met mijn priest heb ik als disc gequest, veel minder mana problemen en dps was helemaal niet slechtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ik vind het prima, dan is het ook echt leuk om die dungeons enzo te doen
Ook handig dat je al dual spec hebt vanaf 30 toch? Dan kan ik ook als shadow mee om te questen dat gaat iets sneller maar het liefst blijf ik disc of holy. Ik denk disc maar ben nog niet zeker
Ja, we zijn alliance.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
Uhh .. jullie zijn alliance toch?
Problemen zal ik sowieso niet hebben omdat we altijd met een groepje zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Met mijn priest heb ik als disc gequest, veel minder mana problemen en dps was helemaal niet slecht
"zijn", de Fok guild wel, maar met 10 hordes op een andere server voel ik me niet echt alliance hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
Uhh .. jullie zijn alliance toch?
En ik heb 5 jaar Horde gespeeld, dus dat zit er nog erg inquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:33 schreef Abby79 het volgende:
"zijn", de Fok guild wel, maar met 10 hordes op een andere server voel ik me niet echt alliance hoor
Ik kan ook alleen in de avond maar dat kunnen we wel afspreken dan toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
Op welke dagen willen jullie gaan levelen..? Misschien kan ik ook komen, maar ik kan alleen in de avond dan...
Avond is primaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
Op welke dagen willen jullie gaan levelen..? Misschien kan ik ook komen, maar ik kan alleen in de avond dan...
Oh, goed plan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:38 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit eraan te denken om een draenei te fixxen.
Misschien ook handig om wat professions te verdelen?
WIl op zich nog een warrior levelen, arms/fury voor pvp en pvequote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:37 schreef Isabeau het volgende:
FokLevelTeam:
Patje87: Healer - Priest
Isa (Aariste): Tank - human warrior
Abby79: Multiclass - Paladin (handig: reserve tank/healer )
Asschen_sukar (Asschen): dps - dwarf shaman
Bootje84: dps - mage
LFM dps, melee & ranged
Enchanting.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil opzich wel tailoring doen, en wat past daar bij?
Enchanting?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
Nou dat is dan bij deze besloten als er geen bezwaar is.quote:
Enchantingquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
Opa is al tailoringquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou dat is dan bij deze besloten als er geen bezwaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |